• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Valentin Grigory Voropeav
    Nog steeds zat ik op het muurtje. Ik zat hier eerlijk gezegd wel goed, ik zat hier ook graag. Ik had uitzicht op een groot plein, kon alles vrij goed zien. Ik wist wel dat ik onderhand maar eens op een andere plek moest gaan kijken. Ik zuchtte zacht en liet mezelf van het muurtje afzakken. Ik liep langzaam door de vele straten en groette iedereen die ik tegenkwam. Iedereen trots een speld op zijn borst dragend. Ik liet mijn bik de andere kant op glijden om een groepje kinderen te zien spelen. Twee van hun hadden geen speld, nu waren ze maar met zijn drieën. Ik keek even goed om mij heen voordat ik naar de kinderen liep. De kinderen wisten wel dat ze fout zagen, aangezien ze al weg probeerde te rennen. Ik kon geen kinderen dood schieten, volwassenen oke, maar kinderen. "En waar is je speld?" Vroeg ik aan de oudste van de twee. Hij keek mij bang aan en haalde zijn schouders op. "Thuis..." Ik schudde mijn hoofd en zuchtte. Waarom liegen als je het toch niet kon. "Ga daar spelen, daar zien ze je niet." Zei ik wijzend naar een veldje dat een stukje verderop lag. Het was net als thuis, vroeger weet je, dat je het stof onder het tapijt veegde. Wat je niet ziet, was er zo gezegd ook niet. Met een kleine glimlach liep ik verder.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Hola, ik zie dat Cat en Adalicia vriendinnen zijn? :). Okay dan ga ik nu even met Cat valentin ophalen xD)


    Let's play a love game.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Samir Alan Sanguis.

    "Ik doe niet aan fouten, Cat. Ik zoek rekruten die met een geweer om kunnen gaan en alle imperfectie de grond in kunnen boren! Geen lerende meisjes die nog niet eens iemand kan aanhouden! Wat denk je wel niet?! Dat ik lesgeef op een kleuterschool?!" riep ik uit, waarna ik haar opzij duwde en verder liep. "Vergeet het maar. Ga maar lijken opruimen of wapens oppoetsen..."
    Waarom zou ik háár nog inzetten als rekruut? Nog een keer en ze blies de halve basis op... Dat kind was gek, doodgek.
    "Zoek maar eens een andere soldaat voor me! Dan zien we verder!"


    Catarina Elizabeth Valentine.
    ''Zoek maar eens een andere soldaat voor me! Dan zien we verder!' riep Samir naar me. 'Dus dan kan ik nog een kans krijgen?' vroeg ik blij. Nog voordat hij kon antwoorden rende ik door de straten op zoek naar een soldaat. Dit keer moest ik mijn opdracht goed uit voeren. 'Bent u een soldaat?' vroeg ik beleeft. De man keek me raar aan en schudde zijn hoofd. 'O, oké' zei ik blij, waarnaar ik weer verder zocht. De man leek heel erg veel op een soldaat dus had ik het maar voor de zekerheid gevraagd. Zie je Samir ik heb nog geen fout gemaakt. Ik zag een jongen die op een soldaat leek en hij liep op een paar kinderen af en wees ergens naar toe. Ik huppelde naar hem toe en tikte op zijn schouder. 'Hoi, ik ben Catarina, maar noem me maar Cat' stelde ik mezelf blij voor. De jongen keek me even vragend aan. 'Oh, ja ben jij een soldaat? Zo ja zou je dan misschien mee willen komen naar Samir?' vroeg ik hem.


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.
    Liam vroeg of het ging en ik knikte even. 'Ja' antwoordde ik kort. Ik keek even rond en telde de mensen. 'Zeg missen we niet iemand?' vroeg ik verbaasd nog een keer iedereen na te tellen. We misten... 'Jade' zei ik verbaasd. Ik keek even rond of ze misschien ergens anders stond, met een plant te praten ofzo. Ze was dan wel niet dom, maar ze bleef blind. Al leek het soms dat ze niet blind was, en zelfs beter kon zien als ons. Maar tja je weet maar nooit. Net toen ik keihard haar naam wou gaan roepen hoorde ik opeens de kelder deur open gaan en keihard dicht slaan. ''ik heb het geprobeerd, maar volgens Jade moeten we de vijand vertrouwen. Dus voordat we straks opgepakt worden, wil ik even zeggen dat ik heel veel om jullie geef en van jullie hou.'' gomden Harry. Ik schrok me dood. 'Ik hou ook van jou' zei ik. Harry zou het vast verkeerd begrepen hebben, Jade zou toch nooit de vijand vertrouwen? Ze had het meteen door als iemand loog dus dat meisje kon niet tegen haar hebben gelogen. Ik rende op Harry af en gaf hem een knuffel en zoende hem voor de grap op zijn wang. 'Er kan je niets gebeuren krullenbol' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 16:40 ]


    Let's play a love game.

    CrazyLove2x schreef:
    Louis William Tomlinson.
    Liam vroeg of het ging en ik knikte even. 'Ja' antwoordde ik kort. Ik keek even rond en telde de mensen. 'Zeg missen we niet iemand?' vroeg ik verbaasd nog een keer iedereen na te tellen. We misten... 'Jade' zei ik verbaasd. Ik keek even rond of ze misschien ergens anders stond, met een plant te praten ofzo. Ze was dan wel niet dom, maar ze bleef blind. Al leek het soms dat ze niet blind was, en zelfs beter kon zien als ons. Maar tja je weet maar nooit. Ik kon haar niet ontdekken en keek even iedereen aan. 'En nu?' vroeg ik.

    [je moet even harry mijn post lezen...]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    CxStylinson schreef:
    (Een mens heeft toch geen vleermuis krachten...? Ik begrijp nog steeds niet waarom je haar blind hebt gemaakt terwijl ze alles gewoon ziet en sterk in het voordeel lijkt te zijn, maar het zal wel weer eens aan mij liggen... ;p

    Kan ik trouwens ergens met Jasmine reageren? :3 De reactie van Samir komt nu.)

    [Nee ik bedoel het niet zo, maarze kan een hogere frequentie horen dan de meeste mensen. Je kan haar "zien" zien als een vleermuis. Het is met een echo en terugkaatsing van geluiden zodat ze vormen kan zien. Ze kan dan bijvoorbeeld ook niet zien als er glas tussen zit. Of echte supergoede details zien. Ze hoort gewoon veel beter. Ze heeft ruimte over in haar hersenen aangezien ze niet kan zien. Hierdoor kan ze zich meer concentreren en zijn haar andere zintuigen beter ontwikkeld.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lamebrain schreef:
    (...)
    [je moet even harry mijn post lezen...]


    [Ohw woeps :$. Even veranderen xD]


    Let's play a love game.

    Liam Payne.

    Ik gli lach even en ga met de deken op de grobd zittenterwijl ik een balletje van me maakte. Ik pajte mij rugzak waari een foto van ons gezin stond een boekje en nog wat dingen. Ik staarde baar de foto terwijl mij ogen nat worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    CrazyLove2x schreef:
    Louis William Tomlinson.
    Liam vroeg of het ging en ik knikte even. 'Ja' antwoordde ik kort. Ik keek even rond en telde de mensen. 'Zeg missen we niet iemand?' vroeg ik verbaasd nog een keer iedereen na te tellen. We misten... 'Jade' zei ik verbaasd. Ik keek even rond of ze misschien ergens anders stond, met een plant te praten ofzo. Ze was dan wel niet dom, maar ze bleef blind. Al leek het soms dat ze niet blind was, en zelfs beter kon zien als ons. Maar tja je weet maar nooit. Net toen ik keihard haar naam wou gaan roepen hoorde ik opeens de kelder deur open gaan en keihard dicht slaan. ''ik heb het geprobeerd, maar volgens Jade moeten we de vijand vertrouwen. Dus voordat we straks opgepakt worden, wil ik even zeggen dat ik heel veel om jullie geef en van jullie hou.'' gomden Harry. Ik schrok me dood. 'Ik hou ook van jou' zei ik. Harry zou het vast verkeerd begrepen hebben, Jade zou toch nooit de vijand vertrouwen? Ze had het meteen door als iemand loog dus dat meisje kon niet tegen haar hebben gelogen. Ik rende op Harry af en gaf hem een knuffel en zoende hem voor de grap op zijn wang. 'Er kan je niets gebeuren krullenbol' lachte ik.


    [Even aangepast]


    Let's play a love game.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zucht en kijk de jongen na, die blijkbaar boos de kelder inloopt. 'Sorry hoor.' mompel ik dan zacht, verwachtend dat het meisje het toch niet hoort. Ik sta dan op en kijk het meisje dan weer aan en Jasmine. 'Het is mischien inderdaad beter dat ik ga, ik zal niks vertellen, maar misschien is er een klein ding wat ik voor jullie kan doen.' mompel ik dan en kijk beide meisjes even aan en rommel dan in mijn tas en vind al snel wat ik zoek en leg het op het gammelle tafeltje voor me neer. Een stapel geld waar je zeker genoeg mensen mee kan voorzien van eten, kleren, dekens en ga maar door. Er zat een briefje bij dat ze me toch altijd zouden kunnen bereiken. ' Bedankt voor de koffie.' zeg ik dan nog even vriendelijk en loop dan verder, richting de deur en zucht en kijk even om naar de twee meisjes, de jongen was al boos weggelopen dus. 'Ik zal jullie niet verraden, tot ziens.' zeg ik dan nog voordat ik naar buiten loop. Als ik buiten ben voel de kou meteen om me heen en ril even en begin dan te lopen, kijk nog even om naar het huis en loop dan stug door. Ik zou wel zien wat er zou gebeuren, ze konden me nu altijd bereiken, maar ik zou er voor zorgen dat niemand erachter zou komen wat ze doen, daar zorg ik voor!

    [Misschien kan je doen dat ze nu Samir, Cat en Valentin tegenkomt of iets. XD]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 16:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry William Tomlinson
    'Ik hou ook van jou' zei Louis meteen waarna hij op me afrenden en me een knuffel gaf waarna hij zijn lippen op mijn wang drukten. ik sloeg meteen mijn armen om zijn middel en trok hem dichter tegen me aan. 'Er kan je niets gebeuren krullenbol' lachten hij, maar ik schudden meteen wild mijn hoofd. ''Het gaat hier niet om mezelf.'' mompelden ik. ''ik weet dat jade beweerd dat ze weet of iemand liegt of niet, maar het is wel Adalicia waar we het over hebben.'' gromden ik. ''Ze heeft ons verraden aan de dochter van de man die jullie zoekt. ze mag nu misschien de waarheid spreken, het duurt misschien 2 dagen voordat haar vader weet waar ze is geweest en dan staat hier alsnog een leger voor de deur.'' ik verstopten mijn hoofd in Louis zijn nek en wilden hem even niet meer loslaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Verbaasd staarde ik naar het briefgeld wat ze op tafel had neergelegd. Ik pakte het geld stilletjes op en telde het eventjes, waardoor mijn mond openviel. Dit was zeker een paar honderd euro, genoeg om iedereen te kunnen onderhouden...
    Ik stopte het geld snel tussen de band van mijn broek en deed mijn shirtje er weer overheen. Waarom ik het daar bewaarde? Omdat soldaten mijn huis konen controleren en als ze het geld zouden vinden mocht ik een verklaring komen afleggen hoe ik eraan kwam. En op die plek mochten ze voor geen goud kijken... Zelfs niet eens een of andere hoge pief.
    Ik keek even naar Jade en zuchtte. "Ben je soms gek geworden?! Ik wil niet dat je die kelder uitkomt! Wil je ons soms allemaal dood hebben?" zei ik, proberend kalm te blijven zonder succes.
    Ik gromde en liep naar de kelder. "Alles is opgelost, ze is weg... En Harry, mag ik jou even lenen?"
    Harry moest weten van het geld. Ik wilde de anderen nog niets zeggen, want dan ging ik dingen laten ontstaan die niet mochten. Hoop.
    Als iedereen hoop zou krijgen zou de teleurstelling vele malen groter zijn en iedereen zou het geld meteen willen uitgeven, maar we moesten zuinig zijn. Nu maar hopen dat Jade haar mond kon houden...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 16:55 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles
    Ik liet Harry pas los op verzoek van jasmine en keek haar even vragend aan waarna ik toch langs haar heen liep om de kelder uit te lopen. Ik was allang blij dat Adalicia weg was, maar dat betekende niet dat ik me nu weer veilig voelden. ze wist immers dat hier een verzet was en dat er Imperfecte mensen in de kelder zaten, dankzij Jade, en misschien nam ze nu wraak omdat we haar in eersten instantie niet meteen met open armen ontvangen hadden en haar maar meteen een rondleiding hadden gegeven. ''Wat is er?'' vroeg ik meteen nadat ik de kelderdeur achter ons sloot en ik keek Jasmine vragend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HurtedHeart schreef:


    [Adalicia zegt nog voordat ze weg gaat: "Ik zal jullie niet verraden, tot ziens." dus dan zou Jade nog kunnen kijken of ze leigt of niet, wat ze natuurlijk niet doet. XD. Ja, had je laatste post nog gelezen!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp