• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Mag ik nog een songwriter (jongen) reserveren of heb je er dan teveel? Heb namelijk al iemand in gedachten. Wanneer wil je gaan beginnen? Ik moet vandaag werken maar daarna heb ik tussendoor wel redelijk wat tijd.
    Die jongen die ik zou willen reserveren heet trouwens Kieran Lemon, voor als dat dan nog kan, dan heb je de naam alvast ;)

    aaaait, mag ik zaynerd zijn?


    Miss Malik <3

    Ik maak Liam (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Songwriter
    Naam: Abigail Irene Ellison
    (Bijnaam: Abby)
    Leeftijd (16-24): 18
    Nationaliteit: Spaanse
    Karakter: Abigail heeft eigenlijk twee kanten. De ene is ze heel rustig de ander meer heel druk. Deze stemmingen veranderen door de personen waar ze mee omgaat. Met vrienden is ze altijd heel gezellig en haalt de meest onzinnige dingen uit, waar ze soms beetje in kan doorslaan. Maar als hij ze volwassenen of vreemde is kan ze zelfs ietwat verlegen overkomen.
    Toch moet je oppassen, want ookal lijkt ze altijd de gezellige meid, ze kan ook heel boos worden en chagrijnig doen. Meestal begint ze heel sarcastisch, waarna ze langzaam begint te dreigen, tot het op een echt gevecht uitkomt.
    Abby kan niet tegen haar verlies en probeert altijd dat zo veel mogelijk te voorkomen door gewoon heel erg haar best te doen.
    Uiterlijk:



    Volgens mij is ie echt mega, sorry daar voor. Beschrijving komt
    Extra: Ze zingt, speelt gitaar en piano. Deze instrumenten gebruikt ze altijd bij haar songwriting.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 19:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Liam Payne
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd (16-24): 19
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Liam is een rustige jongen. Hij heeft graag de leiding en is als een soort vaderfiguur voor zijn vrienden. Hij denkt bij alles altijd goed na en is heel verstandig. Hij zal zich niet zo snel laten gaan en altijd klaar staan voor iedereen. Vroeger is hij best vaak gepest geweest, daarom is het ook zo'n lieve jongen die zelf nooit iemand kwaad zou doen. Liam heeft 4 beste vrienden, die hem altijd steunen en waar hij altijd terecht kan, en andersom ook. Vroeger was Liam eerder op zijn school een van de stoerste, aangezien hij het nu ingezien heeft dat hij mensen wilt helpen, is ie nu anders. Nu is hij een heel lief en rustig type, en is hij heel zachtaardig. Hij durft wel nog vanalles, zou zingt hij gewoon op straat een liedje als mensen dat vragen. Liam is best slim en kan redelijk goed piano en gitaar spelen.
    Uiterlijk:



    Extra: Liam heeft drie tattoo's


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Schrijfster/Journalist
    Naam: Mackenzie Lou Arretez
    Leeftijd (16-24): 19 , geboren op 12-11-1993
    Nationaliteit: Engelse/Ierse
    Karakter: Mackenzie is een rustig meisje die net is afgestudeerd aan de middelbare school. Ze wilt een carrière als schrijfster of journalist. Als ze geluk heeft natuurlijk. Over het algemeen is ze spraakzaam en is ze gezellig als je met haar praat. Alleen als je een opmerking maakt over iets over haar uiterlijk , wordt ze gelijk kwaad. Daarmee moet je oppassen. Ze gelooft in God en is een Katholieke. Mackenzie heeft altijd een bijbel bij haar.
    Uiterlijk:



    Extra: Mackenzie heeft één tattoo. 'Dream' op haar pols met vogels eromheen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hazza komt vanavond. ^^ Als dat geen probleem is? Ik moet nu namelijk werken. :x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    @NOI; is goeed, naamgenoot! ;D

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:27 ]


    Geen reclame, please.

    Rol: songwriter
    Naam: Nathaniel Henry Beaufort
    Leeftijd (16-24): 19
    Nationaliteit: Frans/Brits
    Karakter: Nathaniel zit het allerliefst binnen met zijn akoestische gitaar om nieuwe liedjes te creëren. Muziek betekent dan ook alles voor hem. Soms heeft het zelfs een grotere waarde voor hem dan mensen dat kunnen hebben waardoor hij zich wel eens kan afzonderen. Daardoor heeft hij weinig ervaring met vreemde mensen en is hij verlegen en teruggetrokken, misschien zelfs een beetje achterdochtig wanneer mensen hem benaderen voor contact. Echter, wanneer hij iemand heeft leren kennen en het klikt, is hij erg trouw en altijd bereid om degene in kwestie te helpen.
    Uiterlijk:



    Extra: Nathaniel heeft voor een groot deel van zijn leven bij zijn moeder in het Franse Chatou gewoond, maar was er nooit echt gelukkig. Daarom kocht hij op zijn achttiende verjaardag een vliegticket naar Londen en trok bij zijn vader in om een serieus begin te maken aan een muziekcarrière. Hij besloot om mee te doen aan dit programma om nodige ervaring op te doen en zoveel mogelijk te leren van anderen zodat hij die dingen in de toekomst kan verwerken in zijn songwriting.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 15:37 ]

    Rol: Louis Tomlinson
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd (16-24): 20
    Nationaliteit: Engels
    Karakter:
    Louis is een erg spontane jongen met een eigen gevoel voor humor. Hij vind het niet fijn alleen te zijn en wilt overal en altijd gewoon eerlijk en zichzelf kunnen blijven. Hij is gek op muziek, film en theater. Louis raakt snel gehecht aan mensen of dieren en vind het lastig deze los te laten. Naast musicaal zijn is Louis ook erg sportief. Hij traint bijna dagelijks en vind een potje voetbal erg gezellig. Wat mensen echter niet achter hem zullen zoeken is dat hij ook onzeker kan zijn. Over zijn stem, zijn uiterlijk alles eigenlijk. Louis wilt dol graag goed gitaar kunnen spelen maar heeft er gewoon geen tijd voor om op les te gaan.
    Uiterlijk:




    Extra:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:30 ]

    Ik heb zin om te beginnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Me too, maar er is nog een rol open en ik wacht nog op twee beschrijvingen (;


    Geen reclame, please.

    Mmhh, jammer. Maar ik ken wel iemand die mee wilt doen (: .


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wie hebben jullie nog nodig? Carlie tot je dienst ;p


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    @Mygash; we hebben nog een mannelijke scriptwriter/acteur nodig! (;


    Geen reclame, please.