• Voor de mensen die het nog niet in de krant gelezen hebben of op de radio gehoord hebben: Gisteren in Almere (waar ik woon) ging de vader van het vriendje van m'n beste vriendin vlaggen bij de wedstrijd van zijn zoon (mijn vriendin haar vriendje dus) en die vader had een paar jongens even uit het team gehaald en toen hadden ze hem in elkaar geslagen. Op een gegeven ogenblik zakte hij in elkaar en werd hij naar het ziekenhuis gebracht waar hij vandaag hersendood werd verklaard. Nu is hij officieel dood verklaard...

    Toen ik dit hoorde van mijn vriendin schrok ik echt heel erg. Hoe kunnen mensen zo zijn? Waar gaat het heen met de wereld? Hoe ziek kan je zijn? Het is overal op het journaal te horen en heel facebook praat erover. Ik vind het zo erg dat mensen dit doen, iemand anders in elkaar slaan voor geen reden eigenlijk. Zinloos geweld. Moet dit echt voorkomen? Ik kan hier echt erg boos om worden en ik kan wel huilen. Ik vind het zo erg voor mijn vriendin en al helemaal voor haar vriendje: hij heeft zijn vader verloren... Zinloos geweld moet stoppen, dit kan zo niet langer.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 22:26 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ben het met je eens. Verschrikkelijk dat dit kon gebeuren en inderdaad zinloos. Echt super erg voor zijn familie en voetbalbond..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ja, het is echt verschrikkelijk. Mensen zouden eens niet moeten doen alsof een (verkeerde) beslissing van een scheidsrechter/grensrechter het einde van de wereld is. Het is vervelend, maar ben je werkelijk zo laag om serieus iemand ervoor te mishandelen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xDesire schreef:
    Ben het met je eens. Verschrikkelijk dat dit kon gebeuren en inderdaad zinloos. Echt super erg voor zijn familie en voetbalbond..


    Pretty is just a pretty word.

    Die jongen is zijn vader kwijt. Ik kan eerlijk gezegd niet vertellen hoe ik dit vind, want mijn afschuw gaat véél verder dan alleen het woordje: 'Verschrikkelijk'.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:58 ]


    Tijd voor koffie.

    Doodstraf zeg ik. Dat is iets wat ze weer moeten invoeren, seriously.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, ik had het er met mijn ouders en zus over tijdens het eten. Zo erg! Echt gewoon niet normaal. Ik wens het vriendje van je vriendin, zijn familie en je vriendin veel sterkte (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik had het inderdaad gehoord. Verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor je vriendin, haar vriendje en zijn familie.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    En natuurlijk wens ik jou en iedereen die hierdoor getroffen is heel erg veel sterkte en succes.

    God, if you exist, or any other entity that can fulfill my request. Kill those bastards. As slowly and painful as possible.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zieke wereld zitten we toch in...

    Maar echt zielig, ook voor de nabestaande. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Verschrikkelijk!!! Hoe kunnen ze zoiets doen?! Ze zouden echt een hele hoge straf moeten krijgen!
    Ik heb echt meedelijden met zijn nabestaanden.
    Ik wens degene voor wie hij wat betekende veel sterkte!!!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik las het net op twitter. Echt vreselijk, en ook zo triest.

    Kwijt schreef:
    Die jongen is zijn vader kwijt. Ik kan eerlijk gezegd niet vertellen hoe ik dit vind, want mijn afschuw gaat véél verder dan alleen het woordje: 'Verschrikkelijk'.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Het is vreselijk dat zoiets gebeurt, maar Nederland is geen schoolvoorbeeld van zinloosgeweld


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik hoorde het van mijn moeder. Echt verschrikkelijk.

    Faith in humanity: definitely destroyed.


    life is awesome

    xDesire schreef:
    Ben het met je eens. Verschrikkelijk dat dit kon gebeuren en inderdaad zinloos. Echt super erg voor zijn familie en voetbalbond..


    •*• Lululu •*•