• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    "zo Lou, heel sexy hoor." plaagde Harry me en ik stak voor de grap mijn borst even vooruit. Harry drukten weer een kus op mijn wang en nestelde zich weer tegen me aan terwijl hij enthousiast liedjes begon op te noemen voor vanavond. Ik streelde zachtjes over Harry zijn zij en drukte mijn lippen weer op zijn slaap. "ik ga me even omkleden." fluisterde ik, waarna ik Harry losliet en het huis in snelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Een beetje verveeld trippelde ik wat op mijn voeten, waarna ik zachtjes zuchtte en Zayn even aankeek.
    "Ik ga even wat pakken." zei ik glimlachend, waarna ik weer naar binnen liep en rustig de trappen opliep om vervolgens naar onze kamer te gaan. Uit mijn koffer haalde ik snel mijn make-up koffertje pakte. Ja, wat? Ik wist al precies wat ik vanavond aan zou trekken en mijn nagels moesten er dus perfect uitzien. Ik trippelde weer naar beneden en ging buiten op een ligbedje zitten en stalde de spullen voor me uit. Ik bekeek de kleurtjes kritisch en pakte uiteindelijk wat ik nodig had, waarna ik aan het werk ging.


    Reading a good book is like taking a journey.


    [Even eten ;p Reageer straks met Delilah.]


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik liep lachend naar Harry toe, "Wie gaat je nu beschermen huh ?" vroeg ik grijnzend bij zijn oor. Ik lachte eventjes waarna ik me even uitrok om direct mijn topje weer op te trekken zodat ik niet naakt naast Harry stond. Ik legde mijn elleboog op zijn schouder, wat dus echt niet makkelijk was door het hoogteverschil en probeerde nonchalant tegen hem aan te leunen.
    "Waarom ben je nu zo groot ?" vroeg ik met een zielige blik in mijn ogen en een pruillipje.

    Harry Edward Styles.

    Ik keek eventjes naar Delilah en trok een onschuldige blik. "Um... Ikzelf? Zayn?" vroeg ik, waarna ik grinnikte. "Die Spaanse chick?"
    Nee, die was te druk met haar lakjes... Zayn zou me wel kunnen beschermen! En anders rende ik gewoon naar Niall toe. Ik vroeg me wel af waar Liam bleef...
    Ik keek toe hoe Delilah het topje weer optrok en wiebelde speels met mijn wenkbrauwen. "Je hoefde het niet op te trekken, hoor. Het is voor mij geen probleem." zei ik grijnzend, waarna ik zachtjes lachte. "Omdat jij gewoon klein bent."
    Ik stapte nonchalant een pas naar rechts zodat Delilah door de beweging omviel, maar ik hield haar netjes tegen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Nadat ik me had omgekleed snelde ik de tuin weer in en sprong zonder waarschuwing op Harry zijn rug. "Schatje." Riep ik terwijl ik mijn benen om zijn middel heen sloeg en ik speels in zijn nek beet. Ik sprong weer van zijn rug af en gin voor hem staan. Wat vind je ervan?" Ik draaide even een rondje om mijn nieuwe streepjes shirt te tonen.

    [ik ga sporten ben er vanavond weer]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    "You dirty little perv" zei ik lachend. Ik keek hem licht beledigd aan, "Ben ik niet !" protesteerde ik. Ik wou mijn zin nog vervolgen met 1 of ander stom argument, maar op dat moment eztte hij een stap opzij waardoor ik omverviel. Een gil verliet mijn mond waarna ik Harry's arm vastgreep. Gelukkig hield hij me wel tegen en kwam ik weer gewoon rechtopstaand terecht. Ik liet zijn arm los en maakte een hmm geluidje.
    "Iemand kent hier een sportschool" zei ik waarna ik een scheef lachje om mijn lippen. Het was niet omdat ik geen goede thuissituatie had dat ik niet op mijn mondje was gevallen.

    Harry Edward Styles.

    Ik grijnsde om Louis' opkomst en lachte eventjes, waarna ik zijn shirt kritisch bekeek en uiteindelijk goedkeurend knikte. "Ziet er goed uit, Tomlinson. Helemaal klaar om met je bootje rond te gaan varen." zei ik plagend, waarna ik even door zijn haar kroelde en hem onschuldig aankeek.
    Ik vroeg me af wat iedereen ineens had met mijn lichaam zeg... Jade klom er de hele tijd op en af, Delilah kon haar handen ook niet thuishouden en Louis sprong de hele tijd op mijn rug en dan weer eraf. Nou ja zeg...
    Ik wierp een grijns naar Delilah en trok mijn wenkbrauwen even op. "Ja, natuurlijk! Denk je soms dat mijn lichaam als vanzelf zo sexy is geworden?! Daar moet ik toch af en toe wel wat moeite voor doen..."

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:47 ]


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik keek hem voor een moment serieus knikkend aan, doende alsof ik het begreep, maar daarna schoot ik toch in de lach. Hij was serieus de enigste persoon die ik kende met zo'n groot ego. Niet dat ik daar iets op tegen had hoor. Ik vond het hilarisch als mensen zo dachten over zichzelf. Ik knikte serieus, mijn lach inhoudend, en klopte even op zijn schouder.
    "Het is goed Harry, ik snap het". Het hele trek je topje op ding was een automatische geworden bij deze bikini. Je kon zeggen wat je wou, maar ik voelde me nu nog net niet goed genoeg om zonder het bovenste van mijn bikini hier rond te lopen. Zeker niet met iemand als Harry in de buurt.

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Delilah even beledigd aan toen ze lachte. En bedankt maar weer... Ik wist heus wel wat ze dacht hoor, maar ik was niet zelfzuchtig of zo... De meeste dingen die ik zei waren voor de grap. Ik meende de helft ervan niet eens. Maar goed, Delilah kende me nog niet zo goed als de jongens...
    "Hm, volgens mij doe je dat niet." zei ik met een pruillip, waarna ik haar weer serieus aankeek en even met mijn ogen rolde. "Doe gewoon een andere bikini aan of trek dat ding uit! Ik ga zelf liever voor optie twee, maar ik denk dat jij die minder vindt..." zei ik met een vragende blik, waarna ik eventjes zuchtte en op een strandstoeltje ging zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik lachte zachtjes, "Don't worry Harry, ik vind niet dat je een enorm ego hebt". Ja hallo, ik had ongeveer dezelfde humor. De mijne was veel beter, duh. Zie je wel ? Dezelfde humor ! Ik keek hem even bedenkelijk aan, "Weet je, ik heb het uitgedaan, like, 10 minuten geleden" zei ik bedenkelijk. Het was echt waar hoor ! Ik dook en boem, weg topje. Ik ging waarschijnlijk wel een andere bikini aandoen, straks, als ik daar zin in had, ja waarschijnlijk wel, het irriteerde me dat ik dat ding telkens op moest trekken. Ik moest me inhouden mijn schouders op te halen. Het was iets wat ik vaak had, reageren in het openbaar op gedachtes die alleen ik kon horen, het was best awkward als ze je daar op betrapten. Het was als tegen jezelf praten, ook awkward als ze vroegen tegen wie je aan het praten was.

    [Ik ga vlug douchen, be right back ;p]

    Harry Edward Styles.

    Ik glimlachte en keek Delilah eventjes dankbaar aan. "Eerlijk gezegd vind ik het lief van je dat je dat zegt." zei ik met een glimlachje, waarna ik haar met open mond aankeek en daarna begon te jammeren. "Waarom mis ik dat nou weer?!"
    Ja, wat?! Welke jongen dacht daar nou niet over na? Goed... Ik weer ietsjes meer, maar boeien. Mijn interesses lagen daar gewoon iets meer en ik was beter in die zaken. Of ik het kon bewijzen? Natuurlijk kon ik dat. Ik zou alleen iemand moeten regelen die proefkonijn wilde zijn, niet dat die mensen moeilijk te vinden waren... Maar ik was ook wel een beetje kieskeurig. Ik dook niet zomaar met iedereen het bed in. Af en toe in een dronken bui alleen...
    "Delilah... Wil je even meelopen naar het strand? De anderen zijn toch allemaal met iets anders bezig." zei ik, waarna ik haar vragend aankeek.
    Of ik plannen had? Nee, niet op een strand gek... Maar ik wilde haar gewoon even wat vragen, privé.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik lachte ietwat verlegen en haalde mijn schouders op, "Ik wil gewoon niet dat je denkt dat ik zo'n gedacht over je heb" zei ik. Ik keek hem ongelovig aan maar schoot daarna hard in de lach, "Ja, echt hé ? De volgende keer zal ik je even een berichtje sturen" zei ik waarna ik hem plagend aankeek. Ja wat ? Ik nam mezelf nu eenmaal niet zo serieus. Kon ik eraan doen ? Sheez.
    "Delilah ... Wil je even meelopen naar het strand ? De anderen zijn toch allemaal met iets anders bezig". Hij keek me vragend aan waarna ik knikte. Hij randde me vast niet aan of zo, "Geef me 5 minuten" zei ik waarna ik wegliep, terug naar de auto. Ik deed mijn bikini uit zodra ik mijn andere bikini had gevonden. Ik trok er nog een witte, ietwat doorzichtige top overheen en uiteindelijk een paar slippers. Ik zou ze straks waarschijnlijk toch wel weer uitdoen hoor, maar tja ... Ik deed het gewoon altijd. Ik nam mijn natte bikini terug mee naar het zwembad en hing die daar ergens op zodat die kon drogen.
    "I'm ready".

    Harry Edward Styles.

    Toen Delilah even wegwas had ik maar snel een shirt aangetrokken en een paar slippers, maar ik ging niet de moeite doen om mijn zwembroek om te wisselen. Al snel stond ik alweer op de plaats waar ik moest zijn en wachtte geduldig op Delilah. Toen ze weer terug was knikte ik goedkeurend en pakte aarzelend haar hand vast, niet wetend of ze dat wel wilde. Ik begon te lopen, het huisje uit en de bergjes af zodat we bij het strand aankwamen. Ik zweeg even en liet Delilah los, waarna ik een stukje liep en uiteindelijk halt hield.
    "Ik weet dat je het vervelend gaat vinden, maar hoe kom je aan die plekken?" vroeg ik zachtjes, starend naar de zee voor me.


    Reading a good book is like taking a journey.