• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik kijk Bentley aan in zijn staalblauwe ogen. Hij zegt dat ik bloedmooi ben. Bloed is helemaal niet mooi, maar hij bedoelt het lief. Hij mompelt dan wacht even en ik hoor de deur op slot gaan. Meer privacy. Ik glimlach breed tegen zijn mond aan en ga weer met mijn nagels over zijn borstkas om hem een beetje te pesten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    Een zachte grom verliet mijn mond.
    'Pestkop', mompelde ik tegen haar lippen aan en ik liet mijn handen over haar zij glijden.
    Mijn handen gleden verder naar haar onderrug, waar ik ze liet liggen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Ik kan nog veel meer pesten,' grinnik ik tegen zijn lippen aan. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en ga weer op in de kus. Mijn nagels gaan nog steeds over zijn borstkas. Ik voel zijn handen op mijn onderrug en geniet hier van. Zijn aanrakingen zijn prettig, gewoon lieflijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik gromde nogmaals en een rilling trok over mijn lichaam. Plagerig kneep ik zachtjes in haar achterwerk en grinnikte.
    Ik vond dit zo fijn.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Een glimlach siert mijn lippen als hij weer gromt. Dan voel ik hem rillen onder mijn vingers. Wat ik echter niet verwacht is dat hij in mijn kont knijpt. Ik maak een zacht geluidje tegen zijn mond aan en kijk dan naar hem. Hij is sexy zo, met ontbloot bovenlichaam. Volgens mij heeft hij alleen een boxer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik hoorde een zacht geluidje tegen mijn lippen en ze keek naar me. Ik vond haar zo verdomd sexy.
    Ik haalde haar spijkerblousje van haar schouders, waaronder ze een wit topje droeg.
    Automatisch gleed mijn blik eventjes naar haar borsten.
    Al snel keek ik weer naar haar ogen, waarna ik een kus op haar mondhoek drukte.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Bentley trekt mijn spijkerblouseje uit en ik bijt op mijn lip. Ik zie zijn blik afglijden en weet al waar hij naar kijkt. Mijn borsten. Ik heb de neiging om mijn armen ervoor te slaan wat ik dan ook uit automatisme doe. Ik glimlach als hij een kus op mijn mondhoek drukt en druk dan zelf een kusje op zijn neus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik zag hoe ze op haar lip beet.
    'Sorry, schoonheid', fluisterde ik, nadat ze me een kusje op mijn neus gaf.
    Ik rolde weer van haar af, aangezien de pijn in mijn been alleen maar toenam, wat volgens mij geen goed teken was, en ik trok Noralie boven op me.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt sorry en noemt me schoonheid. Ik glimlach naar hem en haal dan na even toch mijn armen weer weg. Anders lijk ik zo preuts. Bentley rolt dan van me af en ik kijk naar hem en voordat ik het weet lig ik op hem. Ik grinnik en kijk hem aan. 'Zeg het me als ik te zwaar ben oke?' Glimlach ik naar hem en druk mijn lippen weer op die van hem en ga met mijn hand door zijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ja, je bent zo ontzettend zwaar en dik. Je lijkt wel een olifant', overdreef ik.
    Ik protesteerde toen ze haar hand door mijn haar heen haalde.
    Ik drukte mijn bril iets verder op mijn neus.
    Ik legde mijn handen op haar heupen en boog iets naar haar toe, waarna ik mijn lippen weer op de hare drukte.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ben eten (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Smakelijk! ^^]

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat ik ontzettend zwaar en dik ben en ik kijk naar hem. 'Dan is dat pech voor jou want ik ben niet van plan om af te vallen,' zeg ik dan met licht samengeknepen ogen. Hij protesteer als ik aan zijn haar zit en ik moet er om lachen. 'Weet je dat dat echt een nerd gebaar was?' Grinnik ik als hij zijn bril hoger op zijn neus drukt.
    'Maar wel een lief nerd gebaar.'
    Hij kust me dan weer en dit keer ben ik degene die langs zijn onderlip likt en er tegenaan tikt voor toestemming.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hoeft ook niet, je bent perfect nu', zei ik zacht en ik keek haar nep-boos aan toen ze zei dat ik een nerd-gebaar maakte.
    'Ik ben geen nerd', mompelde ik tegen haar lippen aan en ik opende gewillig mijn mond.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat ik perfect ben en er ontstaan weer lichte blosjes op mijn wangen. 'Niemand is perfect,' zeg ik zachtjes als weerwoord.
    'Ik zei ook niet dat je een nerd bent, en anders ben je de knapste nerd op aarde.'
    De kus gaat weer verder en Bentley opent zijn mond. Waarom kan zoiets kleins zo groots voelen? Mijn handen gaan over zijn schouders en door naar zijn borstkas waar ze zachtjes over zijn naakte huid strelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Iedereen is perfect op zijn of haar eigen manier', zei ik toen.
    'En ik weet dat ik de knapste nerd op aarde ben', grijnsde ik, waarna de kus verder ging.
    Ik kende haar nog maar een dag, maar het voelt nu al zo vertrouwd, alsof ik haar al jaren ken.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf