• Jullie kennen de jongens van 1D. Maar wat nou als de jongens hun choreograaf wordt ontslagen? Geen probleem! Dat denken ze... Met de pasjes die ze al eerder geleerd hadden, treden ze nog op. Hun management gaat opzoek naar een nieuwe choreograaf. De wereldberoemde Aileen Cooper wordt hun choreograaf, met nog een extra puntje. Ze neemt vijf meiden mee naar de lessen voor de jongens, zodat allebei de groepen nog is wat van elkaar kunnen opsteken. De jongens vertellen hun familie en vrienden enthousiast over de lessen en de meisjes. Aileen regelt het zo dat de meisjes voor de rest geen contact mogen hebben met de jongens. Maar wat nou als er relaties ontstaan, of de ene jongen het andere meisje haat?

    Rollen

    Jongens

    - Liam Payne:
    - Zayn Malik: Purrfect
    - Harry Styles: 230710
    - Louis Tomlinson: DreamWishes
    - Niall Horan: SateGoddess

    Meisjes

    - Aileen Cooper: Cionegreen
    - Lyn Addams: Nyan
    - Safeer Lara McClark: Purrfect
    - Destiny Rose Montoya Malino
    - Ness Allison Candler Nessje
    - Elisabeth "Lisa" Rue DiDononato. DreamWishes

    Regels

    -Minimaal drie zinnen schrijven
    -Houdt het gezellig
    -Na vijf dagen niet gepost, lig je eruit
    -Zeg me wanneer je even weg bent
    -Schelden mag
    -16+ mag, maar houdt het netjes
    -Ik start alle topics, behalve als ik het aan iemand vraag
    -Maximaal 2 rollen, als je het niet meer fijn vindt kan je het gewoon zeggen, dan stoppen we heel even met spelen of gaan we door, dan bespelen we die persoon uit onze POV.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 13:42 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    {Is er nog iemand die gaat schrijven? Anders duik ik mijn nest in XD Snel antwoorden, please!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Hazz antwoord niet :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Safeer Lara McClark

    Ik hoorde Ness kuchen, en werd rood. Toen ze wegging keek ik naar de grond. Daarna hoorde ik iets hard vallen, en keek op. Zayn was al voor de vierde keer binnen dertig minuten gevallen. 'Idioot' lachte ik. Zayn begon weer debiel te dansen en ik deed vrolijk mee. Ineens kreeg Zayn een idee en pakte iets uit een hoekje. 'Hi guys! We zijn hier bij de choreografie' praatte Zayn. Hij had een camera. 'Dit is Safeer. Een van mijn leraaressen. Zeg Safeer, hoe doe ik het?' Vroeg Zayn. 'Zayn, je bent de slechtste ooit' lachte ik en Zayn liet een grinnik horen. 'Helaas moet ik nu echt gaan oefenen, of willen jullie een Zayn die stilstaat?' Lachte Zayn. Hij zei nog wat en sloot het af, waarbij het automatisch naar Youtube ging. Ik glimlachte en keek naar Zayn. Hij keek recht in mijn ogen, waarbij ik wegkeek. 'Don't be shy, my dear' mompelde hij.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Dan is hij maar aan het douchen ofzo, we gaan niet eeuwig wachten! Er zijn regels, 5 dagen niet reageren en je ligt eruit... Toch?!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Candler
    "Waar de fucking hell blijft Harry?!" Roep ik ineens. Ja, ik kan ook nadenken... "Maar ja, Swagger Jagger kunnen jullie nu wel! Welk liedje willen jullie nu? Let op, dit word echt werk en niet een beetje zwaaien met je armen en klaar!" Waarschuw ik. Ik pak mijn mobiel en open YouTube. Ik zie dat Zayn iets heeft geüpload maar besluit om dat straks te bekijken. De jongens doen er eeuwig over om een liedje te kiezen dus bekijk ik toch maar Zayn's filmpje. Op het eind reageer ik:
    We willen héél graag dat je danst, dus zeg Safeer maar dat ze je bij de les moet houden! :)

    Het is niet gemeen bedoeld, eerder lachwekkend. Ze zo betrappen is gewoon leuk! Ik richt mijn blik weer op Liam, hij is zeker diep aan het denken! Louis en Niall spelen steen, papier, schaar. Daar heb ik dus niks aan. Ik loop naar Liam en ga naast hem zitten. "Weet jij wat ik voor kan doen? Jullie moeten namelijk wel iets leren." Grijns ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lynn Addams
    Ik ging de kamer binenn en horde het geluid van stromend,water.Hij zat vast in de douche.
    Ik besloot maar terug naar de anderen te gaan,ze waren al vollop aan 'het dansen' of wat er ook mocht op lijken Ness had echt moeite met het hun te leren en Safeer.Ik had geen idee waar die zat ,net zoals Elisabeth en Destiny.
    "Meneer is gaan douchen."mompel ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ness Allison Candler
    Eindelijk is Lynn terug. Ik geef Liam een kusje op zijn wang en spring overeind. "Bedankt, voor het niets verzinnen." Lach ik waarna ik naar Lynn loop. "Na lang, en dan bedoel ik ook écht lang, oefenen is het ze gelukt! Nu probeer ik een nieuw liedje te verzinnen. Het mag niet te moeilijk zijn maar ze zijn ook geef softies dus doe ik het liefst iets waar ze gewoon hun best voor moeten doen en meer niet." Probeer ik zo goed mogelijk uit te leggen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Don't be shy' mompelde ik en ik hoorde een geluidje afgaan. Gelijk keek ik bij de reacties op mijn mobiel, waar er nu al iets van twintig stonden. De laatste was van Lyn. 'Even een pauze nemen kan geen kwaad' lachte ik en ik legde mijn mobiel weg. Safeer zat in het Grieks te praten en ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Half Grieks?' Vroeg ik en ze knikte. 'Aha' mompelde ik en ik tilde haar weer op. 'Zet me neer!' Lachte ze. Ik moest toegeven, de meisjes waren echt niet lelijk. Als een debiel rende ik rond en Safeer lachte opgewekt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    Zayn Javadd Malik

    'Don't be shy' mompelde ik en ik hoorde een geluidje afgaan. Gelijk keek ik bij de reacties op mijn mobiel, waar er nu al iets van twintig stonden. De laatste was van Lyn. 'Even een pauze nemen kan geen kwaad' lachte ik en ik legde mijn mobiel weg. Safeer zat in het Grieks te praten en ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Half Grieks?' Vroeg ik en ze knikte. 'Aha' mompelde ik en ik tilde haar weer op. 'Zet me neer!' Lachte ze. Ik moest toegeven, de meisjes waren echt niet lelijk. Als een debiel rende ik rond en Safeer lachte opgewekt.


    (Wat bedoel je met die zin? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (Wat bedoel je met die zin? )


    {Ze maakt een foutje, denk ik. Ness stuurde namelijk iets XD}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lynn Addams
    "Na lang, en dan bedoel ik ook écht lang, oefenen is het ze gelukt! Nu probeer ik een nieuw liedje te verzinnen. Het mag niet te moeilijk zijn maar ze zijn ook geef softies dus doe ik het liefst iets waar ze gewoon hun best voor moeten doen en meer niet." legde ze uit en ik kijk haar fronsend aan.
    "Je meent toch niet dat je in die 5 minuten dat ik weg was ze hebt omgetoverd tot dansers?"vroeg ik dan quizi serieus,maar moest echt moeite doen om mijn lach in te houden. Ik zette me ergens neer en bekeek dan de 4 jongens,even vleeskeuring doen ,omdat ik dat daarnet niet heb gedaan.
    Ik was dan ook een jongens gek en vond ze echt knap en schattig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    nessje schreef:
    (...)

    {Ze maakt een foutje, denk ik. Ness stuurde namelijk iets XD}

    (ooooh xD ok dan.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ness Allison Candler
    "Hey, je beledigt wel de enige echte Ness! Tuurlijk heb ik ze in die 5 minuten dansers gemaakt!" Roep ik lachend. "Oké, het was dan niet veel... Maar ik heb ze laten dansen." Ik zet de muziek aan. "Kom op, jongens! Laat eens zien wat ik jullie geleerd heb!" Lachend ga ik voor ze staan en laat mijn choreografie aan Lynn zien. Ik start de muziek opnieuw en laat de jongens nu alleen dansen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lynn Addams
    Ik grinnikte "Sorry Ness,show me that those boys can shake their asses."lach ik dan en kijk toen naar haar choreo,die niet te moeilijk was voor de jongens.
    Ze dansten wel,maar ook niet al te best.
    Als ze klaar zijn applaudiseer ik toch even ."Nog zo'n 2 jaar oefenen en je bent door de basics!"grap ik naar de jongens.
    Ach het was toch een begin .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ness Allison Candler
    "Bedankt, bedankt! Nee, het zijn nog jochies! Ze moeten nog leren wat onze danspasjes inhouden." Zeg ik weizend naar mezelf, Lynn en naar de deur. "Trouwens, hun doen al meer dan Safeer en Zayn bij elkaar." Grijns ik. Ik ga dit er nog even invrijwen, daar heb ik wel zin in!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'