• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mijn topics]

    Villique schreef:
    Bentley Heathrow

    'Maar.. maar.. maar ik.. nou oke..', mompelde ik en probeerde zo goed mogelijk op te schuiven, zodat Noralie erbij kon liggen.
    Ik trok haar naast me en sloeg mijn arm om haar heen.


    Noralie Anderson
    Ik hoor hem maar'en en ik grinnik kort. Hij schuift op, wat nog best wel goed gaat. Hij trekt me naast zich en zijn arm ligt om me heen. Ik glimlach en druk dan een kus op zijn lippen.
    'Zo beter?' Vraag ik met een scheef lachje aan hem.
    Het ligt wel lekker zo bij Bentley, en hij is ook wel een leuke lieve jongen. Maar of ik verliefd ben? Ik betwijfel het.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Veel beter', fluisterde ik in haar oor toen ze me een kus op mijn mond gaf.
    Ik drukte zelf nog eens mijn lippen op de hare en ik speelde met haar haar.
    'Ik heb nog nooit zo'n leuk buurmeisje gehad', grinnikte ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rafael Greywood

    Ik zag hoe Noralie opstond en met de leraar praatte. Ik ving iets op over 'niet lekker voelen' en ze liep de klas uit.
    Ik keek Anna aan en trok een wenkbrauw omhoog.
    Ik trok mijn mobiel uit mijn broekzak.
    Hey you, gaan we nog wel naar Ben vanmiddag? Of lukt dat je niet? X
    Sms'te ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij fluistert in mijn oor dat het veel beter is. Ik lach zachtjes en ga met mijn vingers over zijn borstkas. Ik teken onzichtbare figuurtjes. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij, zijn lippen smaken lekker. Ik bloos heel licht als hij zegt dat hij nog nooit zo'n leuk buurmeisje heeft gehad.
    'Ik ook niet zo'n leuke buurjongen,' geef ik dan toe.
    En het is echt zo.
    'En al helemaal niet van die mooie ogen.'
    Die me echt alles kunnen laten doen als hij ze maar gebruikt.
    Dan krijg ik een sms en ik vis mijn mobiel uit mijn broekzak. Rafael.. Ik open mijn berichtje en laat het ook aan Bentley lezen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 12:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahahahaha, Bentley ligt alleen in zijn boxer eh]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Dat weet ik >_< daarom kan ze dat toch wel doen? :3 eigenlijk juist doen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke je hebt gelijk, ik ben nu thuis dus kan weer reageren _O_]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ben ook ak uit.. (: ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Bentley Heathrow

    'Hmmm', mompelde ik.
    'Zeg gewoon dat het niet lukt en dat jullie morgen bij mij komen? Dan ben ik al weer thuis en dan hebben we nu meer tijd voor onszelf', grijnsdie ik tegen haar aan.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Maar wat nou als hij toch besluit om zonder mij hier heen te komen...' Zeg ik dan. 'Hoewel ik natuurlijk wel liever alleen met je ben,' een scheef glimlachje zit op mijn gezicht en ik druk een kus op zijn lippen. Hij heeft geen shirt aan en ik ga er met mijn nagels zachtjes over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    'Dat doet hij niet als ik zijn zusje even een berichtje stuur?', grijnsde ik en ik holde mijn rug toen ze met haar nagels over mijn borstkas ging.
    Zachtjes kreunde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [mijn topics]

    Noralie Anderson
    'Wat ga je sturen dan?' Vraag ik aan hem. Ach, Bentley zal het wel weten. Dan hoor ik hem zachtjes kreunen en ik kijk naar hem en dan naar mijn hand. Ik grinnik.
    'Sorry, ik zal al stoppen. Ik had het niet echt door,' glimlach ik naar hem.
    Ik laat mijn hand gewoon stilliggen op zijn borstkas en leg mijn hoofd in het kuiltje bij zijn schouder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    'Dan moet je eerst even naar hem sturen dat jij niet kan vanmiddag, dan stuur ik zo een berichtje naar River, zodat ze hem thuis laat', mompelde ik met mijn tanden op elkaar zodat ik niet nog eens zou kreunen.
    'Sorry, ik zal al stoppen. Ik had het niet echt door', glimlachte ze en liet haar hand op mijn borstkas liggen en begroef haar hoofd bij mijn schouder.
    'Maakt niet uit', zei ik en drukte een kus op haar kruin.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf