• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    [ Iemand voor Penelope? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik laat Liam wel even gewoon op de slaapkamer zitten]

    Liam James Payne

    Ik wist dat veel mensen ons haatte, in het speciaal mij, maar zoveel had ik echt nooit verwacht. Ik slikte toen ik alles las. Dat ik stiklelijk was, dat One Direction zonder mij beter zou zijn en dat soort dingen. Waar sloeg dat nou op? En het ergste van allemaal was het meisje die zei dat ik niet kon zingen, vriendelijk vertaald. Was mijn stem dan echt zo slecht? Ik bedoel, ik weet dat ik niet de beste ben maar zo slecht ben ik toch ook weer niet? Van wat er vandaag gebeurd was, wilde ik achter me laten. Maar ik ben blij dat ik deze pagina heb gevonden. Nu weet ik pas dat Danielle echt beter verdiende.

    [Te dramatic?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Liam. q_p Hij mag nog wel 'n keer met Nathaniel komen praten. D:]

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik gebaarde aan Mackenzie dat ik zo snel mogelijk terug zou zijn en liep vervolgens naar de hal om mijn gitaar en koffer te pakken. Ik snelde de trap op naar de slaapkamers, zocht een bed uit wat naast een groot raam stond en haalde al wandelend naar de deur de zwarte gitaar uit de daarvoor bestemde gitaarkoffer. Een nerveus gevoel vestigde zich in mijn maag, en even aarzelde ik of ik wel echt iets moest spelen voor Mackenzie. Wat als ik slecht was? En dan ook nog eens zo openbaar. Zuchtend liep ik de trap weer af en ging tegenover haar zitten, met mijn gitaar in mijn handen geklemd. ''Ready?'' vroeg ik terwijl ik, misschien tevergeefs, mijn zenuwen probeerde te verbergen.

    [Helaas moet ik om kwart over negen weg en past een vriend van me op m'n broertjes en zusjes. Daarna moet ik alles klaarmaken voor Sinterklaas en ben ik doodop, moet huiswerk maken, douchen etc. Dus ik kom morgen weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    Ik glimlachte weer toen hij terugkwam met zijn gitaar in zijn handen. "Weet je , eigenlijk wilde ik eerst zangeres worden. Maar ik bleek slimmer te zijn dan mijn stem." Grinnikte ik. Een paar jaar geleden had ik nog een gitaar in mijn kamer , waar ik zo af en toe op speelde. Muziek gaf me een veilig en onafhankelijk gevoel , de voornamelijkste reden dat ik er ook zo verbonden mee was. Ik zuchtte even en vloog zo mijn gedachten uit. Ik keek geconcentreerd naar Nathaniel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik stuur Liam maar niet om anders zit je dalijk vast xd. HEE, IN DIE UREN TIJD, LAAT HET LAAAAAANGZAAAAAAMM LOPEN, Anders loop ik dalijk een beetje achter :< Nee geintje, post zoveel als je wilt alleen jullie weten vast wel hoe het voelt als je een heleboel hebt gemist.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hallelujah! Kicboksen verzet naar 01:00. Sorry dat ik dit topic nog volspam, maar zou Liam naar Nathaniel komen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Van mij mag je. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. ^^ Liam mag Nathaniel wel commentaar geven ofzo, idk. xd Alleen reageer ik wel een beetje sloom want ik ben tussendoor ook bezig met een project voor school. :|]

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik zette mijn handen aan de snaren, klaar om ze aan te slaan, maar stopte even om te luisteren naar haar woorden. Ik grijnsde breed toen ze vertelde dat ze ooit zangeres wou worden. Dat betekende in ieder geval dat ze een beetje muzikaal was en eerlijk gezegd vond ik dat wel vet. ''Ik heb ook zo'n soort fase gehad. Ik schreef voordat ik songteksten schreef wel eens kleine gedichtjes. Daarna realiseerde ik me dat ik daar een melodie onder kon zetten.'' grinnikte ik en dacht even aan de talloze kleine gedichtjes die ik had geschreven. Vroeger was ik echt een raar, maar dan ook echt, raar kind.
    Ik bedacht me even snel welk liedje ik zou spelen en beet daarbij zachtjes op mijn lip. Ik besloot na wat gepeins dat ik Let Her Go van Passenger zou spelen en liet mijn vingers over de snaren glijden. Mijn stem klonk beverig, maar goed genoeg dat ik niet meteen wou stoppen uit schaamte. Toen ik klaar was, keek ik haar afwachtend aan. Het zou me niks verbazen als mijn wangen inmiddels vuurrood waren aangelopen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:28 ]

    Liam James Payne

    Ik klapte mijn laptop dicht en zuchtte zacht. Misschien moest ik hierover met Niall praten, of Louis. Toen ik naar beneden liep keek ik naar Nathaniel. 'Misschien een beetje onzuiver gezongen maar je kant het wel' mompelde ik, waarna een glimlach op mijn gezicht kwam. 'En gitaar spelen kan je iniedergeval beter dan ik' grinnikte ik erachteraan en ik ging op de grond zitten. 'Trek je niks van mij aan, ik ben niet in zo'n heel goede stemming' zei ik gefronst.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    Ik glimlachte even bij het zien van zijn rode wangen. Het was echt serieus mooi gespeeld. "Geweldig! Gewoon fantastisch.." Mompelde ik verbaasd. Ik glimlachte nogmaals. Oké , ik heb nog nooit zoveel geglimlacht in één uur tijd. "Soms schrijf ik nog liedjes tijdens het schrijven. Je krijgt er inspiratie van.." Mompelde ik. "Maar schrijven is mijn werk en passie. Ik zal het daarbij moeten houden." Zuchtte ik. "Want ik heb blijkbaar meer hersens dan een mooie stem." Grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nathaniel Henry Beaufort
    Een diepe, maar opgeluchte, zucht verliet mijn lippen. Mackenzie vond het mooi gespeeld, gelukkig. Dat zorgde er voor dat mijn nervositeit wat verminderde. Ik haalde een hand door mijn haar en grijnsde breed naar haar. ''Echt? Vond je dat echt? Dankjewel.'' Ik plaatste mijn gitaar zo zorgvuldig mogelijk naast mijn stoel. ''Wat je ook schrijft, als jij je er goed bij voelt, moet je het vooral doen. Je kan meerdere dingen tegelijk leuk vinden. Ik ken het.'' vertelde ik haar.
    Mijn hoofd schoot meteen omhoog bij het horen van een onbekende stem. Ik keek naar de jongen die ineens voor ons stond. Het was de jongen die Liam heette, geloof ik. ''Nee, je hebt gelijk. Ik moet nog heel erg oefenen met mijn zang, maar dankje.'' Mijn blik zakte langzaam naar beneden, naar mijn schoenveters die opeens een stuk interessanter waren geworden. Nouja, persoonlijk vond ik de muziek van One Direction niet bepaald geweldig, maar ik had wel grote respect voor ze en wat ze bereikt hebben. Dat één van die jongens me zojuist had horen zingen maakte me dan ook nog nerveuzer dan ik al was. Ik fronste toen hij zei dat hij niet in een goede stemming was. Ergens wou ik vragen wat er aan de hand was, maar zou hij dat niet vreemd vinden? Dit was ten slotte de eerste keer dat ik een woord tegen hem had gesproken. ''Wat is er dan?'' vroeg ik met een twijfelende ondertoon. ''Als je wil kan je best met mij praten, hoor.''

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:41 ]

    Liam James Payne

    Ik zuchtte en beet op mijn lip omdat ik anders weer in tranen zou uitbarsten. 'Watje' hoorde ik een stem in mijn hoofd zeggen. Ik zette me over het huilgevoel heen en begon te praten. 'Ik had zo'n anderhalf - twee jaar wat met Danielle, een x-Factor danseres. Maar vanmiddag had ze me een bericht gestuurd dat ze niet meer wilde. Het klinkt heel stom, maar ik zal het maar zo zeggen. Ik kan niet zonder haar' legde ik uit. Het was zelfs al moeilijk genoeg om haar naam uit te spreken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackezie Lou Arretez
    Ik keek op naar een jongen die net de trap afkwam. Eumh.. Liam van One Direction? Weet ik veel. Ik glimlachte even naar hem en stond op. "Mackenzie Lou Arretez." Stelde ik mezelf voor. Oh God , ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Waarom werd ik ineens zo spontaan? Dat was een kant dat mij liet verbazen enigszins.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [jeez, you guys go hard! Ik heb nog niets gelezen in de topic, dus dat ga ik zo maar even doen en dan kijken of ik wat kan bedenken om te schrijven! ^^ Heeft iemand nog interesse in het schrijven vanuit Zayn's pov?]


    Geen reclame, please.

    [Ik kan geen twee rollen tegelijk aan, sorrysorrysorry!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."