• There are 11 legends in the land Tedo.
    Fire, water, earth, air, dark, light, animal, metal, spirit, Music and technology.
    They kept the balance between good and evil
    The world was one big harmonious place, the people and the nature were perfectly balanced.
    But then; the greatest threat in ages is facing the legends.
    But they couldn’t be found, the legends disappeared.
    Some people say that some of them had joined the dark forces, but most of the citizens think the legends got scared en ran away, or they just easily died in another battle.

    These days :
    Dark forces are ruling over the land of Tedo.
    The king, queen and their daughter are locked up in the deepest dungeons.
    The capital Onodera lays in the hands of the immortal dark lord Zival.
    He is a real tyrant and the citizens has to pay him a lot.
    Longing for souls, he consumes the civilians one by one.

    But a new generation is born among them.
    These 11 young once must face the danger and start their education to become the league of legend.
    Will they be on time before Zival find out they exist ?


    als iemand een Nederlandse vertaling wilt, stuur dan even een berichtje ;)
    RPG is in het Nederlands.




    Regels :

    • Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.





    13 rollen die in te vullen zijn (indien er meer mensen mee willen doen is er altijd nog eentje aan te maken, dit geheel in overleg met mij:

    - Fire
    - Water
    - Earth
    - Air
    - Dark
    - Light
    - Animal
    - Metal
    - Spirit
    - Music
    - Technology
    - Coach/ leraar / begeleider van de 11.
    - Dark Lord Zival
    - Een andere rol kan natuurlijk ook / Bijvoorbeeld rebellenleider, koning, prinses, etc.



    Lijstje dat je in moet vullen :

    Naam :
    Leeftijd:
    Geslacht :
    Legend (indien van toepassing) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis :
    Extra :


    De rollen :

    girls :


    - Music ~ Mikky Aileen Briar Williams ~ xClove
    - Animal ~ Candice May Hadley ~ AgentP
    - Air ~ Felicia Jazmyn Thomps ~ Perrfect
    - Spirit ~ Ariana Nyx Mavery ~ Kwijt
    - Water ~ Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield ~ Rider
    - Light ~ Jade Maysilee Bright ~ HurtedHeart


    boys :

    - Fire ~ Raphael Edwards ~ Clonmel
    - Coach ~ Philip Simon Commens ~ DreamerN
    - Dark ~ Shadow ~ Paddo
    - Metal ~ Floyd Dwayne Nightingale ~ Aotearoa
    - Earth ~ Foy Ciar Grimme DreamerN
    - Dark Lord ~ Suphentus Zival ~ Kwijt



    Hier de rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:58 ]


    Credendo Vides

    Rider schreef:
    (...)

    (Dat geldt alleen echt voor de bovenste 6)


    { Ik denk dat Spirit en Technology ook best elkaars tegenpolen kunnen zijn...}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    { Ik denk dat Spirit en Technology ook best elkaars tegenpolen kunnen zijn...}


    (oké, maar wat dan te doen met music, metal en animal?)


    Happy Birthday my Potter!

    (@Kwijt: maak er gewoon een val van, dan hebben we dat ook gehad en kunnen we door xD)

    [Musics tegenpool is denk ik stilte al staat deze er niet bij dat kan zival wel gebruiken. Electrciteit is de zwakte van Metaal want het is het enige dat het kan verzwakken en animal weet ik (nog) niet]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Okay het wordt dus een valstrik. Nu kan ik helaas niet schrijven, want ik zit op school ;P. Ik vond Riders' idee goed!

    0.0 WOW. Serieus, ik zat laatst te denken wie wiens tegenpool was, en nu gaat het erover... Ja, Spirit is denk ik wel de tegenpool van technology.}

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 9:10 ]


    Tijd voor koffie.

    Raphael Edwards
    Glimlachend kijk ik Mikky aan, blijkbaar was ik niet de enige die een speciale kracht had. Ik mocht haar gelijk al.. waarom? Geen idee, ik was wat dat betreft iemand die met eidereen vrienden kon maken. "Je hebt gelijk Raphael, jij bent vuur en daarmee één van de legends," zei de man, en hij schudde mijn hand. "Mijn naam is Philip Commens en ik ben vanaf nu je trainer, ik leer jullie technieken en jullie krachten beheersen en uitbreiden, zodat jullie hopelijk op tijd klaar zijn om voor eens en altijd Lord Zival van zijn troon te stoten," zei Philip dus, en ik begon breed te glimlachen. Dit kon nog wel leuk worden. Ik vergat helemaal het andere meisje en geek geintreseerd naar Philip, die naar de trainings gedeeltes liep. "Heeft één van jullie al enige ervaring met welke vechtsport dan ook?" vroeg Philip, waarna hij keek naar een soort spiegel. Een soort van symbool kwam in beeld en ik dacht dat ik aarde zag. Terwijl ik na dacht over of ik een vechtsport had gedaan. Ik keek verstoort op toen het meisje - dit werd irritant - begon te kuchen, "Het spijt me dat ik zo rot heb gedaan," zei ze, en ik keek haar vragend aan. Het was een raar meisje, maar ze zat in een moeilijke situatie net als ons. "Escusses aanvaard," zei ik, wanneer ik haar een knuffel gaf.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Eleanor

    Ik glimlach even en loop ze dan achterna,
    Wanneer mijn oog op de spiegel valt, valt mijn mond deels open,
    Zonder iemand een oog waardig te maken loop ik er acuut op af,
    Ik trek hem zowat van de muur af waarna ik er naar kijk,
    Er waren al meerdere Legendes ontwaakt!!
    Mijn ogen konden niet van de spiegel afblijven,
    Als dit waar was, dan kon de Dark Lord het wel vergeten!
    Dan waren mijn ouders eindelijk vrij!
    Dan... Dan...
    Dan was mijn volk eindelijk vrij!


    Shadow

    Als ik bij de persoon sta en de persoon wil vast pakken voel ik opeens een zwaard tegen mijn keel,
    'Niet bewegen Legende, de Dark Lord zal blij met jouw zijn!' zegt een mannenstem,
    Ik grijns even waarna ik de duisternis in wil springen,
    Maar net voordat het lukt schieten spotlight aan,
    De hele cel word verlicht,
    Damn hier kwam ik niet uit!
    Ik zucht even en trek het zwaard van mijn rug waarna ik in een gevecht kom met de man,
    Het gevecht duurde maar even omdat meerdere bewakers de cel in kwamen,
    Voor ik het wist was ik overmeesterd,
    Ik zucht even,
    Gelukkig konden ze alleen mijn zwaard afpakken,
    Ik word ruw in de boeien geslagen waarna ik vooruit geduwd word,
    Als ik een grootte deur door ga kijk ik in de ogen van de Dark Lord,
    Ik begin te lachen waarna ik hem aankijk,
    'Dus dit is waar iedereen bang voor is? Een vent die alleen een legertje onder zich heeft!'
    Mijn gelach vult de kamer waarna ik een klap tegen me kop krijg van de achterkant van een zwaard,
    Ik bijt even op mijn tanden waarna ik de Dark Lord weer met een grijns aankijk.

    {Lol, nu heeft hij dus drie Legends.}

    Dark Lord Suphentus Zival
    Ik trek een wenkbrauw op, bij het zien van het lachende jochie. Ik buig me naar een bewaker toe. "Is dit Spirit?" mompel ik. Hij schud zijn hoofd. "Nee, die is nog onderweg. Dit is een indringer. We vermoeden dat hij een legend is. Dark." ik knik verbaasd, ik dacht dat mijn bewakers nutteloos waren. Het jochie krijgt ineens een klap tegen zijn achterhoofd, maar kijkt me grijnzend aan. Ik voel me boven deze stoerdoenerij staan, en kijk hem nauwelijks aan. "Doe 's rustig met dat zwaard," zeg ik bevelend tegen de bewaker, die doodsbang knikt. Dan grijns ik ook. Dit was een grapje toch? Al die kleine kinderen; Legends? Ik maak een handgebaar naar hem, en roep naar de cipier; "Breng hem naar de cel in het tweede rij. Verplaats die andere Legend ook maar daarheen, maar stop ze niet in dezelfde cel. Oh, en laat de cel van ooglapje hier in het licht baden, okay?" ze knikken, en ik loop de andere kamer in. De LegendFinder schijnt op drie plekken op, en mijn bulderlach vult het kasteel.


    Tijd voor koffie.

    Shadow

    Ik grijns even,
    Net wanneer ik de deur uit geduwd word door de bewakers om terug te gaan naar de cellblokken lopen we langs duisternis,
    Dit was mijn kans,
    Ik verdwijn tussen de bewakers vandaan waarna ik dankzij de duisternis de boeien breek,
    Ik haal de twee geweren uit de duisternis vanwege t feit dat ze mijn zwaard hebben afgepakt,
    Als ik eruit stap knal ik beide bewakers door hun hoofd,
    Ik draai mijzelf weer om richting de deur waar de Dark Lord was en grijns,
    Ik gooi de deur open waarna ik naar binnen stap,
    'Zijn dat nauw werkelijk je sterkste bewakers?' ik begin even te lachen,
    Ik merkte dat meerdere bewakers vanuit de gang hierheen kwamen rennen,
    Ik duw de deur dicht waarna duisternis de deur omhult,
    'Voordat je conclusies trekt, misschien kunnen wij een deal sluiten' ik grijns weer even,
    Ik loop naar voren waarna ik tegen een steunpaal leun,
    'Ik weet meer en deels waar de Legends zijn, als jij ze werkelijk allemaal wilt, kan ik je wel helpen' ik grijns weer even,
    Mijn rooie oog werd rooier en mijn grijns duivelser,
    Ik blijf mijn oog op de Dark Lord houden,
    'Maarja, niet alles is gratis, als je werkelijk een legende voor je wilt hebben werken, kost het je wel wat' ik grijns weer even,
    Als die grijpt dan kan ik mijn prijs nog noemen, als een Lord moet die toch wel veel geld hebben dus dat zou niet zoveel uitmaken.

    Arianna Nyx Mavery
    Ik wordt in een ouderwets uitziende koets geduwd, en ik voel een ruk aan mijn arm als ik erin wordt geduwd. Dan zie ik als laatste nog een soldaat, die een zak en iets anders vastheeft. De zak wordt over mijn hoofd getrokken, maar dan voel ik nog een klap. Dus zo voelt het om bewusteloos te raken, bedenk ik me.

    "Til 'r dan op," hoor ik iemand zeggen. Daarna het protesterende geluid van een stel soldaten. "Kom op, watjes, duwen!" ik voel meerdere handen in mijn rug, en ik val naar beneden. Of naar boven. Mijn besef van tijd en ruimte lijkt volledig in de kiem gesmoord te zijn. De lange tijd bewusteloos in een zak lijken me genoeg reden daarvoor. Bam. Dan raak ik de grond. Gelukkig niet té hard. "Stelletje idioten!" tiert iemand anders weer. "Je laat 'r toch niet vallen?! Zelfs een ezel begrijpt dat. Hmpf, kijk maar even of ons engeltje al wakker is." De zak wordt ruw van mijn hoofd getrokken, en ik knipper met mijn ogen, als het felle licht mijn ogen bereikt. Is het alweer licht? Hoelang ben ik bewusteloos geweest? Ik wordt overeind gehesen aan mijn handboeien. Ze zitten strak, en mijn polsen lijken te branden. Dan kijk ik om me heen. Ik wordt omringt door bossen, die groen, maar ook grauw zijn. De naargeestigheid straalt van de diepe bomen af, wat me de rillingen bezorgt. Maar het begint pas echt als ik me omdraai; Een gigantisch kasteel rijst boven scherpe rotsen en kliffen uit. Misschien dat het ooit mooi was, maar nu is het grauw, bijna zwart, en bedolven onder planten. De ontelbare torens rijzen hoger de lucht in dan welke wolkenkrabber dan ook. Het lijkt alsof de tijd hier stil is blijven staan. Veel tijd om het uitzicht te bewonderen heb ik niet, want dan trekken ze me alweer mee, richting de rotsen, weg van het bos. Via een kleine zij-ingang, tussen de kliffen, komen we het kasteel binnen. Het is kil en koud, en ik ril. De soldaten merken dat, maar de hoofdsoldaat grijnst. "Had je maar iets warmers aan moeten trekken, schat." Ergens achter me roept een soldaat: "Ik wil je wel warmhouden hoor!" "Hou je mond, Tomson," zegt iemand anders weer. Fijn.
    Langzamerhand geraken we steeds verder boven, en de ramen worden minder schaars. "W-waar brengen jullie me heen," zeg ik trillend. De soldaten grijnzen, nogmaals, maar nu op een manier die de rillingen over mijn rug laat lopen. "Dát wil je niet weten," zegt degene die naast me loopt. "I-ik eis t-te weten waarom ik hier ben," beveel ik, maar mijn stem rilt te erg om serieus te klinken, en de soldaten lachen nu ook. Dan vult een bulderlach het kasteel. De soldaten stoppen abrupt, waardoor ik bijna op de grond val. Het houdt langzaam op. "W-wie was dat?" vraag ik, maar nu zeggen de soldaten niks, maar blijven strak vooruit kijken. We stoppen op het hoogste punt, en ik kijk om me heen. De hoofdsoldaat klopt op een grote houten deur voor ons. Er is niks om ons heen, alleen trap. "Binnen," zegt een bulderstem. We stappen naar binnen, en ik weet meteen wie het is, geschrokken hap ik naar lucht, als hij zich omdraait. De reden val alle ellende. "Dark Lord," zeg ik in een adem. Hij begint te grijnzen. "Dus dit is Spirit?" Ik draai me om. Waar heeft hij het over. "W-wat is er aan de hand?" zeg ik, nu minder trillend. "Och schat, ik denk dat je dat heus wel weet," zegt hij. Ik schud geschrokken van nee. Hij draait zich om, en loopt naar het raam. "Dus, dit is de Legend Spirit, die die meer dan één gave heeft? Wel allemaal in hetzelfde hokje natuurlijk. Net als Dark en Water. Tja, in dat opzicht heeft iedere Legend meer krachten." verteld hij. Ik laat de woorden langzaam in me zakken. Dan begrijp ik het, en er komt een opgelucht lachje uit mijn mond. "Legend? Ik ben geen Legend. U vergist zich," zeg ik, en het lijkt alsof ik een stuk lichter geworden ben. Ik mag zo gewoon terug naar huis! Het was een foutje! De Lord draait zich om, verdwijnt in een kamer, komt terug, en trekt me ruw mee. Achter een wandkleed, een andere kamer binnen. Daar zie ik elf symbolen oplichten. "Dit," hij maakt een armgebaar, "Zijn de elf Legends. Beschikken over krachten, blablabla. Die twee," hij wijst naar een symbool dat volgens mij water betekent, en eentje die Duister uitdrukt, "Zijn hier al. Maar die," hij wijst naar een symbool dat ik niet ken. "Ben jij. Spirit. Zie je?" hij beweegt me heen en weer, en ook het symbool doet het. Mijn ogen worden groot. "M-maar, dat kan niet!" zeg ik. Alweer lijkt er geen zuursstof in de lucht te zitten. De Dark Lord kijkt me verbaasd aan, maar lacht dan. "Hahaha, ze weet het echt niet," hij sleurt me weer terug. Ik kan niks anders doen dan versteld staan, en stribbel niet tegen. "Breng d'r naar een cel in de eerste rij," zegt hij, nog nagniffelend van de lach. "Laat me alsjeblieft gaan," fluister ik, net wanneer ik een brandend gevoel achter mijn ogen voel. Ik knipper verbaasd.

    Dark Lord Suphentus Zival
    Ik loop grijnzend naar haar toe, maar dan sta ik stil, en mijn blik verstijfd. Die ogen. Ze zijn heldergroen. Aglaia. Het meisje lijkt nu ook in trance te zijn.

    Arianna Nyx mavery
    Alles staat ineens stil als ik recht in zijn ogen kijk. Ik zie een vrouw, hoe zij meegesleurd wordt door de menigte. Hoe de Lord boven haar lijk rouwt. De schuld en woede die hij in zich heeft. Ik voel zijn verbittering, zijn angst, zijn wrok. Dan keer ik terug, en kijk recht in het verwrongen gezicht van de Dark Lord. De naam die de hele herinnering lang op mijn tong lag, borrrelt nu naar boven. "Aglaia," fluister ik.

    Dark Lord Suphentus Zival
    "Aglaia," zegt ze. Haar gezicht, de groene ogen. Zij ís bijna Aglaia. Ik wankel achteruit, maar geef haar dan een harde klap in haar gezicht. "Breng haar naar de donkerste cellen van het kasteel. Zorg dat ze nooit meer het licht der zon ziet. Stuur haar naar de diepste krochten van de kerkers," schreeuw ik, en iedereen krimpt nu ineen. Ik kijk nu in het doodsbange gezicht van het meisje voor me, ze is ineengekrompen, maar kijkt me wel aan. "Jij. Jij zal nooit meer gelukkig zijn." zeg ik, verwrongen, en ik keer me om, en wacht tot de voetstappen en het slepende geluid van het meisje wegsterven. Dan rolt een eenzame traan over mijn wang.

    Dan vliegt de deur open. Snel veeg ik de traan weg; hij is niet gezien geweest. Dan draai ik me om; het is de netgevangen Legend. Ik luister nauwelijks naar de woorden van Ooglapje. "Weg." zeg ik verwrongen, "Weg. Uit. Mijn. Kasteel."

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 12:06 ]


    Tijd voor koffie.

    Shadow

    Ik grijns even terwijl ik tegen de paal blijf staan,
    'Je weet dat als je niks tegen de legendes doet jij zelf ten onder gaat toch?' ik grijns eventjes naar hem,
    Ik draai de geweren in mijn hand even om waarna ik ze weer vast pak,
    'Gelukkig ben ik niet zo iemand die vecht voor een ander, maar ik vecht voor het geld, betaal mij goed en ik zal voor jouw vechten' ik kijk hem even aan,
    Ik wist precies waar de meeste legendes waren, dat was ook niet zo moeilijk te raden,
    Maar om ze werkelijk in te palmen had je iemand nodig om ze over te halen,
    'En dan hoeven die domme wachters het niet steeds te verneuken' ik lach even duivels waarna ik naar het plafond kijk,
    'Want goeie vechters zijn het niet' ik grijns even,
    Ik laat mijn oog weer op hem vallen waarna ik hem blijf aanstaren,
    Zou die slim genoeg zijn om het aanbod aan te nemen?

    {Ik kan nu niet schrijven, ik zit namelijk op school. Maar hoe weet Shadow dan ineens waar alle legends zijn?}


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    {Ik kan nu niet schrijven, ik zit namelijk op school. Maar hoe weet Shadow dan ineens waar alle legends zijn?}


    { Hij weet waar de meeste zijn iig de gene die naar de Gym zijn gegaan xD Omdat de Legend of Light dat hem verteld had (if i am right) }

    Paddo schreef:
    (...)

    { Hij weet waar de meeste zijn iig de gene die naar de Gym zijn gegaan xD Omdat de Legend of Light dat hem verteld had (if i am right) }


    Dan zijn het alsnog niet de meeste, aangezien daar maar twee aanwezig zijn XD


    Credendo Vides

    (en de prinses (: )


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."