• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:07 ]


    Geen reclame, please.

    Olivia Greenwald

    Ik sloeg een zucht terwijl ik even om me heen keek en zachtjes grinnikte toen ik Penelope met Harry zag staan. 'Oehh, Ben&Jerry's' . "Zei iemand daar Ben&Jerry's!?" Meteen zat ik recht op in de stoel, waarna mijn blik naar de keuken schoot en ik er heen liep. "Heilige god!" ik opende een lade van de vriezer en zocht naar de juiste smaak waarna ik deze eruit haalden. Noem me overreacting maar ik was geobsedeerd met Ben&Jerry's. Ik grinnikte zachtjes toen ik Liam een paar stappen achter uit zag doen, waarna ik zelf een lepel uit de bestek lade pakten, en een vork aan Liam gaf. "Alsjeblieft"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Waar kan Louis invallen?]

    Liam James Payne

    'Bedankt' zei ik tegen Olivia. 'Waarom bestaan er eigenlijk lepels? Ik bedoel, vorken en messen zijn veel handiger' zuchtte ik en ik nam de vork aan om vervolgens de smaak Fairly Nuts in mijn handen te openen. Ik nam een hap en sloot mijn ogen even. 'Heerlijk. Als we die voorraad willen houden moeten we toch echt groente ofzo ervoor leggen, Niall eet alles' legde ik uit. Waar zou Niall toch zijn? Ik bleef in de keuken staan en at verder. Omdat ik me verveelde liet ik mijn arm naast me hangen. Ik tilde hem op en las mijn tattoo over. Een glimlach vormde zich rond mijn lippen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    "Geen dank." zei ik terwijl ik de deksel opende en deze naast me op het aanrecht legden toen ik erop was gaan zitten. Ik duwde mijn lepel in het ijs maar kwam niet veel verder aangezien het ijs nog hard was. "Fijn." mompelde ik zachtjes. Ik keek Liam aan en grinnikte zachtjes, terwijl ik mijn hoofd schuin hield. "Dat heb ik wel eens gelezen ja, maar eet hij dan echt zóveel?" Ik grinnikte zachtjes terwijl ik even wat met mijn lepel in het ijsporden en et uiteindelijk zacht genoeg was zodat ik een hap kon nemen van mijn Chocolate Fudge Brownie, een zuchtje verliet mijn mond waarna ik Liam zijn blik even volgden. "Wat voor tattoo heb je?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    'Oh, ik heb er drie' mompelde ik. 'De tweede en derde hebben niet bepaald een speciale betekenis' glimlachte ik. Ik liet Olivia mijn tattoo's op mijn armen zien en zuchtte. 'Achja, als je met "veel" zo'n vijf chipszakken per uur bedoeld, dan is het veel, ja' lachte ik. Mijn gedachten gingen naar Live While We're Young en terwijl ik at, zong ik ondertussen zacht de teksten. Dit zou nog eens een leuk half jaar worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik toekeek naar de tattoos van Liam. "Vergelijke met de jouwe, is de mijne maar miniscuul." Ik grinnikt zachtjes en wees even op het roosje achterop mijn schouderblad. Ik zette mijn lepel weer in het ijs en nam een hap terwijl ik het ijs liet smelten op mijn tong. Heerlijk. Ik lachte zachtjes. "5 zakken chips per uur?! Dat is nog meer dan ik dacht...Misschien is het dan wel zo handig als we een paar van de Ben&Jerry potten verstoppen" dat laatste mompelde ik een beetje terwijl ik wat met mijn lepel in het ijs porden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    'Of wij eten ze snel op' grijnsde ik. Genietend nam ik nog een hap van het ijs en ging op het aanrecht zitten. 'Ik zal jou ook maar waarschuwen, dat het nogal een troep kan worden met die andere 4 hier. Schrik niet als je ineens ergens wat eten van een maand oud vind' grinnikte ik, en ik had gelijk. Na een paar weken met ze in het x-Factor huis te hebben gezeten dan krijg je letterlijk een trauma van alles wat er op de grond lag. Nee, ik was niet bepaald heel netjes, maar ik kon het tenminste een half jaar redelijk schoon houden. 'Aan de ene kant ben ik wel blij. Eindelijk rust, geen meisjes die rond het huis staan. Een serie maakt me niet zoveel uit. Maar dan mis ik toch de fans, en het optreden' vertelde ik met een frons, van het nadenken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    ''Of wij eten ze snel op'' Ik grinikte zachtjes terwijl ik nog een hap van mijn ijs nam. "Weet je, dat klinkt nog niet eens als zo'n heel slecht idee." ik knikte langzaam en grinnikte terwijl ik mijn lepel weer terug in het ijs plaatsten. ''Ik zal jou ook maar waarschuwen, dat het nogal een troep kan worden met die andere 4 hier. Schrik niet als je ineens ergens wat eten van een maand oud vind'' Nuchter haalde ik mijn schouders op. "Ik ben wel wat gewend, mijn twee broers maken er ook altijd een puinzooi van, dus ik weet wel hoe ik ermee om moet gaan." Ik keek Liam even aan en glimlachte en zachtjes grinnikte om de frons op zijn gezicht. ''Aan de ene kant ben ik wel blij. Eindelijk rust, geen meisjes die rond het huis staan. Een serie maakt me niet zoveel uit. Maar dan mis ik toch de fans, en het optreden''. "Ik weet zeker dat de fans zullen kijken." zei ik met een glimlachje waarna ik nog een hap van het ijs nam.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Zijn wee begonnen in het rollentopic? Allright. Waar kan Abigail inspringen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne

    'Ik zeur te veel, he? Pf, soms wordt ik gek van mezelf. Ik schoof een beetje op zodat ik net een paar centimeter verder ben dan Olivia. 'Sorry, maar ik vind lepels echt eng' mompelde ik Gapend bedacht ik me hoe het zou worden. 'Ik weet bijna zeker dat Harry, Zayn, Louis en Niall chagrijnig worden als ze vroeg moeten opstaan morgen. Dat wordt dan maar uitslapen' vertelde ik mezelf. 'Ik ben saai, he? Ja, ik ben saai. Ik praat alleen maar. Nu doe ik het weer. Weet je wat, ik eet wel gewoon. Nu doe ik het weer! Ophouden nu' was ik in discussie met mezelf. Zuchtend nam ik nog een hap van het onderhand half-lege bakje. Mijn ogen staarden naar de muur, die ineens heel erg belangrijk was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Abigail kan gewoon binnenkomen ofzo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    'Sorry, maar ik vind lepels echt eng' ik grinnikte zachtjes en keek even naar het ijs. "Iedereen heeft wel iets waar die bang voor is." Spinnen, ja ik was als de doods voor de kleine beestjes met die harige poten. Ik huiverde even bij de gedachten een een dikke vette zwarte spin, waarna ik een hap van mijn ijs nam en de gedachten van de spin weer weg was. 'Ik ben saai, he? Ja, ik ben saai. Ik praat alleen maar. Nu doe ik het weer. Weet je wat, ik eet wel gewoon. Nu doe ik het weer! Ophouden nu' ik schoot in de lach en schudde lachend mijn hoofd waarna ik hem aankeek. "Je bent niet saai, praten is altijd nog beter dan awkward stil zitten naast iemand die helemaal niets zegt." Ik grinnikte zachtjes en hield het bak ijs even op zijn kop. "Mweh, hij is leeg". mompelde ik zachtjes terwijl ik een zuchtje sloeg.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [@xClove, ja, ik vond het een beetje onnodig om een nieuw topic te openen, terwijl we pas op pagina 3 zaten ofzo! (; ik ga even een hoofdstukje schrijven en dan komt er weer een stukje van Logan (: ]


    Geen reclame, please.

    Liam James Payne

    Na twee minuten had ik mijn ijs ook op en gooide het bakje weg. De vork spoelde ik om, droogde ik af en legde terug in de bestekla. Nouja, eerder gooide. 'Fijn, nu heb ik tenminste iemand om mee te praten' glimlachte ik naar Olivia. Olivia was erg aardig en een leuk meisje, niet zo'n iemand die alleen maar aan zichzelf dacht. Ik had het hier nu al naar mijn zin, en dan te bedenken dat ik eerst er geen zin in had. Gapend sprong ik van het aanrecht af. 'Het is jammer dat hier geen piano staat, of heb ik nou wat gemist?' vroeg ik. Ik had zin om te spelen, ookal was ik niet de beste, maar goed genoeg om een paar liedjes zoals Little Things of Skyfall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."