• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Harry Styles.
    Ik maak een klein protesterend geluidje waarneer Louis me van hem afduwt. Als er dan nog een meisje achter Liam verschijnt verlaat een dramatische kreun mijn mond. 'Waarom kunnen we niet voor een seconde privacy hebben?' Ik zucht, en weet het antwoord al, de camera's natuurlijk. 'Maar... Hoe weten jullie eigenlijk wat hier gaande is?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Ik moest lachen. 'Eww! Niet dat, mens Harry! Ik bedoel dat jullie, nou ja, homo zijn. Maar ik ben er alleen maar blij om. Jullie passen gewoon perfect bij elkaar' merkte ik op. Larry was ook het perfecte stel, toch had ik het niet verwacht. 'Ruth weet alles' lachte ik. Ik trok Mackenzie mee naar de slaapkamer en trok haar mee op mijn bed om alles uit te leggen. 'Ik had al zo'n vermoeden alleen Louis die eerst een relatie had, en Harry met zijn one night stands' grinnikte ik. Ik was serieus blij voor ze.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 22:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Mijn mond viel haast open van verbazing. 'Heeft Ruth Louis en mij zien zoenen?' Dat klonk stiekem gewon hilarisch. 'En, hoe vond ze het?' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en kijk Liam met een kleine grijns aan. 'Ja, we zijn leuk, dat weet je, toch? Maar bedankt dat je het zo goed opvat.' Dit keer glimlach ik oprecht naar Liam, voordat ik me tegen Louis aannestel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackezie Lou Arretez
    Hij legde me van alles uit. Ik knikte alleen maar op een gegeven moment, door de alcohol kon ik alles niet meer zo goed volgen. Oepsie. Ik trapte mijn hakken uit en ging languit op zijn bed liggen.
    Een zucht verliet mijn mond. "Sorry. Ik kan een beetje afwezig overkomen. Maar ik luister."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Somebody wants to talk to Penelope? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik reageer morgen pas weer, moet leren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis

    Ik knuffel Harry. De opwinding van net was verdwenen. 'ze nemen het wel erg goed op vond je niet?'

    Harry Styles.
    Louis knuffelt me en ik sla mijn armen om zijn middel heen. 'Ja, had ik ook niet verwacht...' Murmel ik zachtjes, waarna ik mijn hoofd tegen zijn zij aanduw. Ik ging hem gewoon een beetje irriteren, heerlijk om te doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Je wilt niet weten hoe irritant Louis en Harry zonder elkaar zijn. Maar goed, hoe is het verder met jou leven?' vroeg ik aan Mackenzie en ik zette een grote glimlach op. 'Je ziet er een beetje uitgeput uit' vertelde ik er snel achteraan. Ik wierp even snel een blik op mijn horloge. Het was alweer 20:09. Die tijd ging snel. Een paar uur geleden kwam ik hier, vol bewondering. Nu voelt het als thuis aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    'Ja, had ik ook niet verwacht...' Zijn hoofd duwt hij tegen mijn zij waardoor ik in een krimp door het gevoel. 'Hazza.' Zucht ik met een lachje en teken figuurtjes op zijn arm die het dichtste bij lag. 'You're cute.' Grinnik ik als ik hem met zijn verwilderede krullen naar me zie kijken.

    Harry Styles.
    'I'm not cute, Lou, you are,' ik duw mijn hoofd nog wat verder in zijn zij en plaats er dan een kusje, vervolgens kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn lippen. Liam en het andere meisje negerend, ze hadden het moment van mij en Louis tenslotte ook verpest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Liam en Mackenzie zitten in de slaapkamer, hoor]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    'I'm not cute, Lou, you are,' Ik glimlach en kus hem vervolgens zacht terug.. 'Hazza.' Mompel ik zachtjes en ga rechtop zitten. Ik haal een hand door mijn verwilderde haar en lach verontschuldigend naar Liam en het meisje naast hem. 'Ik denk dat we nu even sociaal moeten zijn met andere.' Lach ik naar Harry en kijk vervolgens naar Liam en het meisje. 'Dus... Nog iets leuks te vertellen?' Grijns ik.

    Purrfect schreef:
    [Liam en Mackenzie zitten in de slaapkamer, hoor]



    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    'Maar, Lou...' Mompel ik zachtjes. 'Ik wil alleen even met jou zijn...' Fluister ik heel zachtjes, zodat Liam en het meisje niet horen. 'Dus... Nog iets leuks te vertellen?' Grijnste Louis. 'Genoeg...' Ik zakte wat onderuit en keek Liam en het meisje een voor een aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you