• Filmpje

    Oké, even samengevat: het komt er dus op neer dat onze traditie van Sinterklaas & Zwarte Piet racistisch overkomt bij de allochtonen, en nu zijn ze dus aan het protesteren om zwarte pieten af te schaffen.
    Ik vind dit echt wel de grootste fucking bullshit ooit. Deze traditie is al meer dan 100 jaar oud, het heeft helemaal niets met hun huidskleur te maken, een zwarte piet is gewoon zwart omdat hij door de schoorstenen kruipt. Zij zijn degenen die naar ons land komen, krijgen alles 'opgediend' om het zo te zeggen, en dan zouden wij ook nog eens onze tradities moeten veranderen. Eerst de kerstbomen met de moslims en nu dit. Al die protesterende mensen mogen hun petities steken waar de zon niet schijnt als het van mij af hing. Het zou net hetzelfde zijn moesten wij allemaal naar een moslimland immigreren en daar opeens gaan protesteren tegen de Ramadan, eens zien hoelang we het zouden volhouden.
    Sorry als ik bot overkom, maar dit moest er echt even uit. En sorry voor de allochtonen hier op Quizlet, ik heb het niet op jullie, ik heb het op die protesteerders.

    Dit is gewoon mijn mening, hoe zit het met die van jullie?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 11:51 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op. Ik zeg toch ook niets over dat suikerfeest, ik ga daar toch ook geen ruzie over zoeken. Altijd het hoogste woord dat ze moeten hebben, ruziezoekertjes, pfff. Echt helemaal gehad ermee. Als je dingen niet kan accepteren als je hier komt wonen, ga dan gewoon lekker terug, joh.
          Zelfs in mijn klas beginnen sommige al dat Hitler goed bezig was met de Joden uitmoorden, maar ze vergeten wel even dat hij net zo'n hekel had aan moslims omdat dat voor hem ook üntermenschen waren, domme mensen. Hahahaha. Nee, maar echt, het wordt steeds erger met hun hoor. En dan heb ik het nog niet eens zo erg over de Turken.
          En nu ben ik niet meteen racistisch trouwens, want ik heb heel wat vriendinnen die van Turkse afkomst zijn, een groot deel van mijn vrienden komt uit Zweden en ook praat ik af en toe gewoon met wat Marokkaanse meisjes, maar er is gewoon ook zo'n groep tussen, ugh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    /

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ombeskoft schreef:
    Ongepast. //


    Pardon?
    Op Quizlet zitten, waaronder ik, ook mensen die (gedeeltelijk) een andere afkomst hebben dan een Nederlandse.
    Ik heb trouwens niemand hier horen zeggen dan Marokkaanse en Surinaamse mensen slecht zijn hoor, ik weet niet waar jij dat vandaan haalt?

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2012 - 23:56 ]


    life is awesome

    Ombeskoft schreef:
    Ongepast. //,

    Lol, instant ban.
    Jij bent degene hier die zo is hoor. Ik probeer je op een aardige en duidelijke manier uit te leggen waarom ik zo denk en het enige wat jij kunt doen is zo reageren en doen alsof het allemaal onze schuld is. Kom op zeg, doe jij ook even normaal. Als je niet wilt luisteren naar wat er gezegd word reageer dan niet eens.

    Oh en btw, mij uitschelden voor een slet faalt best wel. Slet word over het algemeen gebruikt om vrouwen aan te duiden, niet mannen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2012 - 23:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ombeskoft schreef:
    Ongepast. //,


    Ik wil niet heel veel zeggen maar kijk je wel eens opsporing gezocht? Ga eens een lijstje bijhouden met hoeveel Nederlanders en hoeveel buitenlanders er langs komen. Ik zeg echt niet dat alle marokanen en Surinamers zo zijn. Maar als het gebeurt. Staan hun wel voorop.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:49 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2012 - 23:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De feiten spreken je tegen, Ombeskoft :Y)

    Ik gok dat ik je niet hoef te melden, omdat er al een mod op dit topic heeft gereageerd en die ,en dat weet ik wel zeker, je maar al te graag de uitgang van Quizlet laat zien

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ombeskoft schreef:
    Ongepast. //

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2012 - 23:58 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ombeskoft schreef:
    Ongepast. //


    Meh, geen liefde voor de polen? Ik hou van Polen. Polen zijn badass :Y)

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2012 - 23:58 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ombeskoft schreef:
    /

    Ookal heb je deze post weggehaald. Toch wil ik je er even op wijzen het netjes te houden,


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ookal heb je deze post weggehaald. Toch wil ik je er even op wijzen het netjes te houden,

    Is dat alles? Nu ben ik toch een beetje teleurgesteld om eerlijk te zijn. Ik had minimaal een tijdelijke ban verwacht voor het uitschelden van Quizlet users. Het was nou niet bepaald netjes.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Is dat alles? Nu ben ik toch een beetje teleurgesteld om eerlijk te zijn. Ik had minimaal een tijdelijke ban verwacht voor het uitschelden van Quizlet users. Het was nou niet bepaald netjes.

    Ik ben de enigste moderator online op dit moment, veel valt er niet te doen dan te waarschuwen, Mitchell. Bovendien zegt dat niet wat ik ervan vindt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ik ben de enigste moderator online op dit moment, veel valt er niet te doen dan te waarschuwen, Mitchell. Bovendien zegt dat niet wat ik ervan vindt.

    Yoda is er toch ook, tenminste dat dacht ik. -had net gekeken voor het melden van Ombeskoft- Maar ik snap het, eerst overleggen, daarna straffen. Het is vast gemeen als ik zeg dat ik benieuwd ben :x

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 0:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goh. En ik maar denken dat ik gemeen was.
    Sowieso niet dus. :Y)
    Je zorgt er niet bepaald voor dat mijn opinie over
    bepaalde groepen mensen verbeterd wordt. Integendeel, je versterkt 'm voor me! Fantastisch.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ooh, ik hou van racisten! Zelf ben ik het ook, maar tegenover iedereen en alles, ook Nederlanders. Iedereen doet wel iets fout, al zijn er bepaalde bevolkingsgroepen die wat erger zijn en dat kan je niet ontkennen. Ik vind dat Nederland héél tolerant is daarin en ik snap niet dat dit een bespreekpunt moet zijn, over zwarte pieten. Het is iets wat je gewoon moet negeren en lekker zwaaien naar degene die het racistisch vinden, want zíj zijn de echte racisten, zij letten er veel meer op dan anderen. Zij onderscheiden zich door te zeggen dat de huidskleur ongepast is.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Goh. En ik maar denken dat ik gemeen was.
    Sowieso niet dus. :Y)
    Je zorgt er niet bepaald voor dat mijn opinie over
    bepaalde groepen mensen verbeterd wordt. Integendeel, je versterkt 'm voor me! Fantastisch.

    Wat dat nou wel of niet aan mij gericht? Dat eerste gedeelte kan ik me voorstellen dat je dat tegen mij zei, maar dat tweede weet ik niet / ik snap niet helemaal hoe je het bedoeld.
    En ja, ik kan heel heel gemeen zijn. :x

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 0:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.