• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik ontgrendel mijn mobiel en ga terug naar het berichtje. Ik open een antwoordveld.
    Hee, ik blijf thuis. Voel me niet lekker. Zullen we morgen anders gaan? Sorry Raf x
    Ik wacht nog even met verzenden en kijk Bentley aan.
    'Moet ik echt tegen je beste vriend gaan liegen?' Vraag ik hem dan aarzelend. Zo makkelijk als ik over te halen ben, zo moeilijk ben ik met dit soort keuzes. Natuurlijk wil ik alleen zijn met Bentley, maar ik wil niet liegen tegen Rafael. Hoewel een stem in mijn hoofd zeg dat we dat nu toch al doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    'We zijn er nu toch al mee begonnen', zei ik en beet op mijn lip.
    Ik haalde mijn hand nog eens door mijn haar, wat nu over mijn voorhoofd hing en wachtte wanneer Noralie het sms'je zou verzenden.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Bentley en de stem die tegen me zei dat ik nu ook al loog hadden dezelfde kunnen zijn. Ik kijk Bentley nog een keer aan en druk dan op verzenden. Het berichtje verzendt. Je hebt weleens dat je echt zo'n zwaar gevoel in je maag krijgt wanneer je iets doet wat je niet hoort te doen en er dan ook nog eens over liegt.. Verschrikkelijk gevoel. Het had allemaal veel makkelijker gelegen als Bentley en Rafael niet beste vrienden waren, en al helemaal als ik niet tegen Rafael had gezegd dat ik niet snel een relatie wil. Hoewel ik ook niet een relatie heb met Bentley, maar ja. Nou. Ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    'Ik voel me ook kut, maar ik denk dat het zo beter is', zei ik en wreef over haar rug.
    Ik voelde dat ze het kut vond, maar ja. Ja.
    Ik pakte mijn mobieltje.
    Hey Riv, even onder ons he. Zorg er eens voor dat Rafael na school het huis niet meer uit komt? X
    Ik wist dat ze naar me zou luisteren, het voelt als mijn eigen zusje. En ja, ik doe ook wel eens dingen voor haar, dus waarom zou ze niks voor mij doen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij wrijft over mijn rug en ik kijk even voor me uit. We moeten hier mee stoppen. Rafael komt er anders geheid achter. 'Ja het is beter zo,' mompel ik dan nog maar even tussen neus en lippen door. Ik kijk even naar Bentley's handen die een tekst typen naar het zusje van Rafael. Ik ben haar naam al weer vergeten. Ik kijk op naar Bentley.
    'We moeten hier echt mee stoppen,' fluister ik. 'Het gaat uitkomen. Mensen zullen ervan horen.'
    Ik wil niet stoppen, maar ik wil het ook niet verknallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Waarmee stoppen? Wat uitkomen?', vroeg ik en trok een wenkbrauw op.
    Mijn hand ging naar het nachtkastje, waar ik mijn mobiel weer op teruglegde, waarna ik weer naar Noralie keek.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Begrijp je me niet?' Vraag ik dan op mijn beurt aan hem. 'Gewoon, dit. Wat we doen. Ik weet zelf niet eens wat het precies is.. Ik weet alleen dat het niet goed is,' zeg ik zacht tegen hem. Mijn blik is neergeslagen. Anders halen zijn ogen me misschien zo weer over. 'En wat er gaat uitkomen, nou... Wat we gedaan hebben, samen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik liet mijn hoofd een beetje hangen. Ergens had ze gelijk, maar toch.
    'Van mij mag iedereen het weten, waarom zouden ze het niet mogen weten? Wilde je het niet?', vroeg ik toen meteen met een vleugje onzekerheid door mijn stem.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik zie dat hij zijn hoofd laat hangen en ik kijk op naar hem. Ik bijt op mijn lip. Hoor ik daar nou onzekerheid in zijn stem?
    'Ja, nee-' begin ik dan maar kap mezelf af.
    Ik wrijf met mijn hand over mijn voorhoofd.
    'Dit is niet echt iets, wat we hebben. I-ik,' weet niet wat ik moet zeggen. 'Ja ik vind het fijn, maar ik kan zelf niet eens begrijpen wat het is.'
    Dit is geen relatie, dit is slechts een beetje gezoen. Maar is het meer? Ja ik bloos als hij lieve dingen zegt, maar dat heeft iedereen toch? En wat moet ik dan tegen Rafael zeggen. Ja, sorry Rafael, maar Bentley en ik gaan nu een soort van met elkaar. En ik weet dat ik pas nog heb gezegd dat ik niet aan een relatie toe ben, maar blijkbaar is dat verandert.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Misschien begrijp je nu wat het is?', vroeg ik zacht en drukte teder mijn lippen op de hare, waarna ik zacht met mijn tong tegen haar onderlip tikte.
    Er ontstond nu al een bom van vlinders in mijn buik.
    Ik begreep wel wat dit is. Mij boeit het geen ene fuck wat andere mensen hiervan vinden.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij vraagt iets zacht maar ik begrijp het niet helemaal totdat ik zijn lippen voel. Een fijn en aangenaam gevoel trekt door me heen en ik open mijn mond automatisch als ik zijn tong voel. Overgehaald. Ik ben weer eens overgehaald. Maar dit keer voelt het heel anders, alsof dit wel een kans maakt. Ik ga iets dichter nog tegen hem aan zitten en leg mijn hand tegen zijn wang. Ik strijk er met mijn duim over en verlies mezelf in de kus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    De geschiedenisles was ten einde en ik was druk over de gangen aan het lopen richting mijn volgende les, toen ik een sms'je kreeg van Noralie.
    Het berichtje meldde dat ze te ziek was en dat we morgen wel konden gaan. Mij best, ik kan straks ook wel even alleen gaan en morgen dan samen met Noralie.
    Ik liep het scheikundelokaal binnen toen ik een sms'je van River kreeg.
    Raf, ik ben bezig met het avond eten, kom je me zo helpen als je thuis bent? Of ben je alweer vergeten dat we vanavond een etentje met oom Harold en tante Alicia bij ons thuis hebben?
    Oh fuck, helemaal vergeten!
    Ja, zusje. Ik kom gelijk uit school naar je toe, en nee, ik ben het niet vergeten x


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    Zonder de zoen te stoppen rolde ik mezelf iets op haar, waardoor de deken half van mijn ontblote lichaam viel.
    Schijt.
    Ik voelde de pijn in mijn been.
    Schijt.
    Dit was het beste wat me ooit was overkomen, hier, met Noralie.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik voel dat Bentley half op me rolt zo ongeveer en glimlach tegen zijn lippen aan. Mijn handen verplaatsen zich naar mijn haar waar ze zich vastzetten. Dit voelt echt goed, met Bentley. Ik denk niet dat het me op dit moment iets boeit als dit zo door zou gaan. De hele dag met Bentley zijn. Lachen, en wel meer.
    Ik bedenk me niet dat hij misschien moeite heeft met zijn been. Mijn ogen zijn gesloten en ik zoen hem gewillig.
    Een hand laat los van zijn haar en gaat weer naar zijn borstkas waar ik die laat liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik verbrak onze zoen.
    'Ik vind je echt bloedmooi', grijnsde ik zacht tegen haar lippen.
    'En oh, wacht even', mompelde ik en pakte het apparaatje waarmee ik de deur op slot deed.
    Niet snel daarna drukte ik mijn lippen weer op de hare.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf