• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    [doesn't matter! I know I can't either]


    Geen reclame, please.

    [Ik wil opzich wel, als dat goed is. ^^]
    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik knikte begrijpend. Wat Liam doormaakte kende ik zelf maar al te goed. "Je klinkt helemaal niet stom, geloof me. Ik snap wel dat je je zo voelt. Ik zal je wel één ding zeggen, als jullie bij elkaar horen zal ze snel genoeg terugkomen en anders is het alsnog niet het einde van de wereld. Zulke dingen komen op de één of andere manier altijd wel goed." ratelde ik in een poging om hem gerust te stellen. Ik was niet zo zeer goed in het troosten van mensen, en ik klonk nu waarschijnlijk ook heel irritant, maar als ik naar mijn eigen ervaringen moest kijken was het wel waar.

    Liam James Payne

    'Als je Dani kent, denk je er wel anders over' mompelde ik. 'Dalijk 's avonds of 's morgens dringt het vast wel door me door en dan ben ik net een zombie' zuchtte ik. Ja, nu on ik erom zuchten maar dalijk was ik stikchagrijnig en klaagde over elk geluidje. Op dat moment ging de bel. Nou, het is eigenlijk onmogelijk hoe snel dat gaat, of ik let niet op de tijd. Ik slofte naar de deur, tekende op het soort apparaatje en pakte het pakketje aan. 'Dankjewel' zei ik vriendelijk en ik sloot de deur weer. Ik plofte weer op de grond neer en pakte de telefoon uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Geen zorgen Ni ik heb extra veel gemaakt dus je kunt je straks uitleven." de heilige woorden van Louis lieten me alweer grijnzen. "Als jij zegt wanneer de tafel is gedekt, ga ik wel iedereen roepen." mompelde ik in mezelf. Als Louis iedereen moest gaan roepen, stond hij een kwartier nog met iedereen te praten en dan zouden we pas over twee uur gaan eten. En dat kon mijn maag nou net niet hebben. Zo te horen vond Olivia het eten van Lou ook heerlijk. Grijnzend zette ik het bordje weer op het aanrecht. Via mijn ooghoeken nog even naar Olivia kijkend. Waarom deed ik dat?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Ik keek even toe naar mijn lege bord, en wou op dit moment ,alweer, dat het zich uitzich zelf zou bij vullen. Maar helaas, dat deed het niet en ik zou moeten wachten tot het avond eten. Ik zette het bord naast me neer op het aanrecht, en keek Louis toen aan met een glimlachje. "Je kan echt heel goed koken". Ookal deed hij het misschien stiekem, ik wist dat Niall me vanuit zijn ooghoeken in de gaten hield, zulk soort dingen had ik altijd snel in de gaten. En zonder dat ik het weer kon tegen houden, begon ik te blozen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Jeey! I kon vandaag eindelijk is een paar uur slapen. Maar helaas moet ik nu tassen inpakken en de helft van m'n broertjes en zusjes op school brengen en de andere helft naar de peuterspeelzaal. Tot dalijk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    "Als jij zegt wanneer de tafel is gedekt, ga ik wel iedereen roepen." Ik grijns. 'Thanks Mate.' Ik pak alvast wat borden en begin dan de tafel te dekken. dit duurt niet erg lang dus ik ben ook zo klaar. 'Roep ze maar Nialler.' Zeg ik en zet de pan op de tafel. Zo kan iedereen zelf opscheppen.

    [NOI -> Slade.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    "Roep ze maar Nialler." zegt Louis en dat laat ik me geen tweede keer zeggen. Even werp ik gauw een blik naar Olivia en zoek vervolgens naar de rest. Alles te doen om te eten. Vervolgens liep ik weg uit de keuken en kwam Liam en een andere jongen tegen. Hem kende ik nog niet, oke over het algemeen kende ik alleen nog de lads en Olivia. Voorzichtig liep ik naar hun toe. "Psstt Liam." kwam ik er langzaam bij staan. "Het eh eten is klaar." zei ik voorzichtig. Even keek ik naar de jongen waar Liam mee aan het praten was. "Niall." stelde ik mezelf voor. Wel zo beleefd. In tussen tijd stond ik te popelen om de rest te zoeken voor het eten. Niet dat ik iedereen kende, maar iedereen moest vast wel met iemand hebben gepraat, zodat we uiteindelijk allemaal konden gaan eten.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Penelope Charlotte Stone.

    Zachtjes en in mezelf neuriede ik Diamonds van Rihanna, terwijl ik plaatsnam op mijn bureaustoel en mijn Macbook openklapte. Ik had de deur half open laten staan, zodat de mensen die voorbij kwamen lopen me zagen zitten. Dan zouden ze me niet vergeten. Ik startte Safari op, oftewel, internet. Ik had een blog aangemaakt van te voren, en was van plan die dit half jaar vol te houden. We hadden twee uur internet per dag, dus dat zou ik makkelijk kunnen halen. Vol goede moed begon ik aan een post. Het was niet mijn eerste geweest en ik had al veel volgens, waarvan meer dan de helft Directioners waren. Het maakte me niet uit, want ik was zelf ook een Directioner en dan had ik in ieder geval lezers.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik reageer zometeen, schrijf nu. Mijn linkerhelft van m'n gebit plus tong voel ik niet meer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Oke!' zei ik en ik sprong vrolijk op. 'Ik heb honger' glimlachte ik en ik liep naar boven om de mensen die daar waren, te roepen. 'Eten!' riep ik en ik rende naar de keuken om braaf te gaan zitten en ondertussen mijn iPhone te installeren. Bij contacten typte ik de nummers van mijn zussen in, vader en moeder, de andere vier jongens en een paar vrienden. Zonder dat ik het door had of iemand meekeek, tikte ik op "Nieuw contact" en typte langzaam het nummer van Danielle in onder "Dani". Misschien hadden de anderen gelijk, dat Danielle toch nog bij me zou komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik stond op en liep naar Liam om hem een bemoedigend schouderklopje te geven. ''In de liefde komt het uiteindelijk goed mate, hoe somber het vooruitzicht ook mag zijn.'' sprak ik wijselijk. Ik merkte dat een blonde jongen onze kant op kwam lopen. Hij stelde zichzelf voor als Niall en ik knikte. ''Nathaniel.'' zei ik en begaf me daarna naar de keuken. Eindelijk, eten. Na al dat gedoe hier, en het feit dat ik het ontbijt vanochtend had overgeslagen, zat ik nu wel met een lege maag. Ik nam plaats op één van de comfortabel uitziende stoelen. ''Hmm, wie heeft deze goddelijke maaltijd gemaakt?'' glimlachte ik terwijl mijn oog op de pan met spaghetti viel.

    Louis William Tomlinson

    ''Hmm, wie heeft deze goddelijke maaltijd gemaakt?'' Ik grijns trots en maak een buiging. 'Louis the tomo tomlinson aka Master Chef' Stel ik mezelf voor en steek mijn hand naar hem uit. Ook hij steld zich voor en ik ga naast hem aan tafel zitten. De rest van het huis komt langzamer hand ook binnen gedruppeld en neemt een bord spaghetti

    Niall Horan

    Zo snel als ik kon, begaf ik me ook naar de eettafel en liet me vrolijk ploffen op een stoel. "Nou komt er nog wat van met dat eten? Ik rammel." grijnsde ik. Het zag er zo lekker uit, en dat was het ook aangezien ik al geproefd had. "Louis the tomo tomlinson aka Master Chef" kwam Louis trots aanzetten. Wat mij de slappelach bezorgde. Die Louis toch, wat een dromer.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh