• Deze topic mag gesloten worden :) Niet meer nuttig :)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 21:42 ]

    Ik heb ergens het vermoeden dat je ze overtrekt :|


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik heb ergens het vermoeden dat je ze overtrekt :|


    Hé, dat had ik ook (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Licet schreef:
    Ik heb ergens het vermoeden dat je ze overtrekt :|

    Ja, dat had ik ook. Maar ik kom dat zo vaak tegen dat ik gewoon te lui bent om het nog te zeggen (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CallYouOut schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik ook. Maar ik kom dat zo vaak tegen dat ik gewoon te lui bent om het nog te zeggen (cat)
    Ik wou dit net typen ,twin action . :3


    Shoganai i ne~

    CallYouOut schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik ook. Maar ik kom dat zo vaak tegen dat ik gewoon te lui bent om het nog te zeggen (cat)


    Inderdaad opzich heb ik er ook niet zo veel op tegen, als het een hulpmiddel is, niet de basis voor de tekening.
    Ik gumde vroeger vaak het papier kapot, en dan trok ik meestal de oude tekening over om niet helemaal opnieuw te hoeven beginnen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Inderdaad opzich heb ik er ook niet zo veel op tegen, als het een hulpmiddel is, niet de basis voor de tekening.
    Ik gumde vroeger vaak het papier kapot, en dan trok ik meestal de oude tekening over om niet helemaal opnieuw te hoeven beginnen.

    Ja, maar dat is iets anders dan een foto overtrekken. Ik trek soms op school een kladversie van mezelf over als iets heel moeilijk te tekenen en het asfddjsfh;afhe lang duurt om het opnieuw te tekenen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    @SeCuteBieber

    Dus, samengevat; Stop met overtrekken, op die manier leer je niet tekenen. En zal ik eens een geheim verklappen, IEDEREEN kan tekenen, het vereist vooral kennis. Kijk naar tekeningen die andere mensen maken en probeer te zien hoe ze een foto vertalen naar een tekening.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lieve Licet ik teken ze niet over xD ik teken ze na maar het lukt niet altijd zoals ik ze wil :)

    SeCuteBieber schreef:
    Lieve Licet ik teken ze niet over xD ik teken ze na maar het lukt niet altijd zoals ik ze wil :)


    Echt niet?
    Wow, dan vind ik het knap dat je de verhoudingen goed doet. Ik zelf heb daar best wel problemen mee, maar volgens mij ga ik nu wel vooruit met tekenen. ;D


    life is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Echt niet?
    Wow, dan vind ik het knap dat je de verhoudingen goed doet. Ik zelf heb daar best wel problemen mee, maar volgens mij ga ik nu wel vooruit met tekenen. ;D


    Nee echt niet xD, Ik gum wel duizend keer voordat ik het goed getekend hebt. Maar na tekenen kan ik veel beter dan gewoon uit mijn hoofd tekenen.. Ik ga binnenkort ook gewoon mensen life na tekenen, dan leer ik ook veel beter tekenen.

    heb je ook tekeningen? mag ik ze zien? :$

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:12 ]

    mischien moet je iets meer met schaduwen gaan werken.
    aangezien een gezicht nooit egaal wit kan zijn.

    ik ben net klaar met mijn Harry.
    Pas mijn tweede realistische gezicht tekening, dus ook nog niet zo goed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je tekent al zoieso mooier dan mij


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Lamebrain schreef:
    mischien moet je iets meer met schaduwen gaan werken.
    aangezien een gezicht nooit egaal wit kan zijn.

    ik ben net klaar met mijn Harry.
    Pas mijn tweede realistische gezicht tekening, dus ook nog niet zo goed.



    Hij is echt mooi gelukt<3 ik ga zeker meer schaduwen aanbrengen zodat het levendiger uit gaat zien. Jou tekening is echt awesome!

    Creativity schreef:
    (...)

    Echt niet?
    Wow, dan vind ik het knap dat je de verhoudingen goed doet. Ik zelf heb daar best wel problemen mee, maar volgens mij ga ik nu wel vooruit met tekenen. ;D

    verhoudingen is niet zo moeilijk. je hebt speciale trucjes. om precies te weten waar de ogen moeten en vanuit daar heb je ook weer trucjes waar de neus en mond moet. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    (...)
    verhoudingen is niet zo moeilijk. je hebt speciale trucjes. om precies te weten waar de ogen moeten en vanuit daar heb je ook weer trucjes waar de neus en mond moet. ;3


    Precies (Y).. Ik hou echt zo erg van tekenen, als ik teken word ik rustig en lijkt alsof al mijn problemen opgelost zijn.. Maar jij teken echt awesome! ik ga zeker meer schaduwen neerzetten bij de neus, rond de ogen en bij de kin..