• Dit topic hoort zeker in de categorie familie! Zoals velen niet zullen weten heb ik nogal een uitgebreide familie! -vind ik zelf tenminste-. Maar ik houd het simpel en vertel even over mijn broers en ik. Ik heb drie broers, de oudste is 29 en heeft een dochtertje van iets ouder dan een jaar. En dan mijn andere twee broers die een tweeling zijn, eeneiig. Dat tweeling ding vinden wij gewoon erg leuk en speciaal, we zijn er mee opgegroeid dus ook niets anders gewend!

    En nu komt het leuke nieuws! Mijn oudste broer en zijn vrouw zijn weer in verwachting -en je kan het al raden- het is een tweeling!! En ook nog eens een eeneiige ^^ en dat vinden wij allemaal zo speciaal en leuk dat we er spontaan om kunnen huilen van blijdschap!

    (baby) (baby) <-- kom maar op met die tweeling!


    Iemand anders ook waarvan broers en of zussen een kind verwachten? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Thanks ^^

    En ook aan de anderen nog die reacties hebben gegeven c;


    Geen thanks <3 awhh laat je een foto zien als ze geboren zijn> (flower) en zijn het girlz or boys?

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Geen thanks <3 awhh laat je een foto zien als ze geboren zijn> (flower) en zijn het girlz or boys?


    Ja ik zal een foto dat laten zien! ^^

    Dit is Lieke, mijn eerste nichtje -sorry voor de scheve foto-




    En dat is nog niet bekend of het jongens of meisjes zijn (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb twee halfzussen, één halfbroer, en één echte broer, ik weet dus wat je bedoelt met een uitgebreid gezin. :-)
    Maar nee, helaas is niemand in verwachting, maar ik ben wel al 2x tante. :-)
    Gefeliciteerd trouwens!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    Ik heb twee halfzussen, één halfbroer, en één echte broer, ik weet dus wat je bedoelt met een uitgebreid gezin. :-)
    Maar nee, helaas is niemand in verwachting, maar ik ben wel al 2x tante. :-)
    Gefeliciteerd trouwens!


    Drie halfbroers, twee stiefbroers, een halfzus, een echte schoonzus, twee soort van schoonzussen en een zwager ^^ uitgebreid genoeg? :3

    Dank je ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Supergaaf! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    Supergaaf! *O*


    I know right? ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    I know right? ^^
    Ja, serieus! *O*
    En weet je waarom? Omdat dat rijmt


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    (...)Ja, serieus! *O*
    En weet je waarom? Omdat dat rijmt


    Ghehehe, waar heb ik dat eerder gehoord..? ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ja ik zal een foto dat laten zien! ^^

    Dit is Lieke, mijn eerste nichtje -sorry voor de scheve foto-




    En dat is nog niet bekend of het jongens of meisjes zijn (:


    Awhhhh(baby) Schattigggg<3 en het is niet scheef (lol) hahahah

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Awhhhh(baby) Schattigggg<3 en het is niet scheef (lol) hahahah


    Laat me raden, je ziet het vanaf je mobiel? Want dan staat 'ie als goed is wel goed. Volgens mij zie je het vanaf een computer scheef (: of dat ligt eraan per computer... Anyway. Jaaaa ze is heel schattig en lacht zo lief c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mallory schreef:
    (...)
    :P Zij is de andere helft van mij (A)

    Niet waar. Jij bent de andere helft van mij.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Laat me raden, je ziet het vanaf je mobiel? Want dan staat 'ie als goed is wel goed. Volgens mij zie je het vanaf een computer scheef (: of dat ligt eraan per computer... Anyway. Jaaaa ze is heel schattig en lacht zo lief c:

    Hahahah Yup ik zag m via tel maar ben nu op de pc :p

    Oh wat leuk, gefeliciteerd! (: En nee, mijn broer is dertien en mijn zusje negen, dus ik denk niet dat ik snel tante zal zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Oh wat leuk, gefeliciteerd! (: En nee, mijn broer is dertien en mijn zusje negen, dus ik denk niet dat ik snel tante zal zijn.


    Dan zal dat inderdaad niet snel zo zijn nee haha! En dank je c:

    Me so happy ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik. wil. NOOIT. een. tweeling. later.


    Get outta my head!