• Filmpje

    Oké, even samengevat: het komt er dus op neer dat onze traditie van Sinterklaas & Zwarte Piet racistisch overkomt bij de allochtonen, en nu zijn ze dus aan het protesteren om zwarte pieten af te schaffen.
    Ik vind dit echt wel de grootste fucking bullshit ooit. Deze traditie is al meer dan 100 jaar oud, het heeft helemaal niets met hun huidskleur te maken, een zwarte piet is gewoon zwart omdat hij door de schoorstenen kruipt. Zij zijn degenen die naar ons land komen, krijgen alles 'opgediend' om het zo te zeggen, en dan zouden wij ook nog eens onze tradities moeten veranderen. Eerst de kerstbomen met de moslims en nu dit. Al die protesterende mensen mogen hun petities steken waar de zon niet schijnt als het van mij af hing. Het zou net hetzelfde zijn moesten wij allemaal naar een moslimland immigreren en daar opeens gaan protesteren tegen de Ramadan, eens zien hoelang we het zouden volhouden.
    Sorry als ik bot overkom, maar dit moest er echt even uit. En sorry voor de allochtonen hier op Quizlet, ik heb het niet op jullie, ik heb het op die protesteerders.

    Dit is gewoon mijn mening, hoe zit het met die van jullie?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 11:51 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ombeskoft schreef:
    Zijn wel veel antie alochtonen hier. Volgens mij haten jullie bruine mensen gewoon. ik snap bruine mensen beter dan ons soort /Hollanders/. Ik vind juist dat WITTE mensen telkens zitten te praten over negers. jullie zijn zelf geen haar beter. Ik vind je ook erg Ombeschoft overkomen.

    Lol, ik ben alles behalve anti allochtoon. Maar als ze hier willen wonen, moeten ze zich toch aanpassen aan onze gewoontes en tradities, tenminste, ze moeten het gewoon met rust laten. Wij komen toch ook niet aan die van hun? We laten ze toch ook gewoon lekker hun ding doen?
    En denk je dat "bruine" mensen niet over ons praten? Are you kidding me?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ken je die al van "six to eigth black men"?
    Hij is wel een beetje lang, maar dan nog.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gipsy schreef:
    Als ze niet kunnen zeuren, zijn ze niet gelukkig...
    Ik heb het echt gehad met al die uitspraken over al onze tradities die zogezegd racistisch zijn.
    Zo lopen ze ook heel de tijd te klagen dat we geen kerstbomen meer mogen zetten en dat het kruis op de mijter van de sint er ook af moet.
    Als ze niet gelukkig zijn met onze tradities die al weet ik veel hoe oud ze zijn, dat ze dan gewoon terug gaan naar hun land waar alles veel beter is.
    Ik ben absoluut geen racist, integendeel zelfs maar ik ben het echt kotsbeu, ziek word ik er van.
    Waar bemoeien ze zich mee?

    Hier ben ik het mee eens.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ombeskoft schreef:
    Zijn wel veel antie alochtonen hier. Volgens mij haten jullie bruine mensen gewoon. ik snap bruine mensen beter dan ons soort /Hollanders/. Ik vind juist dat WITTE mensen telkens zitten te praten over negers. jullie zijn zelf geen haar beter. Ik vind je ook erg Ombeschoft overkomen.

    Ik ben geen Hollander, maar dat terzijde :')
    Hetgeen waar veel mensen hier een probleem mee hebben is dat allochtonen in Nederland de dienst uit willen maken terwijl ze niet eens van oorsprong Nederlands zijn. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook een beetje debiel vind :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    wat IK debiel vind dat hun ook recht hebben op zeggen. en jullie doen alsoff ze dat niet hebben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oeeeeeh. Als er weer een oorlog uitbreekt, wil ik me dolgraag kandidaat stellen als ultieme Ariër! Met mijn geliefde Russin Sam aan mijn zijde als bondgenoot.

    Anyway, ik vind dit echt dikke onzin. Alsjeblieft zeg, laat me niet in de verleiding komen om de oude treinrails weer op te poetsen... Allemaal puur voor entertainment, zo'n treinreis hoor. Een prachtige reis naar hun eigen land, welteverstaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ombeskoft schreef:
    wat IK debiel vind dat hun ook recht hebben op zeggen. en jullie doen alsoff ze dat niet hebben.

    Lol, jij zegt dus dat zij het recht hebben om ervoor te zorgen dat er dingen worden afgeschaft waarvoor wij staan, dingen die wij vieren en, vast en zeker, zullen blijven vieren. Alsof zij willen dat wij aan hun Ramadan of wat dan ook komen.
    Dus als we met een hele grote groep ons keren tegen de Islam (zon groep is er toch al) moeten hun dat ook afschaffen? Zij willen geen Zwarte Pieten, wij willen geen Islam. Dat zou volgens jou dus goed zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ombeskoft schreef:
    wat IK debiel vind dat hun ook recht hebben op zeggen. en jullie doen alsoff ze dat niet hebben.

    Dat hebben ze ook. Je krijgt de benaming allochtoon als je de Nederlandse nationaliteit bezit. Maar goed, probleem is dus dat die protesters een probleem maken van een deel van onze cultuur. Dan kunnen ze toch net zo goed weggaan, of niet :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ombeskoft schreef:
    wat IK debiel vind dat hun ook recht hebben op zeggen. en jullie doen alsoff ze dat niet hebben.

    Laat ze eerst maar eens wat minder herrie schoppen, praten we daarna verder. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Laat ze eerst maar eens wat minder herrie schoppen, praten we daarna verder. :Y)

    Inderdaad, hoor je ooit wat over Aziatische mensen die hier komen wonen? Nee, die mengen zich netjes in en gedragen zich, zoals het hoort. Zo kan men elkaar ook met respect behandelen.

    EDIT: Goed, dit klinkt nogal racistisch, maar goed. Je hebt van hun tenminste geen overlast, dat bedoel ik ermee te zeggen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Inderdaad, hoor je ooit wat over Aziatische mensen die hier komen wonen? Nee, die mengen zich netjes in en gedragen zich, zoals het hoort. Zo kan men elkaar ook met respect behandelen.

    Ja, precies. Die mensen zijn altijd vriendelijk en doen hun best om ieder zijn traditie te waarderen. Maar die anderen... Ja joh, ga lekker een grensrechter doodschoppen, homo's in elkaar slaan en de openbare orde verstoren. Ik word daar echt schijtziek van. Gedraag je gewoon normaaaaaal!

    Klinkt ook racistisch, maar goed. Sorry daarvoor.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:29 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oké, je kunt ook over álles gaan zeiken. Alsof die kleine kinderen allemaal gaan letten op die zwarte huidskleur en er spontaan iets tegen gaan hebben.
    Als er iemand zich zou moeten aanpassen dan zouden het diegenen zijn die het land binnenkomen, niet? Daarbij hebben wij toch ook niks tegen hun feesten?


    life is awesome

    Als zwarte piet een neger was zou die echt niet midden in de nacht naar mijn huis komen om een chocoladenletter in mijn schoen te stoppen hoor. Ik bedoel, dan zou die eerder me huis leeghalen ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ja, precies. Die mensen zijn altijd vriendelijk en doen hun best om ieder zijn traditie te waarderen. Maar die anderen... Ja joh, ga lekker een grensrechter doodschoppen, homo's in elkaar slaan en de openbare orde verstoren. Ik word daar echt schijtziek van. Gedraag je gewoon normaaaaaal!

    Klinkt ook racistisch, maar goed. Sorry daarvoor.

    Nou ik ben het met je eens hoor. Waarom zouden wij ons moeten gedragen tegenover hun, als ze zich niet eens aan de sociale leefregels kunnen houden EN onze cultuur willen veranderen? Kom op zeg, doe normaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.