• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nee, ik wíl het niet als image. Ik hèb het gewoon als image', grapte ik en zette een speelse blik op.
    Toen ze zachtjes in mijn nek beet, kon ik een kreun niet onderdrukken.
    Ze wond me echt op, met alles wat ze deed.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:48 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Ja ja, en het belangrijkste ding in je leven is seks zeker?' Zeg ik met een lichte grijns tegen hem. Alles wat ik doe is een grapje maken. Ik zie de speelse blik in zijn ogen wat hem echt schattig staat. Dat moet ik hem nageven. Ik hoor hem weer kreunen.
    'Hm, is er soms iets mis?' Vraag ik dan met een iets uitdagende blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nee, ik ben het belangrijkste. Daarna seks', grapte ik met nog steeds dezelfde twinkeling in mijn ogen.
    'Hm, is er soms iets mis?', vroeg ze uitdagend.
    'Dat je dat nog durft te vragen', fluisterde ik en ik verplaatste mijn handen naar de zijkant van haar borsten.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Ach ja, natuurlijk, had ik kunnen weten,' knipoog ik naar hem. 'En mag ik nog een gok doen? Je denkt de hele dag door aan seks en mooie vrouwen?'
    We zijn nu beiden eigenlijk speels en uitdagend.
    Hij fluistert een antwoord en ik voel zijn handen verplaatsen. Ik laat het gewoon toe en kijk even afwachtend naar Bentley.
    'Er is wel meer dat ik durf,' zeg ik met een klein lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Bijna, goed. Sinds gisteren denk ik de hele tijd aan seks en aan één mooie vrouw. En dat ben jij', fluisterde ik zacht en keek haar aan.
    'Oh? En wat durf jij nog meer?', vroeg ik haar toen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik vraag me tussendoor even af of hij dat misschien als een hint bedoelt.. Of hij soms seks met me wil.. Ik geef de voorkeur aan de term -als het om mezelf gaat- liefde bedrijven of vrijen. Maar dat is gewoon persoonlijk.
    'Ik ben geen vrouw, ik ben een meisje,' zeg ik met een lichte blos. Ik haat mijn vervloekte wangen.
    Ik kijk naar Bentley en hij vraagt me dan wat ik nog meer durf. Ik grijns lichtjes. Bingo.
    'Hm, watch me,' fluister ik in zijn oor.
    Eerst druk ik een kusje op zijn oor, dan op zijn oorlel. Ik bijt even heel zachtjes in zijn oorlel waarna ik een spoor van kusjes in zijn nek trek. Ik bijt er nog een keer zachtjes en ga dan door. Op zijn borstkas druk ik ook allemaal kusjes en lik ik dan een keer speels langs een tepel van hem en kijk hem dan licht grijnzend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Dat is hezelfde', mompelde ik.
    Niet lang daarna fluisterde 'watch me' en ik voelde hoe ze kusjes op mijn oor en oorlel gaf. Hoe ze speels in mijn oorlel en nek beet. Hoe ze kusjes in mijn nek en op mijn borstkas gaf en hoe ze langs mijn tepel likte.
    Ik kreunde en gromde.
    Dit voelde zo goed.
    Ik genoot en sloot mijn ogen.
    Ik voelde de kriebels in mijn onderbuik en voelde hoe mijn lid stijver werd.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik hoor hem kreunen en grommen. Ik vind het leuk om hem op deze manier toch een soort te laten genieten. Zijn ogen zijn gesloten en ik druk vlak onder zijn oog een kusje. Een aparte plek, maar ja. Niemand die me tegenhoud.
    'Niet in slaap vallen hè?' Plaag ik hem omdat hij zijn ogen gesloten heeft.
    Ik ga dan weer gewoon verder en kras met mijn nagels over zijn borstkas en mijn lippen volgen. Hoewel die niet krassen maar kussen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik voelde ineens haar lippen bij mijn oog.
    'Niet in slaap vallen he?', hoorde ik haar zeggen.
    Ik grinnikte.
    'Nee, natuurlijk niet. Ik zou niet durven', lachte ik.
    'En stop nou met dat gekras van jou', kreunde ik zacht.
    She's driving me crazy.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij lacht dat hij het niet zou durven. 'Mooi zo, anders zou ik je moeten kietelen,' zeg ik glimlachend.
    Hij kreunt zachtjes dat ik moet openhouden met het gekras.
    Ik grinnik.
    'Alsof je het erg vindt?' Fluister ik in zijn oor.
    Eigenlijk ben ik zwaar in het voordeel aangezien hij een gebroken been heeft en ook nog eens onder ligt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nee, niet kietelen!', smeekte ik. En ik rolde ons weer, tot zover het kon met mijn been, om.
    'En nee, ik vind het helemaal niet erg', fluisterde ik in haar oor.
    Ik liet mijn handen naar haar schouders glijden waarna ik met mijn ogen toestemming vroeg of ik de bh-bandjes van haar schouders mocht halen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Nee, ik ga je ook niet kietelen gekkie. Alleen als je in slaap zou vallen,' lach ik. Dan lig ik ineens weer onder en die zag ik niet aankomen.
    Ik kijk hem aan en hij zorgt ervoor dat er een rilling door me heen gaat. En dat alleen doordat hij fluistert. Zijn handen glijden over mijn schouders. Ik zie de blik in zijn ogen en bijt op mijn lip automatisch. Hoe kan je dat soort ogen nou weigeren?
    Ik in ieder geval niet.
    Ik knik weer, zodat hij een startteken heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Baduuuum, cliffhanger. Want ik ga nu slapen, hahaa! Ik zal morgenvroeg gelijk reageren! Good night! X]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:51 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Lol :') slaap lekker ^^ x]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goedemorgen! ^^]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf