• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - Nibug - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - [url=http://huntedHeart]HuntedHeart[/url] - June Carmen Ruby - Schild.
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - Basterd - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Basterd - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -
    -

    Docenten.
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en manipulatief met haar wil.
    -
    -



    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Het is nu de eerste schooldag.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Topic 2: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.
    Rooster totaal: klik.
    Rooster per klas: klik.
    Voorlopige klassenindeling: klik.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:17 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Wie wil er met Kayleigh praten? :p]


    Take me to wonderland

    [Ik heb Kyle? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kyle is goed voor mij. :p Waar is Kyle? ^^]


    Take me to wonderland

    [Zijn kamer of in de gang. Doe maar dat hij in de gang loopt. En hij is boos (: Kom maar op hem af ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kayleigh Baele

    Ik liep een beetje verveeld door de gangen van de school. Ik was Brooke kwijtgeraakt en ik had geen idee waar ze nu kon zijn. Na een tijdje kwam ik de twee leerkrachten tegen die nog steeds druk bezig waren elkaar af te lebberen. Ik grimaste en veranderde hun aura weer zodat ze van elkaar afsprongen en blozend elk een andere richting uitgingen. Als ik hun was, zou ik hun kleren ook maar even goed leggen. Ik liep wat verder door de gang tot ik een jongen zag staan die ik nog niet kende. Met een glimlach op mijn gezicht liep ik naar hem toe. "Hey," zei ik vrolijk.

    [Oh ja. irishcharm goes Nibug. :p]


    Take me to wonderland

    (sorry dat ik een tijdje niet had gereageerd, maar alles ging opeens zo snel dat ik het niet meer bij kon houden. Maar wie wil er met jason praten? zijn de lessen trwns al begonnen?)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Blossom Niënna Jones

    Even dacht ik goed na over de woorden van Wolf.
    Op het schoolterrein had ik wel ergens een waterval gezien, maar misschien bedoelde hij wel weer een andere waterval dan als die ik ken.
    Uiteindelijk knikte ik.
    "Ik ben benieuwd of het dezelfde is." Waarna ik mijn hand uitstak en zijn hand vastpakte waaraan ik hem wat onbeholpen mee naar buiten trok.
    Hopend dat ik geen last zou krijgen van de gevallen engel, ik wou niet dat er roet in het eten word gegooid voor de rest van de dag.
    Eenmaal weer buiten snoof ik de heerlijke geur op van vers gemaaid gras, blijkbaar was de conciërge bezig geweest terwijl de leerlingen aan het eten waren.
    "Waar beginnen we ?" Zei ik terwijl ik me naar Wolf omdraaide.


    Credendo Vides

    [Is het een goed plan om bij de volgende ochtend te beginnen weer? Dan weet iedereen waar we zijn en loopt het niet zo door elkaar. Dan beginnen we net voor het eerste lesuur begint. Iedereen mee eens?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ja, wat mij betreft wel.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Oké, dan is het vanaf mijn volgende post net voor de lessen beginnen. Er moet echt weer wat leven in dit topic komen. Zo niet, dan denk ik dat ik het topic opnieuw ga starten. Als in, helemaal opnieuw beginnen.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ja vind ik prima]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Oké, dus we moeten nu alle gesprekken laten varen en doorgaan naar de lessen ?}


    Credendo Vides

    [Ja, dat klopt. Maar dat komt omdat deze RPG doodloopt. Ik snap dat dat misschien vervelend voor je is, omdat jij wel reageerde, maar ik probeer het allemaal weer op gang te krijgen. Snap je? Oké, het is nu dus de eerste lesdag en rond half 9 in de ochtend. De lessen beginnen om 9 uur en het rooster staat hier ook ergens, ik zal vanmiddag kijken of ik die bij de andere gegevens kan zetten.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lillith Aurora Kings. - Fee. Room. -bathroom.
    Zuchtend trek ik de deur van mijn kamer achter me dicht. De zin die ik gisteren had was weggevaagd, maar dat kon ook aan de vermoeidheid liggen. Was ik maar eerder gaan slapen, in plaats van die tekening af te maken. Ik streek mijn knaloranje rokje nog even goed en stroopte de mouwen van mijn zwarte vestje op. Iedereen op school moest iets zwarts dragen naar de lessen, waar het logo van de school op stond. Ik had het op dit vestje laten borduren, maar als ik een dag niets zwarts aan had had ik er een armbandje van. Op mijn hoge zwarte hakken liep ik de gang uit, naar het schoolgedeelte. Mijn zwarte rugzak had ik over een schouder hangen en ik haalde een hand door mijn lange blonde haar. Gelukkig had ik net al gegeten, anders hield ik het echt niet vol.

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik voelde me veel beter dan gisteren. Ik denk dat ik gewoon bloed nodig hand gehad, vandaar dat ik gisteren zo'n emotioneel wrak was. Deels kwam dat ook door die foto waar Rosalie naar gevraagd had, maar het was niet haar schuld. Ze wist het hele verhaal erachter niet. Ik trok een zwart shirt met v-hals aan en keek naar het schoollogo. Het was een rare uil, maar de ogen van de uil waren goud, de schoolkleuren. Mijn bruine chinobroek had ik al aan en ik hoefde alleen nog mijn hoge zwarte sneaker aan te trekken. Mijn haar zat warrig door elkaar, ik had er eigenlijk geen aandacht aan besteed. Het zat wel goed zo. Ik had mezelf alleen geschoren en mijn tandengepoetst. Nadat ik bloed gedronken had zag mijn huid er altijd net wat beter uit, dus ondanks dat ik wat slaaptekort gehad had zag ik er niet moe uit. Ik griste mijn kleine rugzak van mijn bed en verliet mijn kamer, op weg naar de lessen. Onderweg kwam ik Lillith tegen en begroette haar. Ze zag er zoals altijd erg verzorgd uit, maar desondanks kon ik zien dat ook zij weinig had geslapen. In stilte vervolgden we onze weg naar het schoolgedeelte.

    [Ik ga nu op zoek naar de roosters, die zet ik er boven bij!]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 15:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Blossom Niënna Jones ~ Room

    Gapend rekte ik me uit, het was gisteravond uiteindelijk best wel laat geworden, ik had nog lang samen met Wolf wat over het schoolterrein rondgehangen nadat we bij de waterval waren geweest die ik jammer genoeg al kende.
    Maar hé, het jaar is net begonnen, er is nog zoveel mogelijk om te ontdekken.
    Mijn ogen gleden langzaamaan richting de gotische wandklok, die bijna half 9 aangaf.
    Met een zachte kreun liet ik me uit bed glijden, waar mijn voeten in contact kwam met het heerlijke tapijt onder mijn voeten, wat direct mijn voetzolen verwarmde.
    Met mijn vleugels even in diens geheel gestrekt schudde ik mijn veren uit diens warrige slaapstand, zodat ze allemaal weer netjes kwamen te zitten.
    In mijn onderbroek liep ik naar mijn kledingkast, ik hou er nooit van om met een topje te slapen, dat schuurt dan altijd zo bij met vleugels.
    Mijn Bh had ik al snel om en aan de achterkant vast geklikt waarna ik een Jurkje met een panty eronder met galaxy ballarinaschoenen.
    Over mijn jurkje had ik nog een wit wollen jasje voor de warmte, waar natuurlijk speciaal voor mij gaten in waren gemaakt zodat ik mijn vleugels er makkelijker doorheen kon steken, al was dat alsnog een rotwerkje, daarom had ik ook veel op de rug laag uitgesneden shirtjes en jurkjes, gewoon omdat het veel makkelijker was om aan te trekken.
    In mijn badkamer die aan mijn kamer grensde poetste ik mijn tanden en waste ik mijn gezicht waarna ik me lichtjes opmaakte, ik ga altijd voor de naturellook.
    Eenmaal ook klaar met mijn blonde haar liep ik richting de kantine, kijken of Wolf al wakker was.


    Credendo Vides