• Deze topic mag gesloten worden :) Niet meer nuttig :)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 21:42 ]

    Lexus schreef:
    (...)

    Die tekening is verre van perfect (hiermee bedoel ik niet dat hij slecht is)


    Ik heb het over de verhoudingen.

    Dit is iets wat je normaal gesproken niet kunt doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 13:24 ]

    @Licet:

    Hij is niet het zelfde :) Nogmaals ben je dit soms aan het onderzoeken? xD hoe de verhouding klopt? nou als je een voorbeeld naast je hebt een bureau met een bureaulamp hebt, en werkende gummen en potloden zal dit je vast en zeker lukken. Ik heb gewoon presies geprobeerd de verhouding na te tekenen...

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 20:55 ]

    SeCuteBieber schreef:
    @Licet:

    Hij is niet het zelfde :) Nogmaals ben je dit soms aan het onderzoeken? xD hoe de verhouding klopt? nou als je een voorbeeld naast je hebt een bureau met een bureaulamp hebt, en werkende gummen en potloden zal dit je vast en zeker lukken. Ik heb gewoon presies geprobeerd de verhouding na te tekenen...


    Laat dan een in iedergeval wat work in progress zien.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Laat dan een in iedergeval wat work in progress zien.


    Hoe?

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Hoe?


    Foto's maken als je bezig bent met de tekening, met de hulplijnen en schetslijnen er nog bij.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Foto's maken als je bezig bent met de tekening, met de hulplijnen en schetslijnen er nog bij.


    Oww zo :) haha is goed, als ik weer een tekening maak laat ik het je wel zien..

    Licet schreef:
    (...)

    Foto's maken als je bezig bent met de tekening, met de hulplijnen en schetslijnen er nog bij.

    Waarom zou ze dat doen? Als zij zegt dat ze niet overtrekt, dan moet je dat maar gewoon geloven. Misschien is ze gewoon goed met verhoudingen. Dat jij haar niet gelooft, betekent niet dat ze meteen haar schetsen etc. Moet laten zien.


    Tijd voor koffie.