• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Jade doet me denken aan Taf (of hoe ze ook heet) van The Last Airbender.]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    ik schok me letterlijk bijna dood toen Jade naast me stond. ''Ga terug.'' Sisten ik kwaad. 'Haz ze liegt net.' zei jade bloedserieus. ik trok mijn wenkbrauwen even op en Jade begon te fluiten. ik wist wat ze deed en dat ze precies wist waneer iemand loog, maar zelfs nu ik wist dat Adalicia niet loog vertrouwden ik het nog steeds niet. ''Haar vader is groot leider jade.'' herhaalden ik voor de zoveelste keer. dit meisje kon gewoon niet goed zijn. ik wilden eigenlijk zeggen dat jade haar oren maar eens moest laten nakijken maar hield mijn mond en keek Adalicia onderzoekend aan. Al zou ze echt niet liegen, ik zou haar nooit echt kunnen vertrouwen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ben er weer ga nu reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [doe dat. ^^]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Hoi mensen, julllie gaan nog best wel langzaam^^ Is er nog iets gebeurt waar ik rekening mee moet houden als ik weer post?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (Hoi mensen, julllie gaan nog best wel langzaam^^ Is er nog iets gebeurt waar ik rekening mee moet houden als ik weer post?)


    (Nee, niet echt... ;p Alleen dat er niemand vermoordt mag worden zonder toestemming. Je kan met jouw personage naar Samir en Cat gaan als je wilt.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Jade Fluit eigenlijk hoger dan normale mensen kunnen horen :P daarom fluit ze. Een beetje vleermuis achtig. Maar ik ben bezig om een e ht boek te schrijven met een blind meisje dus dit is een beetje om te oefenen :)]
    Jade Maysilee Bright
    'Haar vader isceen groot leider Jade.' Zegt hij dat waardoor ik knik. 'Weet ik.' Zeg ik terug. 'Ik weet heus wel wie Adalicia is ik ben niet dom.' zeg ik waarna ik met mijn ogen rol. 'Maar ze liegt niet dat hoor ik aan haar stem. Jij loog al kan je goed liegen en Jasmine loog ook. Maar zij loog niet.' Zeg ik standvastig. Als hij me niet geloofde was hij dom geweest je moet niet aan mij twijfelen want ik spreek in dit soort gevallen altijd de waarheid. Ik was een keer gesnapt toen ik doorcglas miest kijken. Ik heb me er serieus uit moeten vechten. Maar dit meisje kon kisschien voor extra voedsel zorgen. Wat betekende dat we allemaal meer konden eten en misschien met extra dekens konden slapen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    DreamWishes schreef:
    [Maar zijn Samir en Cat dan "vrienden" van Adalicia of kennen ze haar persoonlijk of wat? Vroeg ik me af..]


    (Ik had het idee dat Cat en Adalicia vriendinnen konden zijn en Samir haar bevelen gewoon uitvoert omdat hij niet vermoordt wilt worden. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam payne.

    Ik was bijna in dlaap gesukkeld toen ik een honk hoorde. Ik sperde mijn ogen open en keek gelijk rond. Niet veel later kwsm Niall met een gewonde Lou yerug. Hij hielp hem en ik keek naar Niall hij was zo lief als hij bezorgs was. Ik zucht even en wend mij blik af als ikweer behin te staren. Ik loop even naar Lou en vraag of het gaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Een mens heeft toch geen vleermuis krachten...? Ik begrijp nog steeds niet waarom je haar blind hebt gemaakt terwijl ze alles gewoon ziet en sterk in het voordeel lijkt te zijn, maar het zal wel weer eens aan mij liggen... ;p

    Kan ik trouwens ergens met Jasmine reageren? :3 De reactie van Samir komt nu.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik rolden even met mijn ogen toen Jade vertelden dat ik loog. ''Tuurlijk loog ik! ze is de vijand, wat had ik dan moeten doen, haar rechtstreeks vertellen dat we jou in de kelder hebben zitten omdat je op een dodenlijst staat?'' riep ik gefrustreerd. Jade mocht dan misschien kunnen 'horen' of iemand loog of niet, maar Adalicia bleef de vijand en Jade had nu sowieso verraden dat hier dus een verzet zat. ''lekker slim bezig.'' sisten ik. Was het dan zo raar dat ik mijn vrienden probeerden te beschermen. het was toch oorlog. als ik iedereen had vertrouwd die tegen me had gezegd dat ze aan de goede kant stonden was ik nu allang dood geweest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zucht, tuurlijk. Ik frons even als er dan een meisje naar binnen wandelt. IK had haar helemaal niet gehoord, zo stil. Als ze dan begint te praten glimlach ik even, eindelijk iemand die me gelooft! Als ze zich dan naar me toe draait en haar aankijk frons ik even, haar ogen, zo anders, alsof ze me wel aankijkt, maar toch niks kan zien. Ik zie haar fluiten maar hoor niks. Hmm, raar. Ik ga dan staan, maar loop maar niet naar haar toe, voordat ze denken dat ik iets kwaad wil doen. 'Ik ben Adalicia, dankje.' zeg ik dan vriendelijk en glimlach even naar haar en kijk dan naar Harry, hij leek me nog steeds niet te geloven, of in iedergeval niet te vertrouwen. 'Zoals ze zegt, jij bent degene die hier liegt, ik niet en beoordeel me niet om mijn vader, ik ben hem niet, zou je dat denken!' sis ik dan ook, hij siste onterecht tegen het meisje en ik tegen hem. Ik mocht de jongen nu al niet op een of anderen manier, ik wil alleen maar helpen, maar blijkbaar wilt hij de hulp niet. Ik zucht dan even en laat me dan weer neerzakken op de bank en zucht. Ik kijk dan weer op en kijk de jongen weer aan. 'Doe niet zo tegen haar, ze probeert het alleen maar goed te doen.' sis ik dan naar hem.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 15:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    CrazyLove2x schreef:
    Catarina Elizabeth Valentine.

    "Nee, natuurlijk mag ik je niet. Je bent zo dom als een ezel en je kan niet eens doen wat ik vraag zonder fouten. Je lijkt wel een kind van drie... Dat dode meisje zou nog een betere rekruut als jou zijn geweest." zei Samir kalm. Ik staarde hem hulpeloos aan. 'Maar van je fouten leer je toch?' zei ik terwijl ik achter Samir aan liep. 'Zou je me alsjeblieft nog een kans willen geven?' vroeg ik zielig. Dit keer zou ik twee keer na denken voor dat ik iets zou doen. 'Alsjeblieft?' begon ik te smeken. Als ik terug moest naar de basis duurde het weer heel lang voordat ik weer een opdracht kreeg. En dan zou ik weer doelloos door de straten moeten slenteren. Ik keek Samir afwachtend en smekend aan.


    Samir Alan Sanguis.

    "Ik doe niet aan fouten, Cat. Ik zoek rekruten die met een geweer om kunnen gaan en alle imperfectie de grond in kunnen boren! Geen lerende meisjes die nog niet eens iemand kan aanhouden! Wat denk je wel niet?! Dat ik lesgeef op een kleuterschool?!" riep ik uit, waarna ik haar opzij duwde en verder liep. "Vergeet het maar. Ga maar lijken opruimen of wapens oppoetsen..."
    Waarom zou ik háár nog inzetten als rekruut? Nog een keer en ze blies de halve basis op... Dat kind was gek, doodgek.
    "Zoek maar eens een andere soldaat voor me! Dan zien we verder!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Ik had het idee dat Cat en Adalicia vriendinnen konden zijn en Samir haar bevelen gewoon uitvoert omdat hij niet vermoordt wilt worden. :3)


    [Oke, ze kent ze dus wel, is goed met Cat. En arme Samir, ze kan hem dan gewoon gebruiken als slaafje. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik Adalicia aan. ''En ik probeer mijn vrienden te beschermen.'' sisten ik naar haar. Eerst kwam ze hier de boel een beetje op stelten zetten en dan zetten ze ook nog zo'n toon tegen me op. ''Weetje, jullie bekijken het maar. Ga anders even op het dak staan en gil dat hier een kelder vol Imperfecte mensen zit. dan gaat het een stuk sneller.'' Ik draaiden me met een ruk om en liep naar de kelder toe. ik trok de deur open en gooide hem ook weer achter me dicht. ''ik heb het geprobeerd, maar volgens Jade moeten we de vijand vertrouwen. Dus voordat we straks opgepakt worden, wil ik even zeggen dat ik heel veel om jullie geef en van jullie hou.'' gomden ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''