• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Louis William Tomlinson

    Het verbaast me dat Harry zo de leiding neemt. Meestal was hij wat meer terug getrokken en was ik de spontane. Ik glimlach tegen zijn lippen en voel dat 'bepaalde' lichaams deel weer reageren. Laat Harry het alsjeblieft niet merken.

    Liam James Payne

    'Nee' zei ik vastberaden. 'Het spijt me' glimlachte ik toen ze me schattig aankeek. 'Houd op, je bent keischattig zo' mompelde ik en ik bleef Mackenzie aankijken. Ik werd tegengehouden door mijn mobiel die een geluidje maakte. Snel keek ik, wat me teleurstelde. Het was Danielle niet. Een kleine zucht verliet mijn mond. 'Ruth' mompelde ik en ik opende het berichtje. "Kan er niet actie inkomen? Haha. Maar Liam, Harry en Louis..." stond er. Verbaasd typte ik een bericht terug. "Wat bedoel je? Is er iets mis?" schuldig keek ik naar Mackenzie. 'Sorry, maar mijn zus What's'appt me steeds' grinnikte ik. Toch kreeg ik mijn ogen niet van haar af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 20:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik grijns tegen Louis' lippen aan waarneer ik iets tegen mijn bovenbeen voel prikken. Ondeugend kijk ik hem aan. 'Is er hier al iemand opgewonden?' Ik raak met mijn vingertoppen heel licht de bolling aan die al te zien is in zijn broek, vervolgens druk ik een klein kusje tegen zijn lippen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Is er hier al iemand opgewonden?' Ik voel me rood worden en hap naar adem als hij de bolling in mijn broek kort aanraakt. Ik kreun zacht en sluit mijn ogen. Als ik Harry zijn lippen weer op de mijne voel kus ik hem maar al te graag terug.

    Harry Styles.
    Met een twinkeling in mijn ogen kijk ik naar Louis' gezicht, die alsmaar roder word, hij hapt even naar adem waarneer ik over zijn spijkerbroek streel, vervolgens hoor ik een klein kreuntje en sluit hij zijn ogen. Zachtjes kust Louis me terug, maar ik maak me al gauw van hem los en breng mijn mond richting zijn oor. 'We zijn nog niet eens echt begonnen... En je bent nu al zo opgewonden? Hm, ik ben benieuwd hoe het straks zal gaan...' Lispel ik in zijn oor en bijt zachtjes in zijn oorlel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackezie Lou Arretez
    "Nee." Hij klonk erg vastberaden in mijn oren. "Houd op , je bent keischattig zo." Mompelde hij daarna. Ik lachte even kort naar hem. Liam pakte zijn telefoon en stuurde een berichtje naar iemand terug. "Nawh. Je grote zus is bezorgd om je." Zei ik op een kinderlijke toon. Ik grinnikte even. "Maar serieus. Ik moet gewoon iets van alcohol hebben. Wijn is het beste voor me." Glimlachte ik. "Het is gewoon dat.. Als ik wat veel aan mijn hoofd heb , ik het drink. Een verschrikkelijke gewoonte van me..."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    'We zijn nog niet eens echt begonnen... En je bent nu al zo opgewonden? Hm, ik ben benieuwd hoe het straks zal gaan...' Als hij zijn tanden zacht in mijn oorlel zet open ik mijn ogen. Deze kant van Harry kende ik nog niet. 'I'm not used to this Hazza.' Mompel ik hees en plaats zacht een rij kusjes in zijn nek.

    Harry Styles.
    'Je kunt er wel aan gewend raken... Zeker wanneer je met mij bent,' Ik drukte een kusje net onder zijn oorlel, voordat ik hem aan keek en licht grijnsde waarneer ik Louis zachte kusjes in mijn nek voel drukken. 'H-hm Lou,' mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Je kunt er wel aan gewend raken... Zeker wanneer je met mij bent,' Ik grinnik zacht en trek hem weer naar me toe voor een kus. 'Ik kan hier zeker gewend aan raken.' Ik kus hem ruwer dan ervoor en bijt opnieuw zachtjes op zijn onderlip. hij was zo sexy dat het strafbaar moest zijn.

    Harry Styles.
    Louis grinnikte zachtjes waarneer hij me weer naar hem toe trekt. 'Ik kan hier zeker gewend aan raken.' Zijn lippen raken de mijne. 'Je zult er aan moeten wennen als je met mij wilt zijn...' Ik duw mijn lippen ook tegen die van hem aan, Louis bijt weer zachtjes op mijn onderlip en deze keer kan ik het niet laten en verlaat een kleine kreun mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Jij gaat niet drinken, al moet ik je elke dag in de gaten houden' mompelde ik. 'En nee, Ruth zei iets over Harry en Louis' verbeterde ik haar. Toen ik mijn telefoon weer pakt, en het berichtje las, viel mijn mond open van verbazing. Gelijk rende ik naar boven, doorzocht alle kamers totdat ik bij een kamer aankwam waar twee onder de deken zaten. Gelijk kuchtte ik, zodat ze me zouden horen. 'En jullie dachten dit geheim te houden in een huis vol camera's?' Mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik grijns opnieuw als ook hij kreunt. 'Is little Hazza geting exited too?' fluister ik en plaats wat kusjes onder zijn oor en terug in zijn nek. Jep.. Ik kon hier zeker
    weten heel erg goed aan wennen. Damn hij was zo leuk.

    Harry Styles.
    'Wie weet...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. Louis plaatste wat kusjes onder mijn oor en bij mijn nek. Ik hoorde iemand kuchen en verschrikt kijk ik op, waar Liam in de deuropening staat. 'En jullie dachten dit geheim te houden in een huis vol camera's?' Mompelde hij. 'Liam, ga weg...' Mompelde ik schor. 'En nee, nou ja, onder de denkens heeft niemand last van ons...' Onschuldig kijk ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackezie Lou Arretez
    Ik keek hem fronsend aan. Hij rende onmiddellijk de trap op, ik volgde hem.
    Gewoon , omdat ik niets te doen had. Hij kuchte eventjes. Whuut? Wat waren ze aan het doen?! Ik keek Liam fronsend aan. "Wat is hier aan de hand?.."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    'En jullie dachten dit geheim te houden in een huis vol camera's?' Verschrikt kijk ik op en zie Liam staan. Ik voel mijn gezicht rood worden en duw HArry met tegen zin van me af al zegt Harry alleen: 'Liam, ga weg... En nee, nou ja, onder de denkens heeft niemand last van ons...' Dan verschijnt tot overmaat van ramp Mackenzie ook nog... Geweldig dit. "Wat is hier aan de hand?.." Gefrustreerd haal ik een hand door mijn toch al door de war zittende haar. 'I think we all know vas happenin right?' Mompel ik met een kleine lach.