• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Liam James Payne

    'Watje' grijnsde ik. Ik las het blad door en glimlachte. 'Het is mooi. Wat was je inspiratie?' vroeg ik nieuwsgierig. Mackenzie was heel anders dan alle anderen die ik kende. 'Weet je, jij kan het ver maken. Een mooi uiterlijk, een goede schrijfster' mompelde ik opeens. Het kwam er zomaar uit. Even bloosde ik, maar daarna keek ik haar grijnzend aan. 'Ik meen het. En je bent niet de enige. Alle mensen in dit huis fascineren me' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    'H -hm, Lou,' Ik glimlach en druk mijn lippen op zijn voorhoofd. 'Ik ben hier Hazza.' Fluister ik en kijk naar hem. Zag hoe perfect en lief hij op mijn schoot lag te slapen. Ik was gek op die jongen.

    Mackezie Lou Arretez
    Ik keek hem even zuur aan. "Dank je." Zei ik gemeend. "Mijn inspiratie.. Umh, alles wat jij zei en mijn gevoelens." Zei ik. "Nawh, stop met lief doen!" Grinnikte ik.
    Ik beet even op mijn lip. "Is hier ergens een muziekkamer?" Vroeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hou op, ik ben ook niet zo lief!' lachte ik. 'Ja, emh, kom mee' mompelde ik en ik pakte haar hand. Snel rende ik met haar een paar kamers verder, waar allemaal instrumenten stonden. Daar liet ik haar hand los en glimlachte. 'Hiernaast is jou schrijfkamer. Zal ik anders weggaan?' stelde ik voor. Ik keek haar vragend aan en fronste even nadenkend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Louis drukte een kus op mijn voorhoofd en zei vervolgens wat, ik kon het niet helemaal verstaan omdat ik met mijn gezicht een beetje dicht tegen zijn buik aan lag, het enige wat ik wist was dat het nog niet genoeg was om hem gek te hebben. 'Ja, o-oh, ja,' mompelde ik toen zacht, ik ging hem gewoon laten denken dat ik aan het dromen was, en je kon al raden wat er dan in die zogenaamde droom zou gebeuren. Juist, ja, seks.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Ja, o-oh, ja,' Ik grinnik zacht. 'Hazza you little perv.' Grijns ik en blijf hem aaien. Over zijn haar zijn armen en blijf dan hangen in zijn nek. Waar ik hem kriebel alsof het een kat is. Yes my little kittykat hazza.. Maar dan denk ik aan wat hij droomt en voel ik opnieuw een grijns op mijn gezicht ontstaan.

    Harry Styles.
    Louis glijd met zijn vingertoppen over mijn haar, over mijn arm en blijft hangen in mijn nek, waar hij me zachtjes kriebelt. Ik voel het kippenvel op mijn lichaam verschijnen. 'Da-amn, fuck, ye-es,' vervolgens liet ik een klein kreuntje horen. Het moest geloof waardig over blijven komen natuurlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackezie Lou Arretez
    Ik pruilde mijn lip. "Nee! Blijf! Please?" Ik keek hem weer opnieuw aan met mijn puppyogen.
    Ik pakte alvast een gitaar en zette mijn vingers goed. Ik begon wat melodieen te spelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    'Da-amn, fuck, ye-es,' Zijn woorden en zijn stem zorgde ervoor dat er een rilling van genot over mijn rug liep. Down under was something happening. Ik word een beetje rood en til Harry vlug een beetje bij mijn kruis vandaan. er was een kleine bobbel in mijn broek gekomen en ik wilde hem daar absoluut niet mee wakker maken.

    Harry Styles.
    Ik probeerde een grijns te onderdrukken toen ik merkte dat Louis me wat verplaatste, volgens mij kreeg deze jongen een probleempje. Precies wat ik wil veroorzaken. 'Ha-arder,' was het enige wat ik deze keer zei, en om het extra erg te maken drukte ik mezelf nog wat dichter tegen Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Ha-arder,' Jezus wat droomde hij in godsnaam? Ik adem onregelmaitg en kan me niet goed meer concentreren op de film. 'Stop it Hazza, you're driving me crazy.' Murmel ik en sluit gefrustreerd mijn ogen.

    Liam James Payne

    Lachend ging ik voor een piano zitten, die precies hetzelfde eruit zag als de vleugel in de gang. 'Oke, oke' grinnikte ik. Mackenzie begon gitaar te spelen dus legde ik wat bladmuziek voor mezelf neer op de piano en begon wat moeilijk het na te spelen. Uiteindelijk gaf ik het op en speelde een mix van alle liedjes die ik kende op de piano.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Dit keer kon ik de grijns niet onderdrukken, zeker niet na wat hij gezegd had, poor Lou, wat zal hij het zwaar hebben. 'Ye-es,' was het laatste wat ik zei, ik wachtte nog even zijn reactie af en anders zou ik doen dat ik wakker werd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Hebben jullie vorig jaar (of is het al langer geleden) naar het programma Secret Story gekeken?
    Dat is een programma waar ook mensen in een glazen huis zitten (soort Big Brother idee) en daar werden de deelnemens om de zoveel tijd (elke dag, elke week) naar een speciale kamer met een bank en een camera gestuurd en daar moesten ze hun mening over anderen geven en vragen van kijkers beantwoorden is dat niet ook een leuk idee om dat hier te doen? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis William Tomlinson

    'Ye-es,' Ik zucht lacherig. 'Hazza you perv..' Mompel ik en zet mijn kussen weer goed. De bobbel in mijn broek was groter geworden maar ik wist het goed te verbergen