• Dit topic hoort zeker in de categorie familie! Zoals velen niet zullen weten heb ik nogal een uitgebreide familie! -vind ik zelf tenminste-. Maar ik houd het simpel en vertel even over mijn broers en ik. Ik heb drie broers, de oudste is 29 en heeft een dochtertje van iets ouder dan een jaar. En dan mijn andere twee broers die een tweeling zijn, eeneiig. Dat tweeling ding vinden wij gewoon erg leuk en speciaal, we zijn er mee opgegroeid dus ook niets anders gewend!

    En nu komt het leuke nieuws! Mijn oudste broer en zijn vrouw zijn weer in verwachting -en je kan het al raden- het is een tweeling!! En ook nog eens een eeneiige ^^ en dat vinden wij allemaal zo speciaal en leuk dat we er spontaan om kunnen huilen van blijdschap!

    (baby) (baby) <-- kom maar op met die tweeling!


    Iemand anders ook waarvan broers en of zussen een kind verwachten? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eyes schreef:
    Nee maar de moeder van een van mijn stagekinderen is zwanger, telt dat ook? En volgens mij is een van leraressen zwanger maar dat weet ik niet zeker.


    Ja hoor, dat telt ook :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Warpaint schreef:
    Wat lieef! Gefeliciteerd! En goh, ik wist niet dat ze ook al kunnen zien dat het eeneiig of twee-eiig gaat worden.


    Ze is nu acht weken zwanger, en het is al te zien schijnbaar ^^ wist ik zelf ook niet hoor!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ja hoor, dat telt ook :Y)


    Als ik ooit kinderen krijg lijkt een tweeling mij wel leuk zeg maar, toch is het wel twee keer zoveel werk. Wil jij later ook kinderen en zo ja, wil je dan ook een tweeling?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Als ik ooit kinderen krijg lijkt een tweeling mij wel leuk zeg maar, toch is het wel twee keer zoveel werk. Wil jij later ook kinderen en zo ja, wil je dan ook een tweeling?


    Ja ik wil kinderen later ^^ en tot nu toe zeg ik 4 kinderen waaronder een tweeling :3 maar dat komt denk ik deels doordat ik een grote familie heb :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ik wist wel dat je een zus had hier c: maar niet dat je een tweeling bent! ^^ vet cool! Zelf zou ik me ook afvragen hoe het is.. Hoewel mijn beste vriendin en ik ook eng erg veel op elkaar lijken qua innerlijk en uiterlijk :')

    Haha.(:
    Ja, veel mensen vragen zich dat af. Mallory en ik ontkennen altijd dat we tweeling zijn niet heel leuk vinden, maar soms kunnen we elkaar echt vermoorden.:'D
    Voor mij is het niet speciaal, doordat ik nog nooit anders heb gekent. Maar het is wel altijd gezellig, je hebt altijd iemand die bij je is en even oud is.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb maar één zus en we zijn beiden negentien (ja, we zijn een tweeling, jammer genoeg twee-eiig) en single, dus ik ga nog niet zo snel tante worden.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Mijn tante heeft een tweeling(twee eiïg)

    Ik heb me trouwens altijd al afgevraagd of je een 2 eiige 3 ling zou kunnen krijgen:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    Mijn tante heeft een tweeling(twee eiïg)

    Ik heb me trouwens altijd al afgevraagd of je een 2 eiige 3 ling zou kunnen krijgen:p


    Dat denk ik niet.


    Physics is awesome

    Firebolt schreef:
    Mijn tante heeft een tweeling(twee eiïg)

    Ik heb me trouwens altijd al afgevraagd of je een 2 eiige 3 ling zou kunnen krijgen:p
    Jep, dat is als er twee eitjes worden bevrucht en één daarvan een eeneiïge tweeling wordt, dan heb je dus een twee-eiïge drieling :P


    Life is hard and then we die

    awhh gefeliciteerd <3

    Memoria schreef:
    Ik ben ook de helft van een tweeling.:Y)
    wel, ik krijg er weer een nichtje of neefje bij.(:


    •*• Lululu •*•

    SeCuteBieber schreef:
    awhh gefeliciteerd <3


    Thanks ^^

    En ook aan de anderen nog die reacties hebben gegeven c;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mallory schreef:
    (...)


    Ik weet dat jij de andere helft van Memoria bent (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ik weet dat jij de andere helft van Memoria bent (:

    :P Zij is de andere helft van mij (A)


    •*• Lululu •*•

    Ik denk dat ik daar nog even op moet wachten haha. Mijn broer is 20 en hij heeft geen vriendin en is volgensmij nog niet echt toe aan kinderen. (':


    Travel far enough, you'll meet yourself