• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Harry Styles.
    Een klein opgelucht zuchtje verlaat mijn mond waarneer ik merk dat Louis' gestopt is, geen genante momenten meer. Zachtjes aait Louis door mijn krullen heen. 'I think Hazza is tired.' Grijnst hij. Ik murmel wat en plaats mijn hoofd op zijn schoot.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:12 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Purrfect schreef:
    Liam James Payne

    'Je wilt niet weten hoe irritant Louis en Harry zonder elkaar zijn. Maar goed, hoe is het verder met jou leven?' vroeg ik aan Mackenzie en ik zette een grote glimlach op. 'Je ziet er een beetje uitgeput uit' vertelde ik er snel achteraan. Ik wierp even snel een blik op mijn horloge. Het was alweer 20:09. Die tijd ging snel. Een paar uur geleden kwam ik hier, vol bewondering. Nu voelt het als thuis aan.


    Mackezie Lou Arretez
    "Nawh, dat is echt schattig.." Mompelde ik. Ik keek even naar Liam, hij vroeg hoe het met mijn leven ging. "Mwah. Als je bedoelt liefdesleven.. Niet echt. Hij heeft het net uitgemaakt. Omdat hij vond dat ik teveel bezig was met mijn carrière." Zei ik.
    "En ja, ik ben een beetje moe."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Je bent niet de enige' mompelde ik erachteraan. Mijn hoofd kantelde weg, en de grote glimlach verdween ook. 'Ik weet niet waarom, maar ik denk zo dat het meer met mij te maken heeft dan met mijn carriére' zuchtte ik. Misschien zou ik maar eens douchen. Ja, dat ging ik. 'Ik ga even in de douche' meldde ik toen ik op stond en naar de badkamer liep. De deur draaide ik opslot en ik draaide de kraan aan. Snel kleedde ik me uit en stapte de douche in, wat ik als allereerst deed was de kraan hoogdraaien en onderuit te zakken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ @ Realist, ik heb een bericht in je gastenboek geplaatst (:

    En eh, hangen er camera's in de badkamer?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik denk het niet, lol.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Nee, denk het niet o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Met Harry op mijn schoot zet ik met de afstandsbedienign de tv aan. Ik zet het geluid zacht zodat kleine Hazza niet wakker word. Wat afwezig streel ik door zijn krullen terwijl ik het nieuws probeer te volgen,.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en Liam liep naar de badkamer. Hij zag er nogal gebroken uit, niet zo'n beetje ook. Nog steeds voelde ik me een beetje schuldig over Liam. Ik pakte een notebook uit zijn lade en een pen, zonder te denken begon ik te schrijven.
    Later had ik opeens een heel A4'tje volgeschreven. Oeps. Liam moest maar snel terugkomen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Louis maakt onder mij wat bewegingen en vervolgens hoor ik de tv opnieuw aangaan. Hij zet het geluid een stuk zachter, zodat ik niet wakker word. Maar eigenlijk probeer ik helemaal niet te slapen, ik lig gewoon goddelijk op Louis' lichaam. Ik murmel zachtjes wat, draai mijn hoofd richting zijn buik en sla mijn armen zo om zijn middel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach vertederd als ik hem hoor mompelen. Dan draait hij zich om en slaat zijn armen om mijn middel. Ik aai weer door zijn krulletjes en aai met mijn duim over zijn wang en lippen. Hij was mooi.. En boven alles helemaal van mij.

    Harry Styles.
    Louis aait weer door mijn krullen, waarna ik zijn duim over mijn wang en lippen voel. 'H -hm, Lou,' murmel ik zachtjes, ik kon hem op deze manier misschien ook gek maken, met de juiste woorden, aangezien hij dacht dat ik sliep, en het was normaal dat ik wel eens in mijn slaap praatte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Wat gaat Liam nu eigenlijk doen? xd ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Mompelend droogde ik me na zeven minuten af en trok een jogging broek aan, die ik nog even snel voordat ik in de douche ging had gepakt. Zonder shirt kwam ik de badkamer uit en ging maar weer bij Mackenzie op bed zitten. Ze had een A4'tje in haar handen en nieuwsgierig keek ik ernaar. 'Wat heb je geschreven?' vroeg ik. 'Zing het voor me' beveelde ik haar. Snel zette ik een scheve glimlach op en legde mijn benen in een kleermaker.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dit (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik keek hem schuin aan. ''Zingen, serieus? Het kwam maar in me op..'' mompelde ik zacht. Misschien was het toch beter dat ik het hem zou laten zien.
    'Niet mijn beste lied. Ik heb allang niet meer een liedje geschreven. Alleen maar verhalen en artikelen.'' verklaarde ik. ''Maar als je het toch wilt lezen. Hier.'' Ik gaf hem mijn blad met het lied. ''Alleen nog een melodie. Desnoods nog iemand die het wilt zingen. Maar zo ver hoeft het niet te gaan. Het is gewoon voor mijn plezier.''


    [Umh.. Everybody Hurts van Avril Lavigne (: ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 19:26 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.