• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    [Sorry als ik dalijk ineens weg ben. Oplader is kwijt en zit op m'n mobiel.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    'Niet verlegen zijn,' mompelde hij grinnikend, wat me alleen maar meer ongemakkelijk liet voelen. 'Heb jij al enig idee wat de opdracht zou kunnen zijn? Ik heb eerlijk gezegd geen idee,' glimlachte hij en trok een bedenkelijk gezicht. Ik haalde mijn schouders licht op. 'Ik heb geen idee, werkelijk. Maar ik hoop dat het voor ons allemaal gunstig is, ik kan namelijk geen songs schrijven,' lachte ik zacht. Maar die lach verging al snel toen ik hem hoorde jammeren. Ze waren een beetje opgezwollen en helemaal rood. Ze zouden gaan ontsteken als ze niet snel schoongemaakt zouden worden. 'Je handen moeten verzorgd worden,' mompelde ik zacht. 'Ze moeten gewassen worden, er moet ontsmettingsmiddel op en ze moeten in verband gedraaid worden zodat je wonden gedesinfecteerd worden en je niet alles onder smeert met dat spul.' Voorzichtig raakte ik zijn hand aan. 'Zal ik je helpen?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Ja, alstjeblieft' Ik smeekte bijna. 'En je bent niet de enige. Ik ben niet bepaald fantastisch in het schrijven van liedjes' grinnikte ik en ik stond op. 'Zayn komt ook niet bepaald op tijd. Ik durf te wedden dat hij er over een week nog niet is. Ik begin alweer te zeuren, ik houd mijn mond al dicht' kletste ik door. Ik meende het van Zayn. Als hij ergens niet heen wilde, was het onmogelijk om hem te dwingen. Toch vond ik het niet erg als Zayn wat later was, dan bleef het tenminste rustig en hoefden we geen verhalen over haar aan te horen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Zacht lachte ik na Liam's geklets. Hij was erg sociaal en praatte makkelijk met vreemden. Ik niet, ik was altijd bang dat ik iets fout deed of mezelf voor gek zette. 'Je hebt meegeholpen met het schrijven van de liedjes op jullie nieuwe album, niet?' vroeg ik. 'Het is echt een fantastisch album.' Samen met hem liep ik naar beneden, waanra ik hem aan zijn arm meetrok naar de keuken en de kraan open zette. 'Spoel eerst je handen maar eens, dan is het vuil eruit,' vertelde ik hem, waarna ik me omdraaide en het keukenkastje opende. De verbanddoos stond op de plek waar ik hem toen straks teruggelegd had en ik ging op mijn tenen staan om het weer te pakken. Ik was nog geen 1 meter 60 en ik haatte het feit dat ik zo klein was. Nergens kon ik bij, en werd er altijd mee getreiterd. Toen ik hem te pakken had legde ik hem op het aanrecht en opende hem, waarna ik keek wat erin zat.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    Gehoorzaam spoelde ik zacht mijn handen af en het opgedroogd bloed spoelde er af. Het deed pijn, maar na een paar seconden wende ik er al aan. 'Zo' knikte ik toen ik de kraan uitdraaide. Ik zag dat het een beetje blauw was en het kon goed binnen de kortste keren helemaal blauw zijn. Bedankt, naar het hielp door..' Ik hield op om Penelope wist wel wat ik wilde zeggen. 'Mijn favoriete nummer is eigenlijk wel Little Things' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Mag ik vragen waar Zayn in dit verhaal is}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Curlies schreef:
    [Ik ben ook erg moe. En ik moet zo naar school voor een voorstelling -.- heb ik wel het 1ste vrij^^]

    Mackenzie Lou Arretez
    ''Dus je schrijft verhalen? Cool. Ik doe dat ook , maar dan met een melodietje erbij.'' zei hij. Ik knikte. ''Schrijven is voornamelijk mijn passie. Ik doe het als sinds.. Toen acht was. Sindsdien speel ik graag met woorden en experimenteer er een beetje mee.'' vertelde ik. ''Hmm , ik heb eigenlijk nog niet veel gezien van dit huis. Zullen we wat doen?'' stelde hij voor. Ik knikte. ''Graag zelfs. Ik ben hier net aangekomen en ik wil wel graag rondlopen of iets doen. Ik verveel me nogal snel.'' glimlachte ik. Ik beet op mijn lip voor de zoveelste keer , dit keer was mijn eerste keer dat ik niets meer wist om te zeggen.. Ik klapte gewoon dicht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Zayn is thuis]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik keek hem even medelijdend aan zodra hij vertelde wat zijn belangrijkste inspiratie was geweest, maar hij vrolijkte al snel weer op toen hij vertelde dat Little Things zijn favoriete liedje was. Het was ook een enorm mooi liedje, en dat zei ik hem ook. 'Mijn favoriete liedje is They Don't Know About Us,' vertelde ik hem, waarna ik de ontstekingremmer uit de door haalde en het roodoranje-achtige spul op zijn wonden smeerde. Daarna rolde ik zijn handen in met een dun verband, waardoor ze er nog redelijk normaal uit zagen en niet van die dikke mummyachtige stompjes. 'Zo, alsjeblieft.' Zei ik hem, waarna ik de spullen weer opruimde. Mijn blik gleed de kamer in, waar Harry nog steeds op de bank zat.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Bedankt' glimlachte ik en ik zag dat ze naar Harry keek. Ik moest lachen en zuchtte even. 'Geen zorgen, hoor. Hij vindt je leuk, ik ken hem' grinnikte ik en ik bekeek het verband om mijn handen. Het spul had eerst een paar seconden heel erg geprikt maar het was verbazend hoe snel het werkte. 'Nu nog maar afwachten tot Louis me gaat tegenhouden als ik iets stoms doe' zei ik tegen mezelf, hardop. Ik bedankte Penelope nog een keer en liep snel naar de tv om vervolgens Friends uit te zetten.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 23:02 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Geschrokken keek ik Liam aan toen hij over Harry begon. Betrapt. Meteen voelde ik mijn wangen weer branden, voor de zoveelste keer vandaag. Ik moest hier echt mee ophouden! 'Geen zorgen hoor. Hij vindt je leuk, ik ken hem.' De woorden lieten een spoor van vlinders doen opschudden in mijn buik. Hoe graag wilde ik dat deze woorden echt zouden zijn. Maar ik was veel te verlegen om er werkelijkheid van te maken. Vlug keek ik van Harry weg, zodat het hem niet op zou vallen. 'Graag gedaan nog,' zei ik tegen Liam, voordat hij de kamer uitliep. Zuchtend bleef ik staan, waarna ik voelde hoe mijn maag om eten vroeg. Ik had vandaag verrassend weinig gehad, dus ik opende de diepvries en zag hoe een groot aantal Ben&Jerry's de bakken vulden. Vlug stak ik mijn hand erin en haalde mijn favoriete smaak eruit, Cookie Dough. Vervolgens doorzocht ik de lades en vond een lepel, waarna ik tegen het aanrecht aanleunde en de eerste hap van het lekkere ijsje in mijn mond stopte. Het was dan niet echt iets waar je maag van vulde, maar hé, het was wel ontzettend lekker!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik ga slapen. Ben doodmoe na onderhand vijf keer hetzelfde verhaal voorlezen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik ga ook slapen, heb morgen weer een lange dag school voor de boeg. Truste (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Trusten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Degene die Zayn zou doen (lol ^^), die is afgehaakt..]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Geen reclame, please.