• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    [ik zal er opletten om voortaan niet uit een andere personage te schrijven (; ik werd er net op gewezen door Pebble Thank you!]


    Geen reclame, please.

    Olivia Greenwald

    'Ja, ik vond het eerst erg dat ik het had, maar nu vind ik het een deel van mezelf. Het is bijzonder. Ik glimlachte naar Penelope en knikte langzaam. "Dat is het zeker, je moet er trots op zijn." Een andere jongen kwam naar beneden gelopen, oftewijl Logan Lerman. Ergens begon ik mezelf een niets nut te voelen tussen al deze beroemde mensen. Hij stelde zich voor, waarna ik mezelf ook voorstelde aan hem. "Hey, ik vond je echt goed in The Perks of Being a Wallflower, Logan," zei ik met een glimlachje. Het was een goede film. "Thanks Olivia," Ik grinnikte. "Geen dank, en jullie mogen me trouwens wel Oliv noemen, klinkt een stuk beter dan Olivia." ik mompelde een beetje terwijl ik even rond keek en naar mijn nagels keek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik voel me alleen als Liam >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Nadat ik me voorgesteld had, ging ik aan de andere kant van de bank zitten waar Liam op zat. Dichterbij durfde ik niet. Ik was niet zo'n persoon die meteen met mensen begon te praten, alsof we elkaar al jaren kende. Ik moest nog wennen aan de aanwezigheid van de andere mensen, die ik eigenlijk helemaal niet kende. Een onhoorbare zucht rolde over mijn lippen, waarna ik mijn nagels even bestudeerde. Verzorgde nagels vond ik heel belangrijk. Stiekem wou ik dat dit geen realityserie zou zijn, maar een gespeelde. Ik was altijd veel beter in het spelen van rollen dan in het zijn van mezelf.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 22:59 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Purrfect schreef:
    [Ik voel me alleen als Liam >_<]


    [Ik laat Hazza wel op een leuke manier komen. :'D -Niet doordenken- Waar is Liam? ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Liam is in de woonkamer van het huis]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Logan Wade Lerman

    Ik besloot mijn koffer naar boven te sjouwen, naar de slaapkamer, en een bed uit te zoeken. Ik had net gemerkt dat sommige dit al gedaan hadden, dus ik kon moeilijk achter blijven. Met veel zuchten en steunen kreeg ik dat ding de twee trappen op. Ik was waarschijnlijk niet één van de sterkste jongens in dit huis, maar daar ging het niet om. Ik zou proberen dit half jaar mijn script te schrijven en hopelijk zou ik het ook af krijgen, zodat het gelijk verbeterd kon worden door derden. Ik liep weer naar beneden en kreeg eigenlijk wel een beetje honger. "Wie wilt er wat te eten?" vroeg ik in het algemeen.


    Geen reclame, please.

    Harry Styles.
    Met mijn echt hele erge zware koffer, sarcasme, hm, stond ik voor de deur van het huis. Ik kantelde mijn hoofd iets naar rechts, voordat ik de deur opende en naar binnen stapte. Gelijk merkte ik dat er al meerdere aanwezig waren. Mijn koffer plaatste ik in de hal, en sloot de deur weer zorgvuldig. Ik zette een paar passen verder, en keek om me heen, het zag er niet slecht uit. Ik opende de eerste de best deur aan mijn linkerhand, waar ik Liam zag zitten. Vrolijk rende ik op de jongen af. 'LEEYUM, IK HEB JE GEMIST MAN.' En trok hem in omhelzing.
    [Leuk genoeg? :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    Het was nogal stil geworden in de woonkamer. Niemand zei iets. Ik luisterde naar het gestommel wat klonk toen Logan zijn koffers de trap op sleurde, en wanneer hij terug kwam was hij de eerste die de stilte verbrak. 'Wie wilt er wat te eten?' vroeg hij in het algemeen. Gelijk keek ik op en merkte dat mijn maag al bijeen trok. 'Eh, ik wil wel,' antwoordde ik zacht, waarna ik op stond. 'Ik heb vanmorgen niet goed gegeten,' gaf ik toe. Ik had gisteren avond en vanmorgen niets door mijn keel kunnen krijgen, puur door de zenuwen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:13 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Haha!]

    Liam James Payne

    'Hazza!' riep ik, helemaal blij dat ie er was. 'Nog Zayn, Nialler of Lou gezien?' vroeg ik gelijk met een grijns. Ik lachte toen hij me in een omhelzing trok en legde voor een paar seconden mijn arm op zijn rug. 'Gemist? Het is pas twee weken geleden' Ik trok mijn wenkbrauwen op en haalde even snel een hand door zijn krullen. 'Ik dacht even dat niemand meer zou komen. Lekker genant was het dan geweest' grinnikte ik. 'Het is wel mooi hier, niet? Helaas geen aparte slaapkamers. Nu moet ik Zayn's gesnurk aanhoren' gniffelde ik als een jongentje van 8.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Alleen even met Lou gesms't, voor de rest niets. Jij bent ook de eerste die ik weer zie,' vrolijk glimlachte ik naar hem. 'Ja, dat kan toch?' Onschuldig keek ik Liam aan. Liam haalde even zijn hand door mijn krullen, automatisch glimlachte ik hierop, dat was iets wat ik altijd fijn vond als iemand dat bij me deed. 'Iedereen komt, voor zo ver ik het weet. Ik hoop in ieder geval van wel.' Ik plofte naast Liam neer op de bank. 'Ja, van wat ik tot nu heb gezien, wel, ja. Niet? Oh god. Nu zullen we het krijgen...' Niet eens normaal seks kon je hier hebben. Ik grinnikte zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    Vlug draaide ik me om, toen ik wel een heel bekende stem hoorde. Daar stond hij dan, mijn grote crush, Harry Styles. Hij was nog knapper dan op al die foto's, nog knapper dan in al die video's. Ineens wel heel erg verlegen beet ik op mijn lip, terwijl ik keek hoe de twee bandleden elkaar een knuffel gaven. 'Gemist? Het is pas twee weken geleden,' hoorde ik Liam tegen hem zeggen, nadat Harry hem had verteld dat hij hem gemist had. Nog harder beet ik op mijn lip toen ik realiseerde dat ik vannacht bij alle vijf van de bandleden op een kamer zou slapen, samen met nog een aantal andere personen. Dit zou een slapeloze nacht worden dacht ik zo.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Olivia Greenwald

    "Wie wilt er wat te eten?" "Nee bedankt, ik zit vol." zei ik waarna ik even over min buik wreef en grinnikten. Ik hing beide van mijn benen over de leuning van de stoel terwijl ik mijn hoofd naar rechts draaiden en zag hoe er een andere jongen binnen was gekomen. Harry Styles een van de 5 leden van one direction. het moest toch allemaal niet gekker worden. Ik haalde even een hand door mijn haren waarna ik een zuchtjes sloeg en mezelf bedacht hoe ik mijn writersblock weg zou kunnen werken. Want alles leek mijn inspiratie tegen te houden, alles. Niets was goed genoeg om op papier te staan en soms, had ik zelfs meer dan een uur lopen staren naar een leeg Word document.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:06 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    'Harry! Mijn god, hoe kun je daar nou aan denken?' kreunde ik. Het was altijd hetzelfde liedje met Harry. Ik wist gewoon wat ie dacht, zo goed kende ik hem wel. Toen ik opzij keek duwde ik Harry naar Penelope. 'Dit is Penelope. Penelope, dit is Harry' stelde ik hun voor. 'Binnen de kortste keren sta je toch weer bij meisjes, dan kan ik je maar beter even voorstellen' grinnikte ik plagend. 'Hmm, ik heb wel zin in ijs' zuchtte ik en ik liep naar de keuken, waar ik in de vriezer keek. 'Oehh, Ben&Jerry's' merkte ik op. Normaal had ik 's middags geen zin in ijs, maar nu kon ik niet zonder. Toen ik in de bestek la keek, deed ik een paar stappen achteruit. 'Harry! Wil jij een vork voor me pakken?' riep ik. Er lagen lepels, en ik haatte lepels.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Liam duwde Harry naar me toe en ik voelde hoe mijn wangen alweer roze kleurden. Shit, moest dat nou! 'Dit is Penelope, Penelope, dit is Harry.' Liam stelde ons aan elkaar voor, voordat hij naar de keuken liep. Oog in oog stond ik met mijn idool, wie tegelijk mijn grote crush was. Dat ging ik hem natuurlijk niet vertellen, hij zou me hard uitlachen als hij dat wist. Een verlegen glimlach ontstond op mijn gezicht, terwijl ik mijn gezicht eigenlijk het liefst wilde verstoppen. 'Hi Harry,' mompelde ik zachtjes. Zijn ogen waren nog mooier dan op internet. Ik dacht niet dat hij me zou herkennen, ik was ook nog niet zo vaak in films te zien. Ik had twee rollen gehad in echte films, maar dat waren maar bijrollen geweest. Ik had wel tekst gehad, maar niet heel veel. Daarbij had ik nog een paar rolletjes gehad in series, maar die waren ook al vlug afgelopen. Ik hoopte dat ik na dit half jaar in het huis meer audities mocht gaan doen, ik hield immers van acteren.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel