• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Harry Styles.
    Ik grinnikte zachtjes. 'Ik weet het niet, Lou, echt niet... Mijn idee klonk zo verkeerd nog niet.' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en wilde bijna een kusje tegen Louis' zachte lippen aandrukken totdat ik me de camera's weer besefte. Heel fijn. 'We kunnen het nu net zo goed tegen de andere zeggen.' Ik knikte langzaam. 'Dat zouden we kunnen doen, ja. Maar wat als ze ons niet accepteren?' Eigenlijk was er nog helemaal geen ons, want Louis en ik hadden nog niets officieels. Maar ja.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Dat zouden we kunnen doen, ja. Maar wat als ze ons niet accepteren?' Ik zucht zacht. 'Geen idee maar voor zover ik weet hangen er geen camera's in de slaapkamers?'Grijns ik en knipoog vkug naar he. Wie had gedacht dat dit allemaal zou gebeuren en zeker in zo'n korte tijd..

    Harry Styles.
    Waarneer Louis heel snel naar knipoogt, razen de vlinders door mijn buik heen. Dit is zo'n geweldig gevoel. Ik giechel zachtjes, voordat ik Louis hand vastpak en hem terug richting onze slaapkamer trek, de deur sluit ik zorgvuldig waarna ik mijn blik op Louis richt. 'Mag ik je nu dan wel zoenen?' Vraag ik zo onschuldig mogelijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Mag ik je nu dan wel zoenen?' Ik grijns. 'Graag zelfs.' Ik trek hem naar me toe en leg mijn armen rond zijn middel. Onze lippen vinden elkaar weer en ik sluit genietend mijn ogen. Hoewel Harry een stukje kleiner was dat ik ben maakt dat totaal niet uit. Hij was lief, leuk aantrekkelijk en geweldig zoals hij nu is.

    Harry Styles.
    Ik grijns uitdagend naar Louis, nadat hij zijn antwoord heeft uitgesproken, hij trekt me naar hem toe, en slaat zijn armen om mijn middel heen. Onze lippen vinden elkaar weer, en ik plaats mijn handen op zijn heupen. Langzaam open ik mijn mond een klein beetje en lik met mijn tong over zijn onderlip, wachtend op zijn toestemming.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Ik voel zijn tong tegen mijn onderlip tikken. Met een kachje open ik mijn lippen en ontvang zijn tong met de mijne. Onze tongen spelen een vurig spel en eerlijk gezegt weet ik zelf de regels niet. Ik verplaats een hand naar zijn zachte krullen en geniet van elke aanraking,

    [This is going to be epic^^ With the cameras and stuff ghehe :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Wie wil met Liam praten ofzeeeuuww?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Louis opent zijn mond en mijn tong verbind zich al snel met de zijne. Een van zijn handen plaatst hij in mijn krullen, waardoor een kleine grijns rondom mijn lippen verschijnt, voor zover dat lukte. Ik liet mijn handen een klein stukje omhoog gaan, richting de onderkant van zijn t-shirt en frummelde er zachtjes aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    [This is going to be epic^^ With the cameras and stuff ghehe :Y) ]


    [Ze kunnen gewoon heel stiekem doen onder de dekens. Hehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Zijn handen die aan mijn shirt frummelen en de grijns van net zorgen ervoor dat een 'bepaald' lichaamsdeel erg opgewonde reageert. Ik blijf hem kussen en bijt kort op zijn onderlip voor ik hem hijgend door ademnood los laat. Ik kijk hem lachend aan en ga op bed zitten met hem naast me,

    Purrfect schreef:
    [ Wie wil met Liam praten ofzeeeuuww?]


    [Mackenzie wilt wel^^ Ze zit op de bank een fles wijn te drinken ..... ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Waarneer Louis zachtjes op mijn onderlip bijt, verlaat een klein zacht kreuntje mijn mond, waarna hij me hijgend loslaat en mee trekt richting het bed. Ik bijt op mijn lip, voordat ik Louis handen vast pak. Ik duw hem achterover op het bed, en laat mezelf als het ware boven op hem vallen, niet te hard natuurlijk, en verbind onze lippen weer met elkaar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [LOL]

    Liam James Payne

    Ik keek de kant op naar Mackenzie, wiens naam ik nog even door had gekregen. 'Uhm, ik zal maar niet al te veel drinken, Mackenzie. Dat is slecht voor je en het helpt ook niet' zei ik bezorgd tegen haar. Ik stond op, pakte de fles af en keek streng. 'Sorry, maar misschien moet je gewoon een glaasje cola ofzo drinken, frisdrank heeft eigenlijk het zelfde effect als drank maar dan is het toch een heel klein beetje beter. Anders kan je water nemen' legde ik uit waarbij ik de fles wijn in de keuken neerzette. Daarna ging ik naast Mackenzie op de grond zitten en keek haar aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Verbaasd keek ik naar de Liam die mijn fles wijn afpakte en daarna een kleine speech gaf. Hij was dus letterlijk het vaderfiguur van de band. ''Umh , oké dan?'' mompelde ik fronsend. Het was eigenlijk best wel grappig hoe vaderlijk hij deed, op een manier ook best schattig. ''Mag ik echt geen wijn drinken?'' Ik pruilde mijn lip en keek hem met grote puppyogen aan. Aan de andere kant wist ik dat dit nooit, maar ook nooit ging werken. Maar aan de andere kant had ik die wijn toch even nodig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.