• There are 11 legends in the land Tedo.
    Fire, water, earth, air, dark, light, animal, metal, spirit, Music and technology.
    They kept the balance between good and evil
    The world was one big harmonious place, the people and the nature were perfectly balanced.
    But then; the greatest threat in ages is facing the legends.
    But they couldn’t be found, the legends disappeared.
    Some people say that some of them had joined the dark forces, but most of the citizens think the legends got scared en ran away, or they just easily died in another battle.

    These days :
    Dark forces are ruling over the land of Tedo.
    The king, queen and their daughter are locked up in the deepest dungeons.
    The capital Onodera lays in the hands of the immortal dark lord Zival.
    He is a real tyrant and the citizens has to pay him a lot.
    Longing for souls, he consumes the civilians one by one.

    But a new generation is born among them.
    These 11 young once must face the danger and start their education to become the league of legend.
    Will they be on time before Zival find out they exist ?


    als iemand een Nederlandse vertaling wilt, stuur dan even een berichtje ;)
    RPG is in het Nederlands.




    Regels :

    • Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.





    13 rollen die in te vullen zijn (indien er meer mensen mee willen doen is er altijd nog eentje aan te maken, dit geheel in overleg met mij:

    - Fire
    - Water
    - Earth
    - Air
    - Dark
    - Light
    - Animal
    - Metal
    - Spirit
    - Music
    - Technology
    - Coach/ leraar / begeleider van de 11.
    - Dark Lord Zival
    - Een andere rol kan natuurlijk ook / Bijvoorbeeld rebellenleider, koning, prinses, etc.



    Lijstje dat je in moet vullen :

    Naam :
    Leeftijd:
    Geslacht :
    Legend (indien van toepassing) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis :
    Extra :


    De rollen :

    girls :


    - Music ~ Mikky Aileen Briar Williams ~ xClove
    - Animal ~ Candice May Hadley ~ AgentP
    - Air ~ Felicia Jazmyn Thomps ~ Perrfect
    - Spirit ~ Ariana Nyx Mavery ~ Kwijt
    - Water ~ Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield ~ Rider
    - Light ~ Jade Maysilee Bright ~ HurtedHeart


    boys :

    - Fire ~ Raphael Edwards ~ Clonmel
    - Coach ~ Philip Simon Commens ~ DreamerN
    - Dark ~ Shadow ~ Paddo
    - Metal ~ Floyd Dwayne Nightingale ~ Aotearoa
    - Earth ~ Foy Ciar Grimme DreamerN
    - Dark Lord ~ Suphentus Zival ~ Kwijt



    Hier de rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:58 ]


    Credendo Vides

    Shadow

    Ik glimlach even,
    Als zit wacht ik nog even voordat ik wegrijd,
    Ik glimlach weer even 'Alles wat zich bevind in de duisternis is al gezien door mij, ik had al de verschillende personen in het kasteel gezien' ik glimlach weer even,
    Ik duw een van de kleppen open waarna ik mijn zwaard erin duw en daarna de klep zelf dicht duw.
    'Houd je goed vast' zeg ik met een glimlach waarna ik door het bos heen scheur,
    Op volle snelheid gaan we richting het kasteel,
    Alles schoot ons voorbij en als ik het einde van het bos bereikte stop ik de motor,
    Ik zet hem in de duisternis waarna ik hem laat verdwijnen,
    'Het beruchte kasteel waar nooit iemand uitkomt, zeggen ze' ik glimlach even,
    'Jammer genoeg is dat al een keer gelukt' ik kijk even naar het meisje.
    'Als we snel willen zijn dan kunnen we het beste mijn kracht gebruiken, de jouwe heeft alleen nut als we werkelijk in een gevecht komen' ik kijk dr even aan.

    Dark Lord Suphentus Zival
    Ik lach nogmaals, net als het begin van onze ontmoeting. Dan wordt mijn gezicht weer kwaadaardig en vind ik mijn wraakzuchtige zelf weer terug. "Beter gevreesd en gehaat, dan geliefd," zeg ik, "En nu geen woord meer, anders is het 'dág, dág, tong'." Dan richt ik me naar mijn bewakers, "Breng haar naar Cel 4. Als ze iets zegt, breng haar dan een rij lager." de bewaker knikt. Ik grijns, en loop de deur uit.

    Ik keer terug naar mijn vertrekken, en bekijk de LegendFinder. Mijn ogen worden groot; Light en Dark zijn dichtbij! Spirit lijkt zich ook te verplaatsen naar het kasteel toe. Net op het moment dat ik weg wil gaan, naar buiten toe, komt er iemand naar binnen rennen. Ik herken hem als de boodschapper van de groep soldaten die ik de stad heb ingestuurd. Hij begint hijgend zijn verhaal; "W-we hebben er eentje." Ik trek vragend een wenkbrauw op. "Spirit," verklaard hij. Ik trek hem aan zijn kraag, en duw hem bijna op het scherm."En dat dan?" sis ik, en ik wijs naar Dark en Light. Hij lijkt zich geen houding te kunnnen geven. "Uh, ne-nee, daar wisten we niks van, i-ik zal iemand w-waarschuwen. Oh grote D-dark Lord." zegt hij. "En snel, En wat is er eigenlijk gebeurt met de prinsesbewakers?" snauw ik erachter aan, hoogstwaarschijnlijk izjn ze er niet meer. Hij rent weg. Ik ga op mijn grote stoel zitten, en leun achterover. Het gaat beter dan vanochtend, 1 Legend gevangen, nog een Legend die onderweg is, en 2 die ergens dichtbij zijn. Ik zucht, en kijk tevreden uit het raam.


    Tijd voor koffie.

    [ik kan morgen of vrijdag pas weer schrijven, ben heel druk. Sorry!]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Jade Maysilee Bright
    We stoppen voor het kasteel en ik kijk naar het Colosale gebouw. 'Het beruchte kasteel waar nooit iemand uitkomt, zeggen ze.'Zegt hij met een grijns. Ik kijk naar hem. 'Jammer genoeg is dat al een keer gelukt'
    'Als we snel willen zijn dan kunnen we het beste mijn kracht gebruiken, de jouwe heeft alleen nut als we werkelijk in een gevecht komen' Hij kijkt me even aan. Ik voel weer hoe de zon gaat schijnen en hoe de energie toeneemt. 'Is goed.' Zeg ik dan. 'Ik schakel de bewakers ook wel uit.' Zeg ik met een kleine grijns. Ik pak mijn pijl en boog. Ik hou mijn hand op de pijlen en voel ze licht geven door de warmte. Ik span de pees aan en schiet. Al waren we zo verweg ik miste nooit. Ik hoor het hoe ze geraakt worden. Ik kijk de jongen aan. 'Aan de voorkant zijn uitgeschakeld.' Zeg ik vriendelijk tegen de jongen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zal ik misschien een vriend/assasin voor Zival maken?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Nee, dat hoeft niet, i.v.m het Aglaia-ding ;P}


    Tijd voor koffie.

    Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield || Water

    Hij begon weer te lachen en ik vond hem zo langzamerhand echt een idioot. Dacht hij nou serieus echt gewoon dat ik gewoon een dom eerlijk meisje was dat geen dreiging kon vormen? Nou, dat had ik dan best goed gedaan. Op deze manier zou hij er nooit achterkomen dat ik Jade wist te vinden en dus eigenlijk Legend informatie achterhield voor hem.
    Zijn houding werd weer dreigend, maar dat deed mij nu niet zoveel meer. Zo sluw en gevaarlijk vond ik hem nou ook weer niet. Hij had alleen een kracht en daarom macht, meer niet.
    'Beter gevreesd en gehaat, dan geliefd,' antwoordde hij. Er kwam een zachte 'Yeah right' uit mijn mond en ik wilde hem even duidelijk maken dat ik dus echt niet geloofde dat hij dat meende. Niemand wilde zijn hele leven zonder liefde doorbrengen. Hij ging echter gelijk verder met een dreigement waar ik iets minder vrolijk van werd, dus zei ik verder maar niks meer. Ik had geen zin om mijn tong kwijt te maken, omdat ik zonodig Zival moest irriteren of zo.
    In gehele stilte liet ik mij meevoeren naar de beruchte kerkers van Zival. Toen we daar aankwamen, zuchtte ik. De aanblik van de cel maakte mij niet echt blij. Natuurlijk kon het nog erger, maar ik ging dus echt niet lekker kunnen slapen hier. Hoe kon die man zo onaardig zijn? Zelfs als je aardig tegen hem probeerde te doen, was hij nog net zo vreselijk. Ik verachtte hem en als hij ooit in de buurt van mijn zusje zou komen, zou ik met liefde wraak nemen.
    Boos plofte ik neer op de strozak en voelde mijn tas tegen mijn heup aanslaan. Verbaasd keek ik ernaar. Waren ze nou echt vergeten mijn tas met water af te pakken? Wat een ongelooflijke sukkels. Of zouden ze Zival ook niet echt een pretje vinden en hem expres niet hebben afgepakt? Mijn ogen gingen even naar de bewaker die de hoek om verdween om mij hier helemaal alleen achter te laten. Ik legde snel de waterzak achter de strozak, zodat niemand op het idee kon komen om hem af te pakken. Misschien had ik hem nog wel nodig, of kon ik wel met een goed plan ontsnappen!


    Happy Birthday my Potter!

    Shadow

    Ik glimlach even,
    'Slim gedaan, maar niet heus, nu weten ze honder procent zeker dat we hier zijn' ik zucht even,
    Ik kijk dr aan en glimlach even,
    'Schrik niet' zeg ik waarna ik mijn ooglap verplaats naar de andere kant,
    Mijn rooie oog komt te voor schijn waarna ik naar het kasteel kijk,
    'Nu is het mijn beurt, Cel vier zei je he?' ik grijns even duivels,
    Dit zou makkelijk worden, schaduw in, schaduw uit, dat mens grijpen, schaduw in en schaduw uit en dan snel wegwezen.
    'Dan ben ik zo terug' zeg ik met een grijns,
    Zoals gepland verdwijn ik in de duisternis waarna ik rustig op het kasteel afloop,
    Ik loop via de duisternis door het kasteel heen waarna ik in de kerkers uitkom,
    Drie bewakers, ik grijns even,
    Ik haal de twee geweren uit de schaduwen en houd ze stevig vast,
    Ik stap daarna uit de duisternis waarna ik drie schoten los,
    De bewakers worden geraakt waarna ze door de gang heen vliegen en tegen de muur dood neer vallen,
    Ik grijns even duivels waarna ik naar Cel 4 loop,
    Hier moest het zijn,
    Ik stap dankzij de duisternis door de deur heen waarna ik naar een figuur in de duisternis kijk,
    'Dus jouw moest ik redden?' ik grijns even duivels,
    Niemand in de buurt en niemand die de persoon werkelijk kan beschermen,
    Ik kon alles met de persoon doen wat ik maar wilde en volgens die Light legend was het een meisje.
    Mijn grijns verbreed zich bij de gedachtes,
    Alles wat ik maar wilde...
    'We kunnen beter opschieten, voordat de andere bewakers komen, houd je adem in!' zeg ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:15 ]

    {Goed stukje hoor! Alleen... Gaat het niet een beetje... Makkelijk? Ik bedoel, hij dringt zo een kasteel binnen, om zo meteen een gevangene te redden... No offense hoor!}


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    {Goed stukje hoor! Alleen... Gaat het niet een beetje... Makkelijk? Ik bedoel, hij dringt zo een kasteel binnen, om zo meteen een gevangene te redden... No offense hoor!}


    (Haha true true :/ hmmm.... Maybe dat het een valstrik was van de Dark lord ofz? xD en dat het een verkeerde cel is? :P dat het bvb een trucje is ofz xD En dat die de verkeerde cel in is gelopen omdat ze toch een cel verder zat? xD Heb hem nu ook iets aangepast zodat je er een val van kan maken xD)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:15 ]

    (zal ik anders doen dat Brooke hem zegt weg te gaan en tegen Jade te zeggen dat ze eerst de andere Legends moet zoeken? Het was namelijk nog niet de bedoeling dat ze bevrijdt werd. Anders is het zo saai en makkelijk voor de Legends. Ik ben het namelijk wel eens met kwijt)


    Happy Birthday my Potter!

    [Misschien een leuk idee. Iedereen heeft toch een zwakte neem ik aan. Iedere kracht van een legend. Die van licht is bijv zijn tegenpool duisternis ect misschien dat ze dat tegen de Legends kunnen gebruiken om het spannender te maken?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Misschien een leuk idee. Iedereen heeft toch een zwakte neem ik aan. Iedere kracht van een legend. Die van licht is bijv zijn tegenpool duisternis ect misschien dat ze dat tegen de Legends kunnen gebruiken om het spannender te maken?]

    (Wat is dan de tegenpool van metaal?)

    HurtedHeart schreef:
    [Misschien een leuk idee. Iedereen heeft toch een zwakte neem ik aan. Iedere kracht van een legend. Die van licht is bijv zijn tegenpool duisternis ect misschien dat ze dat tegen de Legends kunnen gebruiken om het spannender te maken?]


    (Dat geldt alleen echt voor de bovenste 6)


    Happy Birthday my Potter!

    Paddo schreef:
    (...)

    (Haha true true :/ hmmm.... Maybe dat het een valstrik was van de Dark lord ofz? xD en dat het een verkeerde cel is? :P dat het bvb een trucje is ofz xD En dat die de verkeerde cel in is gelopen omdat ze toch een cel verder zat? xD Heb hem nu ook iets aangepast zodat je er een val van kan maken xD)


    (Idee; het kasteel is magisch beveiligd waardoor indringers er standaard de weg in kwijt raken, waardoor je nooit uitkomt waar je uit wilt komen. Voor indringers is het een veranderlijk doolhof. Dan is hij in een hele andere rij cellen terecht gekomen)


    Happy Birthday my Potter!