• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Liam James Payne

    Ik liep naar de slaapkamer en liet me zuchtend op het bed vallen. Dan maar een nieuwe telefoon bestellen. Ha, 2 uur op het internet, is het niet? Dat is genoeg voor een nieuwe telefoon en voor Twitter, misschien ook nog even Tumblr. Mijn laptop startte ik op en gelijk dacht ik na over een site. Na wat rondzoeken had ik een goede site gevonden die betrouwbaar was en ik keek naar alle telefoons. Na een paar minuten besloot ik maar een iPhone 5 te kopen. Ik betaalde met iDeal en typte Twitter in. 'Hi guys!' tweette ik maar en binnen no-time kreeg ik allemaal tweets terug. Lachend volgde ik een paar Directioners en keek bij mijn prive berichten. Alleen maar berichten van fans en sommige hadden lijstjes gestuurd met wie ik moest volgen. Dat deed ik later wel. Mompelend logde ik op Twitter uit en logde op Tumblr in. Ineens zag ik een haatpagina en bestudeerde die, hopend dat niemand zou binnenkomen. Toen ik doorkreeg waarover de pagina ging, fronste ik. Het ging over mij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Olivia Greenwald

    "Ten eerste vond onze manager dit een goed idee en bla bla bla. Voor mij is dit ook een soort van iets nieuws, iets anders. Alles moet je geprobeerd hebben in je leven, toch?" Ik knikte langzaam terwijl ik luisterde naar Niall. "Dat is waar, je weet wat ze zeggen; YOLO." ik grinnikte zachtjes."En jij?" Ik beet even in mijn onderlip terwijl ik nadacht. "Nou, eigenlijk gewoon omdat ik last heb van een Writersblock en deze kwijt wil raken." zei ik met een glimlachje. Louis kwam als een gek aangerend uit het niets waarna hij Niall besprong. "Je moet me helpen, ik heb een voorproever nodig." zei hij, en iets zei me dat Niall deze kans niet af zou slaan. "Pak het, en ik eet het!". Ik grinnikte zachtjes, en had gelijk.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    Ondanks dat Louis gek deed, bleven we gewoon door praten. Wetend dat hij zometeen als een mongool iets ging pakken uit de keuken. "Nou, eigenlijk gewoon omdat ik last heb van een Writersblock en deze kwijt wil raken." zei Olivia, wat me weer naar haar deed kijken en ik even nadacht. Even knikte ik vol medelijden. Ik heb dat soms wel eens gehad met liedjes, maar dan had ik nog de rest. "Dat is zó lastig." bevestigde ik. Pas nu zag ik dat ze van trui gewisseld was, ik moet denk ik beter gaan opletten. Niall toch. Mijn buik knorde enorm en ik sloeg snel mijn armen eromheen. Louis mocht wel gauw opschieten met dat voorproefje en het eten.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Louis William Tomlinson

    'Nailler.' Zucht ik. 'Ze mag ook mee hoor, gaan jullie samen voorproeven maar dit is belangrijk, het hele huis moet straks te eten hebben en het nog lekker vinden ook!' Ik kijk van Niall naar het meisje en terug. Was hier iets gaande dat ik niet wist?

    Olivia Greenwald

    "Dat is zó lastig." Ik grinnikte zachtjes terwijl ik knikte. "Dat is inderdaad zo, maar ik kom er wel weer boven op...Althans, dat hoop ik." ik glimlachte even waarna ik van Niall naar Louis keek. 'Ze mag ook mee hoor, gaan jullie samen voorproeven maar dit is belangrijk, het hele huis moet straks te eten hebben en het nog lekker vinden ook!' Ik grinnikte zachtjes waarna ik opstond en Niall van de bank omhoog trok. "Nou kom op dan, je wou toch zo graag eten proeven" zei ik grinnikend terwijl ik hem meetrok.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    "Ze mag ook mee hoor, gaan jullie samen voorproeven maar dit is belangrijk, het hele huis moet straks te eten hebben en het nog lekker vinden ook!" zei Louis streng. De kok toch. Voor ik het ook maar wist trok Olivia me overeind richting de keuken. "Nou kom op dan, je wou toch zo graag eten proeven" grinnikte ze. De geur van de keuken kwam steeds dichterbij en mijn maag maakte overuren. Het rook lekker, maar dat deed het wel vaker bij Louis. De smaak was soms echt een probleem, soms brandde je echt je bek aan de hoeveelheid peper die Louis eroverheen gooide. "Nou Lou, komop met je creatie!" stelde ik voor, eenmaal in de keuken. Ik was benieuwd.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Louis William Tomlinson

    Nou Lou, komop met je creatie!" Roept Niall en opgetogen loop ik naar de pannen op het vuur. Ik pak twee kleine bordjes en vul die. Een voor Niall en een voor het meisje dat hij bij zich heeft. 'Eetsmakkelijk, ik ben Louis trouwens,' stel ik me gelijk voor en overhandig beide een bord met een vork erbij. Ik had hier echt mijn best op gedaan dus hopelijk was het lekker.

    kusjeAxel schreef:

    De smaak was soms echt een probleem, soms brandde je echt je bek aan de hoeveelheid peper die Louis eroverheen gooide.


    [LOL]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Eetsmakelijk." zegt Louis nog en hij mompelt iets naar Olivia, wat ik niet meer hoor. Geconcentreerd kijk ik naar het bordje wat hij me heeft aangeboden en wat ik nu in mijn handen vast heb. Eventjes ruik ik eraan, het rook hetzelfde als toen we nog voor de keuken inliepen. Goed teken. Snel zet ik de vork erin en eet binnen no-time het hele bordje leeg. "Wauw, damn Lou. Dit is echt lekker. Ik heb nou al trek in het avondeten!" kirde ik vrolijk enthousiast. Potverdikkie dat was lekker!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:09 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Ik leunde een beetje tegen het aanrecht aan terwijl ik mijn hoofd een beetje schuin hield en toekeek naar de pannen op het fornuis. Louis haalde twee borden te voorschijn en vulde die op met het eten waarna hij ons allebei een bord gaf. 'Eetsmakkelijk, ik ben Louis trouwens,' ik glimlachte klein terwijl ik het bord overnam. "Olivia" stelde ik mezelf voor. Ondertussen had ik mezelf al zo vaak voorgesteld dat ik een hekel was gaan krijgen aan mijn naam, het klonk zo...hoe zeg je dat? Raar, misschien? Ik zette mijn vork in het eten, en keek louis toen aan. "Omg dit smaakt echt geweldig!"

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:08 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Mijn topics.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Delevingne schreef:
    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik liet mijn kin op mijn gevouwen handen rusten en luisterde aandachtig naar haar verhaal. Ik kon me er goed in vinden, aangezien muziek en schrijven mijn grote passies waren. ''Ik durf te wedden dat je een hele goede schrijfster bent,'' knipoogte ik verlegen, ''Ikzelf ben sinds mijn zevende met muziek bezig en sinds mijn veertiende voornamelijk met teksten schrijven. Het is de enige manier waarop ik duidelijk mijn boodschap kan overbrengen want zo'n geweldige prater ben ik niet.'' bekende ik. Mijn gedachten dwaalden af naar mijn gitaar en koffer die nog altijd in de hal stonden. ''Wil je anders een liedje van me horen? Ik wil best iets voor je spelen, en ik moet toch nog mijn spullen naar boven brengen.'' Ik keek haar afwachtend aan en voelde tegelijkertijd hoe het bloed naar mijn wangen steeg. Ik had nog nooit aan iemand voorgesteld of ze mijn werk wouden horen, maar voor alles was er een eerste keer, toch?


    Mackenzie Lou Arretez
    ''Ik durf te wedden dat je een hele goeie schrijfster bent.'' knipoogde hij. Ik grinnikte even en luisterde aandachtig naar zijn verhaal. ''Klinkt fascinerend.'' glimlachte ik. ''Wil je anders een liedje van me horen? Ik wil best iets voor je spelen , en ik moet nog mijn spullen naar boven brengen.'' vroeg hij. Ik knikte enthousiast. Het was wel altijd leuk om andermans liedjes te horen , en hoe ze in het echt zingen natuurlijk. Ik had ook gehoord dat de jongens van One Direction hier waren , dat ging nog wat worden met alle songwriters. En alle anderen. Ik hoopte zo erg dat het gezellig ging worden hier. Maar ik durf wel te wedden dat het zeker ging worden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Penelope Charlotte Stone.
    Een beetje doelloos liep ik door het grote huis, niet wetend wat te doen. Begon dat nu al. Ik besloot om maar eens naar de slaapkamer te gaan en wat spullen in te ruimen. Tenminste, er zou toch wel een kast zijn, toch?' Ik liep naar mijn bed in het hoekje van de kamer, het bed tegen de muur, toe en ritste mijn koffer open. Als eerste kwam ik mijn Macbook tegen, die ik eruit pakte en mijn weg vervolgde naar mijn persoonlijke kantoor. Daar legde ik hem op mijn bureau en bestudeerde de kamer.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Wie kan Liam tegenkomen? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    "Omg dit smaakt echt geweldig!" "Wauw, damn Lou. Dit is echt lekker. Ik heb nou al trek in het avondeten!" Ik grijns opgelucht. 'Thank god you guys like it!' Tevreden neem ik zelf ook een hap. 'Geen zorgen Ni ik heb extra veel gemaakt dus je kunt je straks uitleven.' Ik haal een hand door mijn haar en veeg wat troep van het aanrecht de was bak in. Ik had Harry nog niet gezien wat vreemd was aangezien ik bijna alitjd bij hem was.