• Rollentopic + [1]

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur -
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:22 ]


    Geen reclame, please.

    Liam James Payne

    Louis had ook saus gemaakt, dus ik deed een hopeloze poging om met mijn vork op te scheppen. Gefronst probeerde ik het nog een keer, maar het lukte niet. 'Dan maar niet' zei ik en ik prikte mijn vork in de spaghetti, die ik even ronddraaide zodat het goed aan mijn vork zat en legde mijn vork toch maar neer, pakte de pan met saus en goot een klein beetje over mijn spaghetti. 'Zo' glimlachte ik en ik begon te eten. Het was echt lekker.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik dacht: misschien zijn er mensen die geen saus wilden, daarom in een pan xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Vrolijk begon ik uit de pan op te scheppen. Liam was ook al begonnen en mijn maag knorde te hard om dit lekkere eten te laten staan. Anders werd het niet opgegeten, dat zou natuurlijk zonde zijn. Daarom ben ik er natuurlijk. Vrolijk gooide ik mijn hele bord gooi met de spaghetti a la Lou. Met de grote lepel gooide ik de vrolijke lekkere saus erover. Ik wist hoe lekker dit was, ik had honger, dus mij hield niets meer tegen. Inmiddels was mijn hele bord bedekt met eten en zag je mijn bord niet eens. Dat noem ik pas lekker. Intussen bedacht ik me dat ik weer iemand had ontmoet. Nouja, ontmoet, naam naam meer ook niet. Kon vast nog wel komen, hij zag er immers aardig uit. Genoeg gedacht, tijd om te eten.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 18:07 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Ik grinnikte zachtjes om Niall die vrolijk heel zijn bord vol schepten met de spaghetti en de saus. Ook ik schepte de spaghetti op mijn bord en deed er daarna wat saus overheen, ik stak mijn vork in de spaghetti en begon deze rond te draaien waarna ik een eerste hap nam. Dit was echt lekker. Mijn ogen dwaalden onbedoeld af naar liam, terwijl ik me afvroeg of alles al weer een beetje oke met hem ging. Maar dat zou ik nu maar niet vragen. Ik nam een hap van de spaghetti en sloeg een zacht en geluk zalig zuchtje.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Liam James Payne

    Ik at alles snel op en liet me onderuit zakken. Normaal was ik altijd diegene die als laatste klaar was, maar ik had zo'n honger. Ik tilde mijn bord en het bestek op en zette het in de vaatwasser. 'Ik ga even naar boven' melde ik en ik rende naar boven. Dit was een stom plan, maar het zou toch kunnen? Ik ging naar de badkamer, deed de deur opslot en slikte. Ik had geen idee of hier camera's waren, maar ik belde Danielle. Helaas kwam haar voicemail al na twee keer overgaan. Zuxhtend drukte ik hem weg. Het was officieel. Ik was wanhopig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Chalotte Stone.
    Toen er voor het eten geroepen werd rende ik vlug naar beneden. Eten, het magic word als je mij in actie wilde laten komen. Vlug nam ik plaats aan tafel, tegenover Niall, ik had mezelf nog helemaal niet aan hem voorgesteld, ook aan Louis nog niet, en ik besloot dat na het eten te doen. Ik schepte mijn bord vol met spaghetti, meer dan een gemiddeld meisje zou doen, en at alles vlug op. Mhmm, dit was echt zo lekker! Al snel had ik mijn bord leeg en bleef ik beleefd zitten tot iedereen klaar was, waarna ik mijn bord en bestek in de vaatwasser zette en naar Niall toe stapte. 'Niall? Ik heb mezelf nog helemaal niet voorgesteld, ik ben Penelope.' Een beetje verlegen stak ik mijn hand naar hem uit.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nathaniel Henry Beaufort
    Ik schepte wat spaghetti met saus voor mezelf op. Goedkeurend knikte ik naar Louis, de Master Chef, en at gulzig door. Dit was echt beter dan wat ik thuis meestal kreeg voorgeschoteld, dacht ik bij mezelf. Niet dat ik het zo vreselijk had, maar mijn vader was niet zo'n geweldige kok. Mijn moeder daarintegen kon geweldig koken, maar helaas had ik haar al een jaar niet gezien. Ik zuchtte bij de gedachtes en nam zodra ik klaar was het lege bord mee naar de vaatwasser. "Louis mag vaker koken." zei ik tevreden. Ik had tijdens het eten opgemerkt hoe iedereen had genoten, vooral de jongen die naast me zat. Hij leek het ècht geweldig te vinden.

    [Waar kan Hazza heen? (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Idk. Oh gelukkig ben ik hier niet de enige. Ik ben ziekjes. >_>. Een ernstige vorm van aanstelleritus]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hahaha. Ik ben thuis, zie hier. Geen zin om alles nog een keer uit te leggen, ik ben gewoon kwaad. -____-]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Poor you. Ik heb al geen idee wat Liam kan doen. Hij zit daar zielig te wezen XDDD. Neenee, het wordt geen dramatic Liam. Gewoon na een of twee weken is Liam er helemaal bovenop en dan in zo'n anderhalve maand heeft ie weer haar. In het echt heeft Liam ook weer een mini-beetje meer haar. Hopelijk groeit het snel, i want the old Liam back]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ga die vent straks echt uitschelden, alles, over tien minuten moet ik al gewoon weer gaan, bah bah.
    Yeah, me too! Liam met lang haar was veel leuker dan met het korte, but yeah.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Gewoon meppen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik kan niet naar school omdat de treinen niet rijden door de sneeuw. -_- Alleen intercity's, maar helaas kan ik geen intercity nemen. En gvd, ik had ook nog een presentatie vandaag. DSFasdfkmdsalgmasdsafdsgsdg. Dat van je mentor is btw echt vaag, wtf? Ik zou echt flippen als ik jou was. Haat het om genegeerd/overgeslagen/etc te worden :l Liam met haar is zo leuk. R.I.P. curly Liam ;-;]

    [Ja, ik ging ook heel demonstratief kwaad in de aula zitten, iedere leraar vond me raar, maar vind je het gek? Nee. Ik ga hem echt uischelden straks, zeggen dat ik hem haat, lol. Het is nodig. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you