• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Niall Horan

    "Lijkt me een goed idee. En dat geloof ik best." glimlachte ze. Alsof ik 1000 kilo vlees had gewonnen, strompelde ik vrolijk achter Olivia aan, die mijn hand nog vast had, richting de woonkamer. Even keek ik rond, rondkijkend of ik nog andere zag. Snel plofte ik op de brede, maar heerlijke bank. Inmiddels waren mijn vangen wat minder gekleurd. Altijd als dat gebeurde, voelde ik me nog meer verlegen dan dat ik al was. Met een blik op de muur in de woonkamer, besefte ik me dat mijn gitaar daar nog steeds stond. In tas en al. Dat komt zo wel. "Als dit zo het hele programma doorgaat, ligt iedereen straks dood op de grond zonder opdrachten." grijnsde ik. We waren hier niets voor niets, toch?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [btw; het huis? Ik kan ook nog woonkamer enz er bij zetten, van andere topic?]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 16:21 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    -

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 16:20 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Maar het was toch al dat andere zwembad? o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    Niall plofte neer op de bank waarna ik neer plofte in een van de stoelen waar toenstraks ook al in had gezeten. Ik verzette mezelf een beetje en leunde met mijn benen over de leuning van de stoel terwijl ik mijn hoofd naar rechts kantelden en hem aankeek. "Als dit zo het hele programma doorgaat, ligt iedereen straks dood op de grond zonder opdrachten." Ik lachte zachtjes terwijl ik langzaam knikte. "Opzich wel ja" ik grinnikte zachtjes waarna ik even rilde van de kou. Ja, ik zat hier nogsteeds in mijn ondergoed. Iets dat me een beetje liet blozen uit schaamte, ik opende mijn tas die naast de stoel stond en haalde er een oversized sweater uit waarna ik die aantrok en even een hand door mijn haar haalden. "Beter" mompelde ik waarna ik weer ging zitten en hem aankeek. "Is dat jou gitaar?" vroeg ik Niall geïnteresseerd terwijl ik hem aankeek en even naar de gitaar wees die tegen de muur aanstond.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [het is best moeilijk om een huis zonder zwembad te vinden. Anders krijg je zoiets.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Hm, laat mij maar. Ik ben een foto-expert :D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Succes. XD]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 16:43 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [


    Voila. Is dit wat? Anders heb ik nog een paar andere]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Opzich wel ja" grinnikte ze. Even liet ik mijn gedachten de vrije loop gaan en bedacht ik me hoe het zou zijn als iedereen hier echt dood op de grond zou liggen van verveling. Een grijns kwam tot mijn gezicht toen ik het beeld voor me zag. Door een zachte stem werd ik uit mijn gedachten getrokken. "Is dat jou gitaar?" vroeg Olivia, terwijl ze mij aankeek en naar de gitaar wees die tegen de muur aanstond. Twijfelend begon ik te knikken. "Ja, dat is hij. Ik had hem alleen nog even moeten opbergen." zei ik voorzichtig. Doelend op het feit dat hij nog strak ingepakt zat. Tuurlijk had ik meerdere gitaren, maar dit was echt mijn favoriet. Daarom gebruikte ik deze ook in de meeste liedjes en clips.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Ja die is wel mooi. Moeten de badkamer enz ook opnieuw? Of plukken we die van het vorige topic]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [Dat kan. Kan allebei. We gaan gewoon opzoek naar leuke kamers. Stuur anders een pb'tje, dan hoeven we niet steedsoff-topic]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    "Ja, dat is hij. Ik had hem alleen nog even moeten opbergen." Ik haalde mijn benen van de leuning waarna ik mijn knieën optrok en mijn armen er omheen sloeg, en langzaam knikte waarna ik mijn kin op mijn knieën plaatsten. "Ik moet ook al mijn spullen nog opruimen, en een bed uitzoeken" en toen pas drong het tot me door. "Omg! Straks heb ik het slechtste bed!" En dát was echt het geen dat ik niet wou, want als ik een slecht bed zou hebben zou ik de rest van de dag chagrijnig zijn door gebrek aan slaap. "Anders heb ik élke dag een ochtend humeur" ik zuchtte zachtjes waarna ik mezelf onderuit liet zakken in de stoel, en Niall weer aankeek. "Waarvoor zitten jullie hier eigenlijk? Als ik vragen mag"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Louis William Tomlinson.

    'Misschien spaghetti. Dat heb ik allang niet meer gehad, en dat lust iedereen wel. Vraag anders wat aan Nialler, die weet al het eten' Ik knik instemmend. Niall zou vast wel willen voor proeven. Maar Liam rateld alweer door over ene bananenschil en ik snap er werkelijk niets meer van. 'I'm on it mate!' Ik war met mijn vingers door zijn haar en ren er van vandoor naar de keuken. 'Nialer!' Roep ik dan als ik Niall zie en bespring hem. 'Je moet me helpen, ik heb een voorproever nodig.'

    Niall Horan

    "Omg! Straks heb ik het slechtste bed!" Ik begon spontaan te lachen. Oud bed, nieuw bed, overal kan je slapen. Zelfs op de grond, dat vond ik tenminste altijd. "Waarvoor zitten jullie hier eigenlijk? Als ik vragen mag" vroeg ze. Oeh, die was lastig. "Ten eerste vond onze manager dit een goed idee en bla bla bla. Voor mij is dit ook een soort van iets nieuws, iets anders. Alles moet je geprobeerd hebben in je leven, toch?" Niet mijn hele leven bestond uit zingen, maar muziek was wel een groot deel van mijn leven geweest en dat is het nu zeker nog steeds. "En jij?" Net toen ik de vraag stelde kwam Louis aangerend en besprong me, wat me niets verbaasden bij hem. De mafkees. "Je moet me helpen, ik heb een voorproever nodig." Zo'n kans laat ik nooit liggen! "Pak het, en ik eet het!"


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh