• hallo,

    Een tijdje geleden dat ik nog op quizlet ben ik geweest maar ik zou jullie allemaal graag om een gunst vragen. Een leraar van mij doet mij aan een wedstrijd. (Fjällräven Polar) maar om die te winnen heeft hij, en dit kunnen jullie waarschijnlijk al raden, stemmen nodig. Zoveel als mogelijk. Ik beloof dat het niet veel van je tijd in beslag zal nemen!

    Stemmen is simpel: Ga naar deze link en klik op vote. Als ik me niet vergis heb je er wel facebook voor nodig. Laat je niet weerhouden door de app alsjeblieft! Het zou heel veel betekenen voor hem mocht hij winnen. Voel jullie zeker ook vrij om de link te delen. Met een beetje geluk worden we getrakteerd als hij wint (;

    Alvast bedankt!

    Ps: Als je stemt krijg je eeuwige dankbaarheid and shit (;


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb geen facebook, maar ik heb het alsnog geprobeerd om op vote te klikken.
    Mislukt :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    gestemd (:


    Do what people say you can't.

    Ik heb gestemd :').

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 14:24 ]


    Pretty is just a pretty word.

    done


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb gestemd alleen kan je dat maar een keer?D=


    You were born original, don't die as a copy.

    Vagebond schreef:
    Ik heb gestemd :').


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gestemd^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als het goed is was ik stem 112 :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gestemd, nummer 126 c: Denk alleen dat hij het niet gaat winnen als er mensen zijn die meer dan 2000 stemmen hebben :3

    404NOTFOUND schreef:
    Gestemd, nummer 126 c: Denk alleen dat hij het niet gaat winnen als er mensen zijn die meer dan 2000 stemmen hebben :3


    Toch helpt iedere stem c;

    Aan iedereen die al gestemd heeft: Bedankt!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gestemd (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En daar heb jij les van?
    SERIOUSLY? 0_0
    Ik kom bij jou op school. Laat me bij jou op school komen Em, alsjeblieft?
    Die man is gewoon YUMMMEH.


    Change, the only good thing in this world.

    Ik ben 208 ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Gestemd en OMG HOE KOM JE AAN ZOOON LEKKERE LERAAR?!?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy