• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is dat George Shelley? :9~]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee, dat ben ik]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Niet, want jij bent blond c:]

    Noralie Anderson
    'Nee nee,' grinnik ik, 'dat meende je. Ik weet namelijk zelf ook wel dat het er zo uit ziet.'
    Mensen hoeven het alleen niet nog eens te benoemen.
    'He, ik mag dan misschien volwassen zijn, ik ven niet oud,' zeg ik dan met een grijns.
    Ik eet dan weer verder en heb het broodje dan toch vrij snel op.
    'Hm, ik hoop maar dat die zuster snel terug is zodat ze ons daarna met rust laat,' zeg ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Oke, ik meende het. Maar het ziet er echt schattig uit', zei ik terwijl ik zelf stukjes van het brood afbrak en in mijn mond stopte.
    'Jij bent heeeeeeeeeeeeeeeel oud', overdreef ik en grinnikte.
    Grinniken. Ik haat dat zo, maar ik doe het zo vaak. Mensen vinden dat schattig. Ik haat het om schattig gevonden te worden.
    'En dat hoop ik ook, je vond het vast jammer dat je alles weer aan moest dan?', vroeg ik speels.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hoe weet je dat ik blond ben?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Fototopic... Ik plaats daar zelf ook weleens foto's >.<]

    Noralie Anderson
    Hij geeft dan toch toe maar laat me dan blozen als hij zegt dat het schattig is.
    'Schattig zijn is nou ook niet echt mijn favoriete ding,' geef ik met een lachje toe.
    'Dan ben jij altijd nog ouder gok ik zomaar,' zeg ik dan. Ik kijk even naar hem
    'Ik vraag me af wie van ons het erger vond,' leg ik het dan weer terug bij hem.
    Ik ga hier niet de opgewonden puber zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Maar ik vind het wel leuk dat jij schattig bent', zei ik en zette het dienblad weg en klopte op het bed, als teken dat ze daar kon zitten.
    'En ja, ik ben ouder. Denk ik. Negentien, jij?', vroeg ik.
    'Ik denk dat jij het erger vond', kaatste ik de ba weer terug.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Stop ermee,' zeg ik dan met een lachje.
    Hij klopt naast zich op bed en ik sta op van de stoel. Met twee passen ben ik al naast het bed en ik ga er op zitten. 'Je laat me namelijk alleen maar meer blozen dan! Dat komt omdat je van die lieve opmerkingen de hele tijd maakt.'
    Hij zegt dan dat hij negentien is en ik knik.
    'Ja je bent ouder, ik ben zeventien, over niet zo heel lang achttien,' zeg ik tegen hem.
    Er zit dus minimaal een jaar tussen ons, niet dat zoiets uitmaakt. Kom op, het is maar een jaar.
    'Oké dan weet ik het goed gemaakt, ik houd mijn kleren wel aan voortaan in jouw bijzijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ik vind het leuk wanneer je bloost', fluisterde ik en sloeg mijn arm om haar heen toen ze op het bed kwam zitten.
    'Zeventien? Jonkie', plaagde ik haar.
    Mijn mond viel open.
    'Nee, ik vond het veeeeeeeeel erger dan jij dat de zuster binnen kwam. Vele malen erger!', overdreef ik toen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Maar op mij komt het over als schamend en gênant,' zeg ik zacht terug met een glimlachje. Ik leun tegen hem aan en druk een kusje op zijn borstkas.
    'Eerst noem je me heel oud en nu ineens jonkie, beetje tegenstrijdig Heatrow,' zeg ik lachend tegen hem.
    En toen gaf Bentley toe. Ik grijns.
    'Het is ook zo makkelijk om jou iets toe te laten geven,' lach ik dan. Ik kijk hem aan en lach weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahthrow

    'Zo moet je dat niet zien, ik vind het schattig en lief', zei ik en drukte op mijn beurt een kusje op haar schouder.
    'Maar ik wist net nog niet hoe oud je was, Anderson', plaagde ik.
    Ze grijnsde.
    'Ey, dat is helemaal niet zo', zei ik koppig en keek haar verontwaardigd aan toen ze lachte.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Dat is automatisme,' vertel ik hem. Zo ben ik nog eenmaal. Waarom wordt je anders rood? Dat is of als je je ergens voor schaamt, of als je verlegen wordt. Oké, en als je sport ofzo... Maar dat is anders.
    Even voel ik zijn lippen op mijn schouder en ik glimlach.
    'Heb ik dan niet een stralend jonge huid?' Vraag ik nep verontwaardigd.
    Ik moet meer lachen als hij zegt dat het niet zo is.
    'Nou, wel met dat ding van zojuist. Je was volgens mij erg bang dat ik nooit meer iets uit zou trekken in jouw omgeving.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hoezo autisme?', zei ik en fronste mijn wenkbrauwen.
    'Een ontzettend stralende, jonge huid', zei ik sarcastisch, maar ik meende het wel.
    'En oke, dat was alleen net. Normaal nooit', hiled ik mezelf voor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Autisme?' Herhaal ik hem. 'Ik zei automátisme.' Ik glimlach naar hem, hij heeft me verkeerd verstaan. 'Natuurlijk is blozen niet iets autistisch.'
    Hij is sarcastisch en ik por hem met mijn elleboog zacht in zijn zij.
    'Pas op hoor of ik weet wel manieren om je te pesten,' zeg ik lacherig.
    'Dat zullen we dan nog weleens zien Ben,' glimlach ik scheef. 'Eigenlijk ook oneerlijk dan dat jij me heel makkelijk kan overhalen door alleen je ogen..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oh, lol, ik las autisme :W]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf