• Deze topic mag gesloten worden :) Niet meer nuttig :)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 21:42 ]

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Nee echt niet xD, Ik gum wel duizend keer voordat ik het goed getekend hebt. Maar na tekenen kan ik veel beter dan gewoon uit mijn hoofd tekenen.. Ik ga binnenkort ook gewoon mensen life na tekenen, dan leer ik ook veel beter tekenen.

    heb je ook tekeningen? mag ik ze zien? :$


    Natekenen is ook veel makkelijker, bijna niemand kan uit zijn hoofd zomaar iemand tekenen. :]
    't Lijkt me ook wel lastig om mensen na te tekenen als ze gewoon gaan zitten omdat ze dan steeds bewegen en zo.

    Momenteel heb ik geen tekeningen van mensen enkel kleine schetsjes en een uit mijn hoofd getekend portret in mijn schoolschrift, maar dat is prut.Als ik een goede tekening heb laat ik 'm wel zien! ;D


    life is awesome

    XLouBear schreef:
    Je tekent al zoieso mooier dan mij


    Bedankt moppie<3

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Precies (Y).. Ik hou echt zo erg van tekenen, als ik teken word ik rustig en lijkt alsof al mijn problemen opgelost zijn.. Maar jij teken echt awesome! ik ga zeker meer schaduwen neerzetten bij de neus, rond de ogen en bij de kin..

    haha dankje ;x
    ik was eigenlijk nooit zo heel goed in tekenen, maar op mijn opleiding heb ik een vak waar ik heel erg met matriaal leer werken. Zo hebben we deze periode het menselijk lichaam. als je me 5 weken geleden had gevraagd om een gezicht te tekenen was het me nooit gelukt ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    (...)
    verhoudingen is niet zo moeilijk. je hebt speciale trucjes. om precies te weten waar de ogen moeten en vanuit daar heb je ook weer trucjes waar de neus en mond moet. ;3


    Ja klopt, ogen in het midden en tussen de kin en de ogen de neus bedoel je toch? Maar ik bedoelde eigenlijk meer de grootte van de ogen etcetera, en de schaduwen vind ik ook moeilijk. ^^


    life is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Natekenen is ook veel makkelijker, bijna niemand kan uit zijn hoofd zomaar iemand tekenen. :]
    't Lijkt me ook wel lastig om mensen na te tekenen als ze gewoon gaan zitten omdat ze dan steeds bewegen en zo.

    Momenteel heb ik geen tekeningen van mensen enkel kleine schetsjes en een uit mijn hoofd getekend portret in mijn schoolschrift, maar dat is prut.Als ik een goede tekening heb laat ik 'm wel zien! ;D


    Hahahah jaa ik teken ze na niet uit mijn hoofd xD uit mijn hoofd teken ik gewoon meestal mensjes met problemen bijvoorbeeld een huilende meisje die met haar hoofd op haar armen legt. Maar beroemdheden teken ik sws altijd na niet uit mijn hoofd.. Maar ik ga een keer proberen ik heb One Direction en Justin Bieber zo vaak gezien, dat ik ze wel uit mijn hoofd moet kunnen tekenen.Yeaaah oke, ik wil zo graag zien hoe jij tekent :D

    Als je vaker tekent word het vast wel beter, aangezien je je tekeningen dan op meer manieren kan perfectioneren.
    Hier is een van mijn tekeningen


    Al vind ik hem zelf niet heel erg mooi.. En mist hij een poot XD

    Een van mijn schilderijen

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:24 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Als je vaker tekent word het vast wel beter, aangezien je je tekeningen dan op meer manieren kan perfectioneren.
    Hier is een van mijn tekeningen


    Al vind ik hem zelf niet heel erg mooi.. En mist hij een poot XD

    Een van mijn schilderijen



    Ik ben sprakenloos:|:O:| Echt mooi!!! ik heb zelf ook een schilderij gemaakt Lady Gaga in pokerface :)

    Lamebrain schreef:
    (...)
    haha dankje ;x
    ik was eigenlijk nooit zo heel goed in tekenen, maar op mijn opleiding heb ik een vak waar ik heel erg met matriaal leer werken. Zo hebben we deze periode het menselijk lichaam. als je me 5 weken geleden had gevraagd om een gezicht te tekenen was het me nooit gelukt ;x


    Geen dank (: Ik heb op elke dinsdag Creatief met Materialen en de komende weken gaan wijj schilderen en tekenen.. Ik kan niet wachten om te tekenen. Alleen ik ben niet zo goed in tekenen uit mijn hoofd, natekenen vind ik makkelijker :$ Ik kan wel gewoon tekenen als je me vraagt teken eens een teddybeer dan kan ik dat, alleen moet ik je mij wel 100 kilo gum geven :$ hahah

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:27 ]

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Ik ben sprakenloos:|:O:| Echt mooi!!! ik heb zelf ook een schilderij gemaakt Lady Gaga in pokerface :)


    Bedankt ^^
    Het schilderij heb ik gemaakt bij handvaardigheid op een groot stuk papier -de verfkwasten op school zijn echt slecht-

    Als je blijft oefenen worden die van jouw ook beter, oefening baart kunst :3


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Bedankt ^^
    Het schilderij heb ik gemaakt bij handvaardigheid op een groot stuk papier -de verfkwasten op school zijn echt slecht-

    Als je blijft oefenen worden die van jouw ook beter, oefening baart kunst :3


    Geen dank.. OMG vroeger kom ik zo goed tekenen uit mijn hoofd Ik had eens een tienerkamer getekend, met een meisje die aan haar bureau zit te dromen , aan een jongen haar bedlaken die om de grond ligt, bh, sokken, papier en andere rommel die op de grond ligt, kleurpotloden die op tafel versprijd is. IK KON GEWOON EERST ZO GOED TEKENEN nu niet meer $ nou ja een beetje dan.. Ik ga ff een foto zoeken van mijn Lady Gaga schilderij

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:33 ]

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Hahahah jaa ik teken ze na niet uit mijn hoofd xD uit mijn hoofd teken ik gewoon meestal mensjes met problemen bijvoorbeeld een huilende meisje die met haar hoofd op haar armen legt. Maar beroemdheden teken ik sws altijd na niet uit mijn hoofd.. Maar ik ga een keer proberen ik heb One Direction en Justin Bieber zo vaak gezien, dat ik ze wel uit mijn hoofd moet kunnen tekenen.Yeaaah oke, ik wil zo graag zien hoe jij tekent :D


    Jaa ik schets altijd wel mensen in verschillende houdingen, maar dat ziet er altijd zo verlept uit bij mij. x] [moet meer oefenen]
    Lol, stel je er maar niet teveel van voor ik kan het niet echt. :3


    life is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Jaa ik schets altijd wel mensen in verschillende houdingen, maar dat ziet er altijd zo verlept uit bij mij. x] [moet meer oefenen]
    Lol, stel je er maar niet teveel van voor ik kan het niet echt. :3


    awhh ik sta hier te shaken ik wil zo graag ziehien (lol). Jawel je kan het wel, Just believe in your self<3

    Creativity schreef:
    (...)

    Ja klopt, ogen in het midden en tussen de kin en de ogen de neus bedoel je toch? Maar ik bedoelde eigenlijk meer de grootte van de ogen etcetera, en de schaduwen vind ik ook moeilijk. ^^


    groten van de ogen is ook niet zo moeilijk. je 1 oog past namelijk 5 keer in de breete van je gezicht. [net als je hoofd, 8 keer je lichaam is.]
    dus je moet gewoon breete hoofd gedeeld door 5. dan 5 circels tekenen en de 2 en 4den zijn de ogen ;3
    en klopt het midden tussen ogen en kin is waar de neus stopt en en het midden tussen Neus en kin is waar de mond moet.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 18:52 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Verder vind ik het trouwens wel mooi hoor!

    Ik hou ook zielsveel van tekenen. Probeer maar eens één schrift van mij te vinden dat níét volstaat met krabbels en tekeningen. Als je naar de achterkant doorbladert, vind je trouwens ook nog complete tekeningen ;P. Ik teken alleen meer manga en Anime, minder realistisch, dus ik vind het al knap :)


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Verder vind ik het trouwens wel mooi hoor!

    Ik hou ook zielsveel van tekenen. Probeer maar eens één schrift van mij te vinden dat níét volstaat met krabbels en tekeningen. Als je naar de achterkant doorbladert, vind je trouwens ook nog complete tekeningen ;P. Ik teken alleen meer manga en Anime, minder realistisch, dus ik vind het al knap :)


    Dank je :D hahah ik hou ook zielsveel van tekenen.. Ik wil ook wel graag jou tekeningen zien :$ ik weet niet wat ik met tekeningen heb ik wil ze altijd zien zien ziehieen...