• Voor de mensen die het nog niet in de krant gelezen hebben of op de radio gehoord hebben: Gisteren in Almere (waar ik woon) ging de vader van het vriendje van m'n beste vriendin vlaggen bij de wedstrijd van zijn zoon (mijn vriendin haar vriendje dus) en die vader had een paar jongens even uit het team gehaald en toen hadden ze hem in elkaar geslagen. Op een gegeven ogenblik zakte hij in elkaar en werd hij naar het ziekenhuis gebracht waar hij vandaag hersendood werd verklaard. Nu is hij officieel dood verklaard...

    Toen ik dit hoorde van mijn vriendin schrok ik echt heel erg. Hoe kunnen mensen zo zijn? Waar gaat het heen met de wereld? Hoe ziek kan je zijn? Het is overal op het journaal te horen en heel facebook praat erover. Ik vind het zo erg dat mensen dit doen, iemand anders in elkaar slaan voor geen reden eigenlijk. Zinloos geweld. Moet dit echt voorkomen? Ik kan hier echt erg boos om worden en ik kan wel huilen. Ik vind het zo erg voor mijn vriendin en al helemaal voor haar vriendje: hij heeft zijn vader verloren... Zinloos geweld moet stoppen, dit kan zo niet langer.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 22:26 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik hoor dit nu pas voor het eerst, en ik ben geshockt. Dit is gewoon vreselijk en meer woorden heb ik er gewoon niet voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dankjulliewel <3


    The sun will rise and we will try again.

    Ik lees dit voor het eerst, maar dit is echt heel erg. Het is heel erg dat er om zoiets onbenulligs mensen in elkaar worden geslagen. Het is heel erg dat het überhaupt in je hoofd op komt om zoiets te doen. Maar het allerergst is het voor die jongen. Die is nu zijn vader kwijt.

    Sterkte


    Music is life :)

    Kwijt schreef:
    Die jongen is zijn vader kwijt. Ik kan eerlijk gezegd niet vertellen hoe ik dit vind, want mijn afschuw gaat véél verder dan alleen het woordje: 'Verschrikkelijk'.

    This.
    Heb 't op twitter echt al zo'n 100 keer gehoord vandaag. Triest.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Kwijt schreef:
    Die jongen is zijn vader kwijt. Ik kan eerlijk gezegd niet vertellen hoe ik dit vind, want mijn afschuw gaat véél verder dan alleen het woordje: 'Verschrikkelijk'.


    Dit. Precies.
    Ik zag ook van iemand op facebook dat de jongens die het gedaan hebben 15 en 16 zijn. Hoe ziek kun je zijn. Echt... sprakeloos...


    You are beautiful, you are love.

    Ik hoorde het vanochtend op school ja.
    Maar nog steeds, ik heb er nog steeds kippenvel van. Ik vind het zoo erg! Ik begrijp echt niet wat mensen bezielt om zo ver te zakken en andere, ontschuldige mensen dit aan te doen!

    Veel sterkte iniedergeval! Voor jezelf, voor je vriendin, haar vriendje, en alle vrienden en familie!


    Inspiration can hit you any time

    Ik hoorde het op de radio en zag/hoorde het op het nieuws. Mijn moeder had echt zoiets van, niemand heeft wat gedaan om het te stoppen?! Ik vind dat die mensen die dat hebben gedaan gewoon niet goed in hun hoofd. Of er is iets mis gegaan in hun ontwikkeling ofzo maar dit is te erg voor woorden.

    Het lijkt wel alsof we terug gaan naar de middeleeuwen waar men ook vaak vocht voor helemaal niks, alleen maar voor het vechten.


    Physics is awesome

    Ik zag het net op het nieuws, echt verschrikkelijk gewoon.
    Ik wens de vriend van je beste vriendin heel veel sterkte


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Een vriend van vrienden van mijn ouders ook hetzelfde verhaal. Op het verkeerde moment op de verkeerde plek zonder enige aanleiding in elkaar geslagen met de dood tot gevolg (die dag daarvoor hadden m'n ouders hem nog een lift naar huis gegeven). 4 kindjes achtergelaten, was ook iets van vorige week. Ook het nieuws gezien vandaag en gehoord over die jongen van 14 die van de week zelfmoord heeft gepleegd (van de brug gesprongen boven de snelweg) Reden: pesten.
    Ik weet echt niet waar het heen gaat met de wereld, maar het is in ieder geval zeker niet de goede kant op...

    Sterkte aan je beste vriendin en haar vriend, en natuurlijk ook aan jou aangezien je er ook best dichtbij staat (K)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:58 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dankjulliewel x


    The sun will rise and we will try again.

    Tragisch.. Helaas zullen er altijd idioten zijn op deze wereld...


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Ik vind het echt belachelijk wat die jongens hebben gedaan, en weet je dat ze gewoon met jeugdrecht worden berecht?
    Maximaal 4 jaar kunnen ze krijgen
    Sorry hoor, maar ik vind dat echt belachelijk.
    Ze zouden ze moeten opsluiten voor langere tijd


    Heel veel sterkte voor het vriendje van je beste vriendin

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 11:51 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one