• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Waar zijn Samir, Catarina en Valentin? Dan kan ik doen dat Adalicia ze tegenkomt of zij haar. Wat je zelf wilt...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek Harry eventjes aan en verontschuldigde me snel voor mijn gedrag, waarna ik mijn shirt een stukje omhoog trok en het geld pakte.
    "Dit liet Adalicia voor ons achter..." zei ik zachtjes. "Ik wilde niet dat iedereen het zou weten omdat ik anders hoop zou gaan opwekken, maar jij en ik hebben dit verzet opgezet dus ik vond dat je het recht had om het te weten."
    Opeens viel er een kaartje tussen de stapel papieren uit en ik pakte het verbaasd op, waarna ik een telefoonnummer zag staan en wist dat het van Adalicia moest zijn.
    Ik deelde het geld door de helft en gaf een deel aan Harry. "Als ze mij zouden oppakken en doden heb jij tenminste nog geld om van rond te komen."
    Je wist maar nooit wat er gebeurde als ik boodschappen ging doen... Het was sinds de oorlog al hartstikke gevaarlijk op straat, vooral voor vrouwen. Soldaten liepen er rond, bommen werden gegooid en smerige mannen trokken je steegjes in om je vervolgens te vermoorden en je geld of eten te jatten. Ik liep al niet graag over straat als ik alleen was, normaal nam ik dan Harry mee... Nu zou ik dus mijn donkerblauwe mantel met kap van zolder moeten halen om me zo een beetje af te schermen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    DreamWishes schreef:
    [Waar zijn Samir, Catarina en Valentin? Dan kan ik doen dat Adalicia ze tegenkomt of zij haar. Wat je zelf wilt...]


    (Samir wacht op Catarina en Valentin op straat. ;p Dus hij is alleen... En Catarina praat met Valentin om hem naar Samir te sturen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dan kan ze Samir tegenkomen of hij haar, omdat ze over straat loopt en hij haar dan ziet/zij hem ziet. XD Is dat goed? Wil jij dan eerst wat schrijven of ik?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Eten.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jade Rosalie More
    Ze ging weg en liet geld achter. Iets was geenngeld ,maar een briefje. Het klonk anders, maar ik wist niet echt het verschik tussen briefgeld. Ik zou bijvoorbeeld iemand 50 inplaatscvan 10. Ik kon het niet voelen of horen aangezien er iets van glad plastic omheen zat ofzo. Jasmine valt tegen me uit en ik zucht. 'Zonder mijn leugendetector iets of hoe mensen het ok noemen hadden we geen geld gekregen. En ze veraad ons niet. Ik hoorde het in haar stem.' Zeg ik nu een beetje om mijn teentjes getrapt. 'Niet iedereen hoeft de voetstappen van haar of zijn vader te volgen.' Zeg ik rustig terwijl ik de kelder weer terug naar beneden toe loop.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valentin Grigory Voropeav
    Ik keek het meisje met een schuin hoofd aan. Ze leek mij een beetje... Ignorant. Ik wist niet waarom, het was gewoon zo. Ik keek de twee kinderne even na en zag hoe de derde er acheraan rende. Dan maar hopen dat ze niet gezien had dat die twee geen spedje hadden. "Hé Valentin. Jou heb k nog nooit gezien hier." Zei ik met een kleine glimlach. Ik bleef om mij heen kijken, zoekend naar mensen die geen speldje hadden. Ze zaten hier vaak alsofze wel naar het plein wide, maar niet durfde. Een zucht verliet mijn mond toen ik zag dat iedereen gewoon een speldje had, mooi zo. "Ik neem aan dat jij hier bent met een reden." Zei ik het meisje en keek het meisje onderzoekend aan. Ik hield er niet van als mensen op mij afstapte, maar oke


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ik begin wel. :3)

    Samir Alan Sanguis.

    Ongeduldig stond ik op Cat te wachten. Jezus... Ik bevroor hier half en zij ging wat treuzelen. Ik had niet de hele dag! Ik hoorde nog een paar schoten en trok even een grimas, denkend aan de angst die sommige mensen nu doorstonden. Doodsangsten, geweldig... Ik hield gewoon van het bloed, moorden en martelen. Zelf was ik nooit echt bang, maar ik heb ook nog nooit oog in oog met de dood gestaan.
    Opeens hoorde ik voetstappen achter me en draaide me om, waardoor ik onbewust gromde. Dit was haar dan. Mademoiselle Vedette. Ik had een hekel aan het meisje die nogal tegen deze oorlog leek. En toch moesten we haar bescherming bieden en haar haar commando's luisteren... Onzin.
    "Waar zijn je bewakers, mademoiselle?" vroeg ik met een grimas, waarna ik haar onderzoekend aankeek.
    Ik weigerde u te zeggen, dat was ze niet waard. Tenzij ik er iets over te horen zou krijgen bleef ik gewoon lekker onbeleefd. Mademoiselle vond ik al netjes genoeg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zucht en zie al snel Samir in mijn ooghoeken staan. Fijn, nog meer mensen die mij niet mogen en ik niet mag. Al snel verandert mijn karakter en word ik zo gezegd weer bitch die ik altijd bij ze ben, soldaten, de persoon die zogenaamd "trots" is op wat haar vader heeft bereikt, zelf imperfecten haat, maar niks van dit is waar, maar ze mogen er gewoon niet achterkomen wat ik doe, dan heb ik helemaal een probleem. Ik zucht en sta al snel bij hem en hij begint te praten. 'U.' zeg ik dan grijnzend. Ja, gemeen kan ik ook zijn. 'Tsja Samir, ik kan toch hopelijk toch gewoon zonder bewaking over straat lopen en ik heb zo ook mijn zaken.' zeg ik dan arrogant. 'Heb jij trouwens geen werk te doen, je staat hier zo lekker en waar is Cat?' vraag ik dan streng en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.

    [OMG, ze is hier nu echt een bitch.. XD]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 17:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moet studeren voor examen:3
    Reageer pas later(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Catarina Elizabeth Valentine.

    "Ik neem aan dat jij hier bent met een reden." zei Valentin. ' Ja dat klopt' zei ik glimlachend Valentin keek me even onderzoekend aan. 'Oh ja, Samir zocht een soldaat. Jij bent toch een soldaat?' vroeg ik. 'Weet je wat best grappig is, jouw voornaam is Valentin en mijn achternaam is Valentine' zei ik lachend. Ik herstelde me weer na een tijdje, ik moest mijn aandacht erbij houden. Dit keer zou het me lukken om Samir zijn opdracht goed te doen. 'Zou je met mij mee naar Samir willen gaan?' vroeg ik hopend dat hij een soldaat was en inderdaad mee wou gaan.


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    Knarsetandend keek ik Adelicia aan. Normaal gesproken had ik haar allang een klap gegeven en geschreeuwd dat ze zich moest gedragen in het bijzijn van de generaal, maar helaas voor mij is ze de dochter van mijn baas... En ik wilde mijn hoofd nog een paar jaartjes hebben, dankjewel.
    "Mademoiselle, je weet maar nooit wie of wat je op straat kunt tegenkomen... Je wilt toch niet dat er ongelukken met je gebeuren?" vroeg ik met een grimas, weigerend om haar netjes aan te spreken. Ik vond het wel goed zo, ze was mijn bazinnetje niet...
    "Mijn werk wordt momenteel opgehouden door Catarina, mademoiselle." zei ik met een geforceerde glimlach, waarna ik haar eventjes aankeek en zuchtte. "Ze zou een soldaat voor me regelen, maar volgens mij is ze vastgelopen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Zou ik misschien een meisjes soldaat mogen maken die de rang Luitenant-generaal heeft. Dat is een rang onder de Generaal.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik knik en zucht dan. 'Tuurlijk.' mompel ik dan. 'Ik ben een makkelijk doelwit voor imperfecten, of aanslagen of iets dergelijks tegen ons.' herhaal ik dan de woorden van mijn vader en rol met mijn ogen. Hij bedoelt het wel alleen maar goed, maar toch. 'Nee, ik wil geen ongelukken Samir.' zeg ik er dan nog achteraan. Ik grinnik dan weer om zijn volgende woorden. 'Tuurlijk Cat, wat heeft ze nu weer fout gedaan?' vraag ik dan met een lachje. 'Hoezo nieuwe soldaat halen, wil je soms zeggen dat Cat niet goed genoeg is voor je?' vraag ik dan fronsend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    Nadat ik zeker was dat er niks mis was met Louis, liet ik me ergens op de grond zakken. Er was niet veel dat we konden doen;
    Opeen zag ik Liam zich oprollen in een balletjes. Ik keek hem ongerust aan. Ging het wel met hem?
    Ik stond weer op en liep naar hem toe. Als ik dichter kwam, zag ik dat hij een foto in zijn handen geklemd hield.
    Ik ging naast hem neer zitten en keek mee naar de foto. Toen ik een blik worp op zijn gezicht zag ik dat hij huilde. Met mijn duim veegde ik de tranen weg en glimlachte naar hem. Daarna sloeg ik mijn armen om hem heen en trok hem dicht tegen me aan. Ik zei niks. Wat kon ik zeggen? Dat alles beter ging worden? Dit is oorlog, daar kun je niet zomaar zeggen dat alles beter ging worden.


    Take me to wonderland