• Filmpje

    Oké, even samengevat: het komt er dus op neer dat onze traditie van Sinterklaas & Zwarte Piet racistisch overkomt bij de allochtonen, en nu zijn ze dus aan het protesteren om zwarte pieten af te schaffen.
    Ik vind dit echt wel de grootste fucking bullshit ooit. Deze traditie is al meer dan 100 jaar oud, het heeft helemaal niets met hun huidskleur te maken, een zwarte piet is gewoon zwart omdat hij door de schoorstenen kruipt. Zij zijn degenen die naar ons land komen, krijgen alles 'opgediend' om het zo te zeggen, en dan zouden wij ook nog eens onze tradities moeten veranderen. Eerst de kerstbomen met de moslims en nu dit. Al die protesterende mensen mogen hun petities steken waar de zon niet schijnt als het van mij af hing. Het zou net hetzelfde zijn moesten wij allemaal naar een moslimland immigreren en daar opeens gaan protesteren tegen de Ramadan, eens zien hoelang we het zouden volhouden.
    Sorry als ik bot overkom, maar dit moest er echt even uit. En sorry voor de allochtonen hier op Quizlet, ik heb het niet op jullie, ik heb het op die protesteerders.

    Dit is gewoon mijn mening, hoe zit het met die van jullie?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 11:51 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dit alles roept ooooooom... MACHTSOVERNAME. :Y)
    YAY. Mijn leven heeft weer zin!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oromis schreef:
    (...)
    Wat dat nou wel of niet aan mij gericht? Dat eerste gedeelte kan ik me voorstellen dat je dat tegen mij zei, maar dat tweede weet ik niet / ik snap niet helemaal hoe je het bedoeld.
    En ja, ik kan heel heel gemeen zijn. :x

    Nope, was tegen Ombeskoft gericht. Ik ben het juist met jou eens. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nope, was tegen Ombeskoft gericht. Ik ben het juist met jou eens. (:

    Aaaah, okay. Ik snap het :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Aaaah, okay. Ik snap het :Y)

    Mooi. XD
    Ik ga niet mijn eigen groep onderuithalen, dat zou wat krom zijn. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gipsy schreef:
    Als ze niet kunnen zeuren, zijn ze niet gelukkig...
    Ik heb het echt gehad met al die uitspraken over al onze tradities die zogezegd racistisch zijn.
    Zo lopen ze ook heel de tijd te klagen dat we geen kerstbomen meer mogen zetten en dat het kruis op de mijter van de sint er ook af moet.
    Als ze niet gelukkig zijn met onze tradities die al weet ik veel hoe oud ze zijn, dat ze dan gewoon terug gaan naar hun land waar alles veel beter is.
    Ik ben absoluut geen racist, integendeel zelfs maar ik ben het echt kotsbeu, ziek word ik er van.
    Waar bemoeien ze zich mee?


    Ik ben hier helemaal mee eens!


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ombeskoft schreef:
    Zijn wel veel antie alochtonen hier. Volgens mij haten jullie bruine mensen gewoon. ik snap bruine mensen beter dan ons soort /Hollanders/. Ik vind juist dat WITTE mensen telkens zitten te praten over negers. jullie zijn zelf geen haar beter. Ik vind je ook erg Ombeschoft overkomen.

    Ombeskoft schreef:
    wat IK debiel vind dat hun ook recht hebben op zeggen. en jullie doen alsoff ze dat niet hebben.

    Excusez-moi? We zeggen helemaal niet dat we bruine mensen haten? Dat zijn jouw woorden, juffie, ik zou eerst maar even goed nadenken voordat je het hier neer post. We zeggen niet dat we beter zijn, we hebben het er gewoon over dat het niet kan dat hun protesteren over onze tradities, terwijl hun nog Ramadan, Moskeeën en al die shizzle hebben.
    Het spijt me zeer, maar dan zit er toch echt wat los. Nederland is zo openhartig om ze in ons land te laten, open te stellen en nu zit iedereen op de Nederlanders te zaniken? Seriously dude. I got no words for it. Pfft. Als ze zo graag alles willen veranderen, kunnen ze net zo goed terug gaan, want dit is niet voor niets NEDERLAND.
    Verder ben ik het eens met Mitchell.
    I rest my case. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 1:34 ]


    Ombeskoft schreef:
    Zijn wel veel antie alochtonen hier. Volgens mij haten jullie bruine mensen gewoon. ik snap bruine mensen beter dan ons soort /Hollanders/. Ik vind juist dat WITTE mensen telkens zitten te praten over negers. jullie zijn zelf geen haar beter. Ik vind je ook erg Ombeschoft overkomen.


    Ik ben een paar keer door wildvreemden uitgescholden voor "slet" en "hoer" (en het is echt niet zo dat ik daar om vraag met mijn uiterlijk, zeker toen niet). Alleen door buitenlanders. Een aantal oud-klasgenootjes van mij zijn buitenlands (en voor ik voor racist word uitgemaakt: ik kon het hartstikke goed met ze vinden), en als zij hun mening gaven over Nederlanders bleek dat ze vinden dat wij Hollanders met Jan Alleman het bed in stappen en geen respect hebben voor onze familie.
    Natuurlijk is er een groot aantal Nederlanders dat buitenlanders discrimineert, maar andersom scheren zij ons net zo goed over een kam. Geen van beide partijen is onschuldig.

    Verder heb ik absoluut geen moeite met allochtonen op zich. Maar dat Zwarte Piet racistisch zou zijn vind ik ronduit belachelijk.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Serieus, waaaarom moeten ze nou al onze feesten onderuit gaan halen? Straks gaan ze nog eisen dat we allemaal meedoen aan Ramadan ofzo.
    En ik ben geen racist, ik heb genoeg vrienden die ook een andere huidskleur hebben -god wat zeg ik dat weer netjes- die vinden het ook gestoord dat sommige buitenlanders zo reageren.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dan zeg ik, flikker dan lekker eens zelf op naar je eigen ooo zoo geweldig landje.
    fck hel omdat hun hierheen komen zouden wij onze tradities moeten aanpassen. fuck them, ik heb niets tegen alochtonen als ze normaal doen maar dit gaat in mijn ogen echt et ver. op school hetzelfde, ik zit op een katholieke school hun krijgen vrij voor suikerfeest maar wij niet. met sinterklaas krijgen hun toch ook vrij. en hetzelfde met goede vrijdag dan heb ik geen vrij. Niet dat het om mijn vrij zijn gaat maar het idee. ik ben gedoopt, communie en vormsel gedaan en ik ben gelovig (niet in god maar wel zo opgevoed zegmaar) dan ga ik voortaan ook zeggen ik wil dan vrij hebben.... ugh ik vind het best dat ze hier komen hoor maar ze kunnen zich ook aan ons aanpassen want als wij naar hun land gaan zouden we dat ook doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ombeskoft schreef:
    Zijn wel veel antie alochtonen hier. Volgens mij haten jullie bruine mensen gewoon. ik snap bruine mensen beter dan ons soort /Hollanders/. Ik vind juist dat WITTE mensen telkens zitten te praten over negers. jullie zijn zelf geen haar beter. Ik vind je ook erg Ombeschoft overkomen.


    Ik heb al jou reacties eens zitten lezen en je hebt echt mijn dag gemaakt. Je bent gewoon hilarisch.
    Maar lees het topic de volgende wel, voordat je er als een losgeslagen idioot op gaat reageren, want jij hebt echt geen idee waar het over gaat.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ombeskoft schreef:
    Zijn wel veel antie alochtonen hier. Volgens mij haten jullie bruine mensen gewoon. ik snap bruine mensen beter dan ons soort /Hollanders/. Ik vind juist dat WITTE mensen telkens zitten te praten over negers. jullie zijn zelf geen haar beter. Ik vind je ook erg Ombeschoft overkomen.

    Leer spellen, anti-Hollander.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    lol.


    -

    Ik vind het ook onnodig dat ze protesteren tegen de zwarte pieten. Maar ik wil er ook bij zeggen dat ik jouw topic erg onrespectvol vind en ik het -behalve dan met de kern van je topic- het niet mee eens ben.


    If we had not a soul, music would have created it.

    In de video zijn nergens moslims/marokkanen te zien? dus wat heeft dit met de Islam te maken.
    Nou ja, ik ben het niet eens met het feit dat het racistisch is maar sommigen hier (in dit topic dus) overdrijven echt. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fahrenheit schreef:
    In de video zijn nergens moslims/marokkanen te zien? dus wat heeft dit met de Islam te maken.
    Nou ja, ik ben het niet eens met het feit dat het racistisch is maar sommigen hier (in dit topic dus) overdrijven echt. :]


    Dat van moslims was maar gewoon om een voorbeeld aan te halen. Ik ken de tradities van de zwarten niet echt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.