• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harry Styles [lol pop Clique moet ik dasnen=)]\
    Ik grinnik even en word mee getrokken door Liam. Grijnzend kijk ik rond naar de meiden terwijl ik mijn ogen over de lichamen laat gaan.
    Ze waren allemaal mooi slank en dat was we lwaar ik van hield. Ineens kwam Liam terug met Zayn achter hem aan.
    Niet begrijpend kijk ik ze aan, wtf was er aan de hand. Dan vertellen ze het dat ze zoende en tuurlijk kwam Aileen binnen.
    Ze flipte zo ongeveer waardoor ik zo zacht mogelijk begin te lachen. En vervolgens word ik weer meegetrokken richting de kleedkamer en snel loop ik naar de spiegel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Ailleen! Ik heb nog nooot tegen je gelogen... En nu geloof je me niet?!" Ik doe alsof ik boos weg loop zodat ze mee komt en ga naar de kleedkamer. Ik klop en ga naar binnen. Liam staat nu echt zijn veters te strikken! Ik loop naar Lynn en ga naast haar zitten. "Za hebben het zwaar verkloot." Zucht ik. "Als Ailleen zo komt om te kijken of ik loog, Zayn en Safeer oefenden voor een dansje en het zoenen hoordde daarbij! Oké?" Hopelijk lukt het...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    "had je beter mij kunnen kiezen" mompel ik.
    Waarom kreeg Zayn zovaak de knapste en niet ik.
    Ik bedoel ik ben wel Harry Styles, en dan nog wel Dé Harry Styles.
    Ik grijns even door mezelf en doe snel mijn haar weer goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hehe Styles is arrogant]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Dat hoordde ik." Lach ik zachtjes naar Harry. Ik sta op en ga naast hem zitten. "Je bent dus echt de flirt?" Vraag ik grijnzend.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lynn Addams
    Ik volgde het hele gedoe niet meer.Mijn hersens werkte maar half vandaag. Dus,Safeer had nu al 1 van de jongens aan de haak geslagen.
    Fijn voor haar dan.Ik zucht en kijk verveeld de kamer rond.
    Dit kon je toch niet ech dansles noemen?
    Hun hotness hun hotness zorgt alleen maar voor verstrooing bij het dansen...Wachtdacht ik nu dat ze knap waren?! Volgens mij ben ik gek aan het worden hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [De knapste? Ik voel me vereerd]

    Safeer Lara McClark

    'SHITSHITSHIT!' gilde ik, terwijl ik de kleedkamer binnen liep. 'Oh.. Hallo' realiseerde ik me. Ik liep naar Harry en glimlachte vriendelijk naar hem. 'Safeer Lara McClark' stelde ik me voor, terwijl ik mijn hand uitstak.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Ik grijns naar Ness "waarom denk je anders dat er miljoenen gillende meisjes voor me in de rij stonden" ik wiebel grijnzend met mijn wenkbrauwen.
    "Maar ach jullie zijn ook niet lelijk" Ik kijk even naar het meisje dat binnen komt en zichzelf voorsteld. "we zullen nog een hoop over je horen heb ik het vermoeden, maare ik ben dus Harry Styles"

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 15:57 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    'Is dat waar?' vroeg Aileen aan mij. 'Uhh... Oké!' zei ik snel en ik rende naar de kleedkamer, waar iedereen was. 'En jullie laten mij met Aileen achter? Dat mens stelt je zo'n honderd vragen!' mompelde ik. Safeer kwam kwaad op me af gelopen. 'Pardon? Waag het niet om Aileen nog is zo te noemen!' siste ze. Ik was wel benieuwd. 'Dat mens' grijnsde ik, waarbij er een pijnscheut door mijn wang kwam. Safeer sloeg me. Woedend keek ik haar aan. 'Hou op' gromde ik. Ze sloeg me nog een keer. Waarom deed ze dat?!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    "Playboy!" Lach ik. "Maarre, als het waagt, één van hun harten te breken... Breek ik jou." Waarschuw ik met een glimlach. "Safeer, waar is Zayn? En trapte Ailleen erin?" Vraag ik met mijn vingers gekruist.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ Zayn is ook in de kleedkamer o-o ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Ik grijns even "zo wil ik het niet noemen, zeg heb je vanavond tijd?" ik kijk haar nieuwsgierig aan.
    Ik wist wel dat ik geen contact mocht zoeken et ze na alles maar pecht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ness Allison Candler
    "Je wil het zo niet noemen?" Lach ik. "Ik noem het anders wel zo, geef maar toe!" Als hij vraagt of ik vanavond kan. "Sorry, moet op Kaileigh letten." Verontschuldig ik me. Ik kan er ook niks aan doen dat ze tijd vraagt. "Misschien kunnen jullie allemaal naar mij komen, vannavond?" Stel ik dan voor.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Ik grijns "ik ga datn iet toegeven, dat heet levensgenieter. je weet niet hoe blij fans met je zijn als je een keer date met ze": lachend kijk ik haar aan.
    "Of alleen ik" ik kijk haar grijnzend aan. Niemand kokn mijn grijns weerstaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Safeer Lara McClark

    'Leuk!' zei ik gelijk. 'Sorry, Zayn' pruilde ik. Typisch ik, met mijn wissel gevoelens. Zayn snapte er niks van, maar trok me in een knuffel. Waarom moest net op dat moment Aileen binnenkomen, verdorie? 'Ja, het is een dans. En waarom geven jullie elkaar een knuffel? Ik dacht dat jij Zayn niet mocht' merkte ze op. Ik duwde haar paniekerig de kleedkamer uit en deed hem opslot. 'We kunnen hier wegsluipen' stelde ik wanhopig voor. Ik was niet erg slim.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."