• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Oh. Op wie?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    lovelyyx.. ik heb haar al een gastenboek-bericht gestuurd (;


    Geen reclame, please.

    Heeft geen zin, ze komt toch niet meer online, denk ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik begin wel gewoon]

    Logan Lerman
    Ik pakte mijn koffer stevig vast en liep het grote huis binnen. "Hallo?" riep ik om te kijken of er al iemand anders. Ik hoorde niks en constateerde dat er nog niemand was. Ik trok mijn koffer verder de woonkamer in en zette deze aan de kant. Ik besloot het huis door te lopen. De woonkamer was modern ingericht, net zoals de keuken. Ik ging de trap op en zag vele deuren, waar een bordjes aanhingen. Ze waren allemaal omgedraaid en ik wachtte nog even met deze om te draaien. Ik liep de tweede trap op en zag dat dit de slaapkamer was. Er stonden twaalf bedden, dus we zouden met z'n allen een kamer delen. Dat zou nog wat worden...


    Geen reclame, please.

    Olivia Greenwald.

    Met een kleine zucht sleep ik mijn koffer achter me aan terwijl ik het terein van het huis oploop, en even rond keek terwijl ik de omgeving bekeek. Nou, hier zal het dus allemaal gaan gebeuren. De hoop om van mijn writersblock af te zijn. Ik zuchtte zachtjes terwijl ik mijn hand rond de deur klink vouwden en de deur weer achter me sloot toen ik voet zette in het huis. Met een kleine plof liet ik mijn koffer vallen terwijl ik mijn ogen even sloot en mijn schouders en nek wat stretchen. Daar zal ik morgen wel last van gaan krijgen, maar met een beetje hoop ook weer niet. Ik zette mijn andere tas neer bij mijn koffer en zag toen pas dat er al een andere koffer stond. Ik zuchte opgelucht. Blij dat ik niet de eerste was die hier binnen kwam. Ik vouwde mijn handen even samen waarna ik wat rond keek in de woonkamer.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Penelope Charlotte Stone.

    Met een verbaasd gezicht stond ik op de stoep voor het huis. Het was enorm groot. Met een zucht sleurde ik mijn grote roze koffer achter me aan, terwijl ik om mijn schouder nog een zware weekendtas had hangen. Hier zou het gebeuren. Hier zou ik een half jaar opgesloten zitten met meerdere mensen die ik geen van alle kende. De deur was open en toen ik binnen kwam, zag ik nog twee koffers staan. Ik was dus niet de eerste. Ik had gehoopt dat ik de eerste was, zodat ik rustig het huis zou kunnen bekijken. Ik zette mijn spullen naast de twee koffers neer en sliep de eerste deur binnen, de woonkamer. Daar zag ik een meisje staan. 'Eh, hoi,' stamelde ik zacht. Verdomme, waarom was ik dan ook zo verlegen!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Olivia Greenwald

    Ik beet even op mijn onderlip terwijl ik naar wat schilderijen keek. Alles was hier heel modern, iets dat me aan de ene kant wel beviel eigenlijk. Maar eigenlik deed dat er niet toe, ik moest en zal min writersblock weg werken hoe dan ook. Ik moest er vanaf. Ik draaide min hoofd naar links en keek over mijn schouder toen ik hoorde hoe iemand een koffer neer zetten. En vervolgens draaide ik me helemaal om waarna ik glimlachte naar het meisje dat binnen kwam. Ergens leek ze me wat verlegen, maar dat vond ik niet zo'n probleem. Mijn moeder had altijd gezegd dat verlegen mensen heel creatief konden zijn. "Heey." zei ik terug waarna ik een paar stappen naar voren deed en min hand uitstak. "Ik ben Olivia."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    Mompelend strompelde ik het huis binnen. Hier had ik dus helemaal geen zin in. Maar nee, het moest om dat zou goed zijn voor One Direction. Zuchtend begon ik What Makes You Beautiful te zingen en kwam in de woonkamer. 'Oh. Uhh.. Hallo' mompelde ik met een scheve glimlach. Ik keek even snel rond. Het was mooi ingericht en best groot, hier zou ik me toch wel kunnen vermaken. Mijn spullen werden zometeen afgeleverd, tenminste dat dacht ik. Nog geen minuut later hoorde ik geklop en deed de deur open. Vriendelijk en dankbaar nam ik mijn koffers aan en sloot de deur weer. 'Zo' glimlachte ik naar mezelf en ik bleef stilstaan. 'Het spijt me, ik vergeet me voor te stellen. Ik ben Liam Payne' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    De voordeur sloeg weer dicht waarna er een jongen binnen kwam gelopen. Nou ja, niet een jongen. Liam Payne. En ik wist zeker dat ik niet een van de weinige was die wist wie hij was, en ergens begon ik mezelf af te vragen of de andere vier ook zouden komen. Mijn rechter wenkbrauw schoot omhoog toen ik hem weer weg zag lopen, terwijl ik mezelf neer liet vallen in een stoel en mijn rechter been over de linker kruisden. Maar dit keer kwam hij terug, mét koffers. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en keek hem aan. "Je hoeft je niet te verondschuldige hoor." zei ik grinnikend. "Olivia Greenwald." zei ik terug met een glimlach, terwijl ik ergens wel door de grond kon zakken vanwege mijn vage accent. Brits én Spaans door elkaar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Penelope Charlotte Stone.

    'Heey,' zei het meisje, waarna ze naar me toe stapte en me een hand gaf. Ze stelde zich voor als Olivia. 'Ik ben Penelope,' antwoordde ik, voor ik wat verlegen naar haar glimlachte. Ik hoopte dat ze me niet raar zou vinden, zeker niet omdat ik twee verschillende kleuren ogen had, maar dat zou ik vanzelf wel merken. Ik keek de kamer even rond. Het was erg groot en modern. Hier zou ik het wel een half jaar vol kunnen houden. Vanuit de gang hoorde ik geluid, waarna de deur open ging en een jongen binnen stapte. Oh my. Liam stond in de deuropening. Liam Payne stond in de deuropening. 'Het spijt me, ik vergeet me voor te stellen. Ik ben Liam Payne.' Hij glimlachte zijn aantrekkelijke glimlach naar ons. In mijn hoofd bereidde ik me voor, waarna ik een glimlach op mijn gezicht perste. 'Hi Liam,' zei ik wat zacht. 'Ik ben Penelope.' Voorzichtig stak ik mijn hand naar hem uit.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Leuk je te ontmoeten, Olivia' meende ik lachend. 'Hi Liam, ik ben Penelope' zei het andere meisje. Lachend schudde ik haar hand. 'Leuk jullie te ontmoeten!' knikte ik. Olivia was waarschijnlijk Spaans, dat kon je horen aan haar accent. Toch had haar accent wel wat. Penelope was Brits, dat wist ik zeker. Mijn blik gleed naar mijn koffers en ik maakte een gebaar dat ze even moesten wachten. Snel strompelde ik naar boven, de slaapkamer in en legde mijn koffers op een bed. Daarna rende ik naar beneden, gleed van de trapleuning en lande perfect op mijn voeten. 'Dus we zitten hier nog wel een tijdje vast. De andere vier zullen zo wel komen' zei ik met een glimlach. Ik merkte op dat ze best knap waren. Hou op, Liam. Je hebt net een relatie met Danielle achter de rug. Nu geen meisjes meer. Sprak ik mezelf toe.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    Ik grinnikte zachtjes waarna ik weer terug ging zitten in de stoel, en mijn rechter been weer over de ander kruisde. Pas toen pas viel het me op dat Penelope haar ene oog een andere kleur had dan de andere. Ik kantelde mijn hoofd wat naar rechts en keek haar aan. "Je oog, hij heeft een andere kleur. Mijn neefje heeft dat ook." zei ik met een klein glimlachje, het deed me ergens wel aan hem denken, alleen was het bij hem bruin en groen. Ik grinnikte zachtjes toen ik zag hoe Liam van de leuning afgleed, en perfect terecht kwam op zin voeten. "Hm, dan had ik dus toch gelijk dat de andere ook zouden komen. Ik vroeg het me al af." zei ik grinnikend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Penelope Charlotte Stone.
    Liam snelde vlug op en neer naar boven, waar de slaapkamer was. Ik had gehoord dat we met z'n allen op één slaapkamer zouden overnachten. Dat zou nog wat worden. Hij vertelde dat de andere vier nog wel zouden komen. Ik gebaarde even naar mijn koffer. 'Ik hem... Ik ga even mijn spullen naar boven brengen.' Ik pakte mijn spullen op en sjouwde ze mee naar boven, de slaapkamer in. Ik zag dat het laatste bed, tegen de muur, nog vrij was, en liet snel mijn spullen erop vallen. Dit werd mijn bed. Ik keek de bovenverdieping nog even rond, waarna ik weer naar beneden ging. Daar was nog een andere jongen. Ik stelde me even voor, waarna ik op de eerdere opmerking van Olivia reageerde. 'Ja, ik vond het eerst erg dat ik het had, maar nu vind ik het een deel van mezelf. Het is bijzonder.'

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 22:36 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Logan Wade Lerman

    Ik kwam de badkamer uit en hoorde beneden een aantal stemmen en besloot weer naar beneden te lopen. Daar zag ik twee meiden en een jongen staan. De jongen herkende ik als één van de jongens van One Direction, maar ik was zijn naam even kwijt. "Hello," begroette ik ze. "Logan Lerman," stelde ik me voor aan een meisje, dat erg verlegen leek. "Penelope Stone," zei ze zacht. Ik glimlachte naar haar en stelde me voor aan de andere twee. Ik kwam in gesprek met Liam, de 1D-member. "Hey, ik vond je echt goed in The Perks of Being a Wallflower, Logan," lachte Olivia, het andere meisje. "Thanks Olivia," zei ik met een gemeende glimlach. Zo op het eerste gezicht zou ik me wel vermaken met deze mensen, maar het huis was nog lang niet vol.


    Geen reclame, please.

    Liam James Payne

    'Liam Payne' stelde ik mezelf aan Logan voor. Ik kende hem niet echt. Na twee minuten liep ik naar de bank en ging erop zitten. Hopelijk kwamen de anderen snel, dan kende ik tenminste iemand. Het liefste Niall, met hem kon ik beter opschieten dan met Harry, Zayn of Louis. Maar een van die drie was ook goed. Een lach verliet mijn mond terwijl ik me voorstelde hoe Niall nadat ie zich had voorgesteld gelijk naar de keuken liep om wat te eten, of dat Harry ging flirten met de meisjes. Zayn kon goed meteen hysterisch over zijn haar gaan doen en Louis ging vast een hele preek houden over hoe belangrijk wortels in de wereld waren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."