• Deze topic mag gesloten worden :) Niet meer nuttig :)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 21:42 ]

    Bij mij werkt de link niet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kom in m'n eigen fotoboek.


    To infinity and beyond •

    Summit schreef:
    Ik kom in m'n eigen fotoboek.


    Ow.. huh raar ga dan maar naar mijn fotoboek en zoek de map tekeningen

    Dit is de juiste link.

    En sorry, maar ik vind ze niet zo geweldig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Blijf oefenen, ,dan wordt je vast stukken beter (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Thornfield schreef:
    Dit is de juiste link.

    En sorry, maar ik vind ze niet zo geweldig.


    Maak niet uit dat je het niet mooi vond, dat is jou mening, en fijn dat je je eerlijke mening gaf. Ik kan idd niet zo prachtig tekenen als andere maar ik ga zeker meer oefenen. Tot ik zo goed kan tekenen dat het lijkt alsof ik een foto gemaakt hebt in plaats van getekent (lol) Bedankt voor de link

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 15:23 ]

    'k Vind ze op zich wel mooi, alleen die van Harry en Niall, daar lijken de tanden een beetje raar.
    Maargoed, verder wel mooi!


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    'k Vind ze op zich wel mooi, alleen die van Harry en Niall, daar lijken de tanden een beetje raar.
    Maargoed, verder wel mooi!


    Bedankt :) ik kan niet zo goed tanden tekenen :$

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Maak niet uit dat je het niet mooi vond, dat is jou mening, en fijn dat je je eerlijke mening gaf. Ik kan idd niet zo prachtig tekenen als andere maar ik ga zeker meer oefenen. Tot ik zo goed kan tekenen dat het lijkt alsof ik een foto gemaakt hebt in plaats van getekent (lol) Bedankt voor de link

    Das de juiste insteek! Qua verhoudingen zit je overigens goed, ik zou alleen de schaduwen enzo wat meer naar voren laten komen en oppassen met dikke lijnen :]. I'm not that great either, maar dat boeit me lekkah niet omdat tekenen een hobby van me is ;D. Atm ben ik hiermee bezig, een digitale versie maken van een oude tekening/schilderij/whatevvah. Heb effe de lagen van de lineart tot zover uitgezet, anders wordt 't een verwarrende klerezooi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sytze schreef:
    (...)
    Das de juiste insteek! Qua verhoudingen zit je overigens goed, ik zou alleen de schaduwen enzo wat meer naar voren laten komen en oppassen met dikke lijnen :]. I'm not that great either, maar dat boeit me lekkah niet omdat tekenen een hobby van me is ;D. Atm ben ik hiermee bezig, een digitale versie maken van een oude tekening/schilderij/whatevvah. Heb effe de lagen van de lineart tot zover uitgezet, anders wordt 't een verwarrende klerezooi.



    Wauw!! jij kan ook awesome goed tekenen!! yeahh een teken buddy (dance)

    Ik ga niet zeggen dat ik het beter kan, want ik kan niet tekenen, maar ik vind ze niet zo geweldig. Je kan de artiesten wel herkennen, dus dat is al positief, maar je mist nog heel wat verfijning in je werk. Probeer toch nog wat meer op detail te letten, want je wimpers zijn maar een paar streepjes, terwijl ik mijn eigen wimpers niet zou kunnen tellen, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Ik doe het je in ieder geval niet na, maar je moet wel nog veel oefenen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Ik ga niet zeggen dat ik het beter kan, want ik kan niet tekenen, maar ik vind ze niet zo geweldig. Je kan de artiesten wel herkennen, dus dat is al positief, maar je mist nog heel wat verfijning in je werk. Probeer toch nog wat meer op detail te letten, want je wimpers zijn maar een paar streepjes, terwijl ik mijn eigen wimpers niet zou kunnen tellen, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Ik doe het je in ieder geval niet na, maar je moet wel nog veel oefenen.


    Bedankt! hahah ja ik snap wat je bedoel met die wimpers xD ik ga mijn tekeningen vanavond aapassen.de schaduwen meer naar voren laten komen etc

    De tekeningen zijn inderdaad niet geweldig. Je moet meer letten op details. Probeer meer met schaduwen te werken, plaats van alleen lijntjes. En zoals Horizons al zei over de wimpers: Het zijn maar streepjes. Probeer ze wat boller te laten lopen, want ze zijn nooit recht en meer tegen elkaar aan. Ze staan namelijk heel dicht tegen elkaar aan, maar hoe dichterbij ze naar de neus gaan -weet niet hoe je het anders moet zeggen- worden ze minder en kleiner. En vergeet niet rondjes en streepjes te gebruiken zodat alles goed en recht zit . Sommige mensen vergeten dat wel eens c:.
    En zelf kan ik het ook niet goed, maar oefen kan geen kwaad :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Frodo schreef:
    Blijf oefenen, ,dan wordt je vast stukken beter (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CallYouOut schreef:
    De tekeningen zijn inderdaad niet geweldig. Je moet meer letten op details. Probeer meer met schaduwen te werken, plaats van alleen lijntjes. En zoals Horizons al zei over de wimpers: Het zijn maar streepjes. Probeer ze wat boller te laten lopen, want ze zijn nooit recht en meer tegen elkaar aan. Ze staan namelijk heel dicht tegen elkaar aan, maar hoe dichterbij ze naar de neus gaan -weet niet hoe je het anders moet zeggen- worden ze minder en kleiner. En vergeet niet rondjes en streepjes te gebruiken zodat alles goed en recht zit . Sommige mensen vergeten dat wel eens c:.
    En zelf kan ik het ook niet goed, maar oefen kan geen kwaad :'D


    Bedankt voor je tip :) ja ik ben echt slecht in wimpers..