• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James :Payne

    Ik merkte amper dat er iemand naast me ging zitten en voelde hoe iemands zachte warme duim mijn tranen wegvegen.
    Ik keek even op en zag Niall glimlachen naar me. Niall zijn glimlach was het mooiste wat ik ooit heb gezien, zo warm en liefdelijk.
    Ik zou er heel wat voor over hebben om mijn lippen op de zijne te mogen drukken. Ik voel hoe hij zijn armen om me heen sloeg en naar hem trok.
    Het bleef stil maar ik vond het niet erg, Niall zijn warmte was prettig op mijn nogal koude huid. Zijn armen waren zacht en zijn ademhaling die ik voelde door zijn shirt en vest maakte me ontzettend rustig. Zo zou ik wel voor eeuwig blijven zitten.
    Zwak glimlach ik naar Niall "dankje" mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    Ik was verbaast om het geld te zien en redelijk opgelucht, omdat we dus niet om zouden komen van de honger. Maar dat veranderde mijn kijk tegenover Adalicia nog niet. Want ik vertrouwden haar nog steeds niet. Ik rolden even met mijn ogen om de opmerking van Jade. "Of jij je nooit kan vergissen." Zei ik terwijl ik het geld van Jasmine aanpakten. "We moeten alleen we omstebeurt boodschappen gaan doen, want als jij in je eentje met eten voor een paar man naar buiten loopt, weten ze meteen dat er iets niet klopt." Zei ik, terwijl ik het geld tussen mijn riem stak


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Liam glimlachte terug naar me waardoor mijn hart sneller sloeg, het opeens leek alsof ik in een sauna zat, mijn maag een salto maakte, dat alles deed Liam met me en nog veel meer, maar dat kon hij niet weten. Mijn stiekeme droom was dat ik dit ook bij hem deed, maar dan moest ik waarschijnlijk naar de plastische chirurg stappen.
    "Dankje," mompelde Liam en ik keek hem aan. "Waarom?" glimlachte ik. Mijn armen gingen steviger om Liam zitten en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Zijn armen waren vreselijk koud. "Je hebt het zo koud," zei ik zachtjes en ik begon met één hand over zijn armen zodat ze warm zouden worden.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne
    Ik voel dat ik een beetje rood word als hij zijn hoofd op mijn schouder legt. "Omdat je lief tegen mij bent terwijl ik telkens tegen iedereen om elk klein ding tekeer ga" mompel ik zacht en beschaamt en kijk even weg. Op mijn armen verschijnt kippenvel als hij met een hand over mijn armen wrijft maar van binnen werd ik alleen maar warmer terwijl er vlinders in mijn buik rondvlogen.
    Niet dat hij ooit met mij iets zou willen.. Hij zag me niet anders dan als zijn beste vriend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samir Alan Sanguis.

    Ik had voor een kleine seconde de neiging om Adalicia verder te negeren en me om te draaien, maar dan zou ik de wind van voren krijgen straks...
    "Catarina is licht gezegd nogal... onhandig." mompelde ik, waarna ik mijn rug rechtte en mijn wenkbrauwen optrok. "Mag ik even duidelijk maken dat ik generaal ben en zelf uitkies wie ik op welke missie meeneem? Daar heeft zelfs u niks over te zeggen."
    Ha, punt voor mij. En ik zei u... Een half punt dan.
    "Catarina kan nog niet eens een minuscuul lichaampje opruimen of ze laat de helft liggen... Als u begrijpt wat ik bedoel."
    Ja, ik besloot toch maar om u te zeggen. Het kon geen kwaad toch? Tenzij zij vervelend ging doen, dan kon ik het ook... Handig om generaal te zijn en de dochter van je baas heeft een hekel aan je, en andersom.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jasmina Amina Garçia.

    "Wie weet vergis je je nog en is ze nog niet te vertrouwen. Ja Jade, sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo perfect als jij." zei ik nog snel, waarna ik even met mijn ogen rolde. Ik begreep totaal niet waarom Jade met al haar gaven en perfecte beheersing van zintuigen nou niet tot perfect gerekend werd. Maar goed, het leven was nou eenmaal oneerlijk.
    Ik knikte om Harry's opmerking en stak het deel van mijn geld weer op zijn plek en trok mijn shirt er weer overheen. "Goed plan. Ik heb namelijk geen zin in soldaten op mijn stoep... Als die hier langskomen blijven we morsdood." zei ik zachtjes, waarna ik eventjes nadacht. "Maar wat als de soldaten ons doorkrijgen? Moeten we dan een ontsnappingsplan voor de anderen bedenken of wat?"
    Ja, ik wilde alles natrekken en zo min mogelijk risico lopen. Als er ook maar één iemand door zou krijgen wat hier speelde hoefde hij of zij maar zijn mond open te trekken om een goede geldsom te ontvangen. En wie wilde dat geld nou niet middenin een oorlog waar voeding al moeilijk te krijgen is?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Omdat je lief tegen mij bent terwijl ik telkens tegen iedereen om elk klein ding tekeer ga" mompelde Liam zacht.
    "Het is oorlog, dan is het toegestaan om soms eens tekeer te gaan," zei ik zachtjes.
    "Krijg je het al warmer?" vroeg ik zacht. Ik wreef nog steeds over zijn armen zodat hij het warm zou krijgen.
    Mijn blik gleed naar de foto die hij vast hield en ik voelde me opeens verdrietig in zijn plaats. "Je mist ze he?"


    Take me to wonderland

    Liam James Payne
    Ik zucht even maar grinnik toch even om zijn verklaring. "beetje"
    mompel ik, ik wou zo blijven zitten tot de oorlog voorbij was, zodat ik hem kon beschermen.
    IK hoor wat hij zegt en knik even "Ja, en het ergste is. Ik weet niet eens of ze uberhaupt nog leven. Alleen van mijn vader weet ik het zeker. Het idee dat mama ergens is en hulp nodig heeft terwijl ik hier niets zit te doen" zeg ik zacht met een brok in mijn keel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Ja, en het ergste is. Ik weet niet eens of ze uberhaupt nog leven. Alleen van mijn vader weet ik het zeker. Het idee dat mama ergens is en hulp nodig heeft terwijl ik hier niets zit te doen" zei hij zacht.
    "Het is ok. Je kan niet veel doen. Vanaf het moment dat je buiten komt, vermoorden ze je of sturen je naar een strafkamp. je moeder zou liever hebben dat je hier zit, dan dat je doodgaat," Ik begroef mijn gezicht nu in zijn nek en snoof zijn geur op. Ik hield van zijn geur, het kalmeerde me, alsof het me deed geloven dat alles goed ging komen. "Ik heb ook liever dat je niets doet end at ik zeker weet dat je leeft, dan dat je god weet waar zit en ik helemaal niet weet of je nog leeft of niet," ik beet even op mijn lip. Het was precies zoals Liam nu voelde over zijn moeder. Ik voelde me egoïstisch.


    Take me to wonderland

    [Wat heb ik gemist?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Liam James Payne
    IK knik even "ik weet het maar toch heb ik de nijging om te gaan zoeken" het laatste mompel ik erg zacht.
    Ik voel zijn hoofd wat zakken in mijn nek en grijns onbewust.
    Wat hield ik van deze jongen, die zichzelf lelijk vond en dat terwijl het een Iers Engeltje was.
    Ik vond het lief wat hij zei, alsof hij ook bezorgd was om mij. En misschien was hij dat ook wel maar niet als in de liefde.

    [oke nu ga ik echt douche5)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Memoria schreef:
    [Wat heb ik gemist?]


    (Liam en Niall zijn in gesprek. Jasmine en Harry hebben het over het verzet en het geld wat ze van Adalicia hebben gekregen, die niet volledig wordt vertrouwd. Louis hangt ergens rond in de kelder. Samir praat nu met Adalicia en Cat en Valentin zijn ook in gesprek.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [oké.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [ik reageer zo. Even afwassen ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    "ik weet het maar toch heb ik de nijging om te gaan zoeken" mompelt hij heel zacht, maar ik kan het nog net horen.
    "Ik ga met je mee," zeg ik standvastig. "Als je ooit beslist om op zoek te gaan, ga ik met je mee. Zo weet ik zeker dat je nog leeft," zei ik zachtjes.
    Ik zou Liam nooit alleen laten. Ik zou niet weten wat ik zonder hem moet. Hij is zo'n pracht van een jongen, diegene waar hij verliefd op wordt zal zoveel geluk hebben.


    Take me to wonderland