• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Reactie komt CORRECTIE morgen]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 0:11 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xTomlinster schreef:
    Zayn Jawaad Malik

    Ik keek haar aan en knikte toen. 'Oké je hebt een punt, maar je moet echt niet verbaasd opkijken als hij de deur volgende keer ook niet opent doet of je met wat anders helpt' zei ik en haar onschuldig glimlach liet me weten dat ze het toch wel zo vertellen. 'Weet je, ik ga er nog geeneens meer op antwoorden, want je weet waarschijnlijk toch wel wat ik en zo niet dan heb je gewoon pech' zei ik met dezelfde grijns. 'Maar geloof wel dat er heel wat geld doorheen ging, en dat je dat met een feestje wel eens doet.'
    Ik keek Sienna weer aan en schudde mijn hoofd. 'Het zou eens niet zo zijn, en waarom verwacht ik wel zoiets van jou?' Na die woorden liep ik naar Elena en drukte een kus op haar lippen. 'Hello en sorry, maar...ach je weet het zelf wel' zei ik grijnzend.


    MrCarrotPie schreef:
    Elena

    Toen Zayn naar me toe liep gaf ik hem een knuffel en sloot mijn ogen toen hij me een kus op mijn mond gaf. Ik was helemaal niet boos op hem, bij lange na niet. Ik vond het gewoon leuk om te treiteren, kwam dat acteren toch nog van pas.
    "Excuses aanvaard, hoor, ik snap het". Zei ik toen ik heb een kus op zijn mond drukte.
    "Ik heb trouwens mijn film mee genomen. Hij ligt op de tafel. Lou zijn ene cadeau ligt in de koelkast" zei ik terwijl ik het laatste fluisterde. Mocht Louis het horen. Die oren van die jongen lagen altd op de wind ofzo. Doordat ik mijn jas uit deed, voelde ik een koude windvlaag en ging gezellig tegen Zayn aan staan.



    [Laatste interactie tussen Zayn en Elena, wauw ik spam het hier hoor jongens. Reactie met Niall komt zo. Vandaag zal ik niet zo veel online zijn ivm kerst..... Ik moet het voedsel voor morgen alvast voorbereiden, ik wil nog steeds een kerstmuts voor mijn konijntje.... en ik moet verplicht het huis opruimen...... Dus, ik heb 't druk..... Zo moet ik me douchen enzo, en mee naar de AH...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xTomlinster schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik wilde Sienna nog zeggen dat het goed was, maar had al door dat ze naar Liam zijn kamer was weggelopen. Mijn blik gaat naar Harry en met een glimlach op mijn gezicht knik ik. 'Daar ben ik blij om, want volgens mij had je ook wel door dat ik die niet had, en vind het gewoon leuk om in jou kleding rond te lopen' zeg ik lachend en ontvang de knuffel maar al te graag. 'Het ligt eraan wat je van plan bent, maar waarschuw je dat het wel iets heel goeds moet zijn wil je dat ik wacht' antwoord ik en waarschijnlijk heeft hij ook door dat ik niet kan wachten. Ik kijk met een vragende blik omhoog als Harry ergens over nadenkt aangezien ik altijd nog op de grond zit. Iets wat niet vervelend is, maar in deze combinatie wel. 'Hazz, kan je ook niet even komen zitten?' vraag ik en trek een pruillipje. Bij zijn volgende vraag denk ik zelf ook even na en was het gelijk duidelijk waar hij overdacht. 'Hmm...om eerlijk te zijn zou ik het niet weten en daar moet je voor bij de andere zijn' antwoord ik lachend.


    Harry Edward Styles

    'Nou als je het leuk vindt heb je dus eigenlijk toch een reden en ik vindt het ook niet erg hoor want misschien ruikt die trui dan straks ook wel een beetje naar jou' zeg ik grijnzend. 'Eigenlijk ben ik niks van plan, ik wil je niet scheiden van je cadeau's hoor dat doe ik je niet aan' zeg ik lachend en woel door zijn haar. Louis was gewoon echt gek op cadeaus. 'Nou vooruit dan, omdat je jarig ben' zeg ik lachend en ga naast hem zitten. 'Maar dan gaat wel dat pruillipje weg hé' zeg ik lachend en druk gauw een kusje op zijn lippen. 'Ja dat komt later wel, ik zou het straks wel even aan de andere vragen, als ik het aan jou vraag weet ik het antwoord al, zo snel mogelijk hé' zeg ik lachend. Ik kijk Louis aan en glimlach, het is ook altijd leuk om zijn blije gezicht te zien als die een cadeau krijgt. Het is altijd leuk om te zien dus ook niet erg om der bij te zitten, niet dat ik het anders erg had gevonden.

    xAmore schreef:
    Sienna Amelia Lakes.

    Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. "Ik dacht dat je net zo goed nog even kon blijven liggen. En ik wist niet waar je sliep." zei ik grijnzend om vervolgens tevreden te knikken. Geen idee waarom ik dat nou net deed, omdat hij goed had geslapen?
    Ik sloeg een hand voor mijn ogen toen hij een lamp aanknipte, aangezien ik nu al een tijdje in het donker had gezeten en ik daar heel snel last van had. Typisch eigenlijk... "Hm, en dat mag ik nou weer niet zien? Nou zeg." zei ik lachend om vervolgens de hand voor mijn ogen weg te halen en een paar keer te knipperen. "Na ja, oké. Ik wacht wel even buiten."
    Grinnikend woelde ik even door zijn haren toen hij zijn hand erdoorheen haalde en stond ik op, waarna ik de kamer weer uitliep, de deur netjes sloot en ertegenaan leunde terwijl ik wachtte.


    Liam James Payne

    'Volgende keer vraag je het en storm je gelijk hierheen goed' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Nee dat mag niet' zeg ik lachend en glimlach als ze zegt dat ze wel buiten wacht. 'Goed zo' zeg ik lachend en voel hoe ze door mijn haren woelt, dat zat toch niet dus nu was het nog niet zo erg. Ze verlaat de kamer en ik stap mijn bed uit. Gauw verwissel ik mijn boxer en trek dan de kleren aan die ik al bedacht had in bed. Daarna kijk ik even in het rond en loop dan naar de spiegel om mijn haar goed te doen. Ik glimlach tevreden en loop dan naar de deur. Die ik open doe maar nog moeilijk vooruit krijg. Ik duw wat harder en glip door het gat wat er al ontstaan was. 'Probeerde jij mij nou een beetje op te sluiten' vraag ik lachend en kom dichter naar haar toe. Waarschijnlijk was dat niet eens haar bedoeling geweest maar dat maakt niet uit. Ik begin haar te kietelen en grijns even. 'Daar moet ik je wel voor straffen hé' zeg ik lachend terwijl ik doorga maar dan weer stop. 'Wat wil je gaan doen?' vraag ik dan met een glimlach.

    Sienna Amelia Lakes.

    Weet je hoe hard ik schrok toen Liam die deur open probeerde te krijgen? Toen pas besefte ik dat ik er tegenaan leunde en liet mijn gewicht iets meer naar voren vallen zodat Liam door een opening kon glippen.
    "Misschien." zei ik op een onschuldige toon, waarna Liam dichter naar me toe kwam en me begon te kietelen. Ik maakte een spastische beweging, beet hard op mijn onderlip zodat ik niet begon te lachen en probeerde Liam's handen vast te grijpen zodat hij gedwongen zou zijn om te stoppen, maar zo makkelijk ging dat niet.
    "Liam, alsjeblieft!" riep ik lachend, waarna hij toch stopte en ik een zucht slaakte om hem daarna een verontwaardigde blik toe te sturen. Niet leuk... Ik had een hekel aan kietelen.
    "Um... Goeie vraag. Ik ga jou niet martelen met een dagje winkelen, want ik weet dat je dat niet heel plezierig gaat vinden. Sneeuw is plakkerig en vies... Kun je schaatsen?"
    Oh, schaatsen. Ik en schaatsen was een goede combinatie... Ik had geen noren, maar kunstschaatsen. Misschien omdat ik dat vroeger in de winter veel had gedaan en het nu af en toe nog deed, maar ik kon het nog goed genoeg om een aantal draaien te maken op het ijs. Alleen wist ik niet of Liam het kon...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    'Oké je hebt gelijk, want het is een reden maar die is zo.....zo geen reden die normaal geroepen zou worden door een van ons en dat komt denk ik wel goed' zeg ik lachend. 'Jou zal altijd lukken om me van mijn cadeau's te scheiden, maar ben ergens best wel blij dat je me dat niet aan wilt doen' zeg ik glimlachend en kijk hem verdrietig aan als hij een hand door mijn haar haalt. Het zou Harry zal enige lukken om mij van de cadeau's te scheiden en dat is toch iets wat niet zomaar kan. Net of je het zo erg vind of het niet had gedaan als ik niet jarig was' zeg ik lachend en kijk hem vrolijk aan als hij naast me komt zitten. 'Hmmm..oké dat pruillipje gaat dan weg' zeg ik en glimlach door het kusje op mijn lippen.'Lijkt me een heel goed plan, want aan mij zal je niet veel hebben en het antwoord weet je al' zeg ik lachend en kan het niet laten om nog een kusje op zijn lippen te drukken. Het is altijd gezellig en vind het eigenlijk best jammer fat het maar een keer per jaar was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan

    Ik zat nog steeds in de kou te wachten tot ze naar buiten kwam. Ik bedekte de zak die inmiddels ook achter het muurtje lag, met sneeuw. Zo zacht mogelijk natuurlijk, anders zou ik me hebben verraden. Ik kwam voorzichtig omhoog en rende naar haar toe.
    "Ja, dé Niall Horan. Er is maar één Niall Horan die in One Direction zit dame!" riep ik van achter haar waarbij ik haar optilde. Ik zei toch dat ze spijt zou krijgen.
    "Trouwens wie zegt dat ik verstoppertje speel?" vroeg ik om vervolgens een hap sneeuw te pakken. Mijn arm omsloot haar hals en mijn hand met daar in de sneeuw, haar gezicht.
    "Koud hè! Ik zei dat je daar spijt van zou krijgen toch!? Bij deze" lachte ik. Mijn hand brandde van de koude sneeuw. Oké, misschien had ik beter een handschoen aan moeten doen, eigenlijk twee. Oh en een sjaal, of een muts? Nè, toch niet, een beetje meisjesachtig. Mijn maag knorde en ik rende weer weg naar het muurtje en naar de chips, die zich daar ook bevond


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Godsamme, ik schrok me kapot toen Niall opeens achter me stond. Toen hij me optilde wist ik al hoe laat het zou zijn en ja hoor, daar kreeg ik me toch een koude hand vol sneeuw in mijn gezicht.
    Ik spartelde hevig, maakte een protesterend geluid en schudde mijn hoofd om alle sneeuw van mijn huid te krijgen. Ik veegde mijn wangen droog met de mouwen van mijn jas en rilde even. Inderdaad, verschrikkelijk koud...
    "Niall James Horan!" schreeuwde ik lachend, om vervolgens rond te kijken en Niall uiteindelijk zag wegrennen. Ik kreunde zachtjes omdat ik nu weer op en neer moest gaan lopen, zette uiteindelijk toch een stille looppas in en sloop naar het muurtje toe. Ik had niet echt zin om mezelf nog meer te laten afkoelen door sneeuw in mijn handen te pakken en die op Niall te gooien.
    Ik streek de haren die tegen mijn gezicht aan waren geplakt uit mijn gezicht en voelde mijn wangen en neus brandden van de kou, maar ik negeerde het.
    "Nou, ik ga me eens een kop thee drinken of warme chocola. Blijf jij maar lekker zitten." zei ik grinnikend om vervolgens op te staan, half uit te glijden en mijn evenwicht weer terug te vinden om vervolgens naar het huis terug te lopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ja, dat had ze kunnen verwachten, niet waar?
    "Spartel niet zo, speenvarken!" riep ik toen ik haar optilde, ja als je spartelt dan wordt je zwaarder, dus kan de gene die je optilt kan je moeilijk houden. Slimme actie.
    "ja, dat ben ik. Hoe kan ik u tot uw dienst zijn?" antwoordde ik, Ik merkte dat ze naar het muurtje sloop. Ik bereidde me voor op sneeuw happen en stond in een starthouding om weg te kunnen rennen. Mijn gezicht vertrok in een 'Yuck-ik-haat-dit' gezicht. Eigenlijk overbodig, aangezien de sneeuw ontbreekt.
    "Ja, loop maar weg! Watje!" gilde ik naar haar. Ik stond op en pakte de zak.
    "Ben je te bang voor een beetje natte sneeuw" lachte ik toen ik naar binnen rende en haar zij prikte.

    [Ik moet ff sokken sorteren.... de was afruimen en ff eten, dan ben ik er weer ! :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    "Zegt de persoon die zich drie slagen in de rondte eet." kaatste ik terug, waarna ik weer begon te lachen om vervolgens rustig verder te lopen. Ach, ik kon veel hebben, vooral van Niall... En ik had het zelf wel een beetje gezocht, want ik wist dat ik nooit aan Niall's eten moest komen. Als we al ergens naartoe zouden gaan moest ik dus van zijn eten afblijven, want anders zat het hele restaurant nog onder de sneeuw...
    "Het is koud." protesteerde ik toen Niall begon te lachen en me in mijn zij prikte, waardoor ik lachend naar de andere kant van de hal sprong. Toen pas viel me op dat Harry en Louis daar zaten, waardoor mijn glimlach toch ietsjes geforceerder leek te worden.
    "Hoi." zei ik, waarna ik me weer op Niall focuste en een pruillipje trok. "Als ik beloof dat ik nooit meer aan je voedsel kom, vergeef je me dan?" vroeg ik op een dramatische toon om vervolgens toch zachtjes te grinniken. We maakten 'ruzie' om eten...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Haha, heel grappig. Zolang je maar weet dat je niet, ik herhaal niet, aan mijn voedsel mag komen"zei ik met nadruk op mijn. Tsss, hoe durfde ze mij te beledigen.
    "Hoe durf je Swift!?" riep ik
    "En spring maar fijn angsthaas" zei waarna ik een beetje moest lachen om mijn woordgrapje. Het viel ook mij nu pas op dat Lou en Hazz in de gang zaten.
    "Goede morgen!"Riep ik vrolijk "Happy Birthday Louis!" zei ik toen ik op zijn schoot ging zitten. Oké, dit is redelijk apart, maar dat boeit me niet. Die anderen zijn ook zo gek als een deur, dus kijken ze hier niet gek van op, althans, dat hoop ik.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Sorry, tis kort.... Is het jullie ook al opgevallen dat Lou daar jarig is, en nu ook ?? Hahahah xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne

    Ik begin te lachen door haar reactie op het kietelen en haar zucht toen ik stopte. 'Omdat je het zo lief vroeg stopte ik' zeg ik lachend en luister daarna naar wat ze voorstelt. 'Sneeuw is leuk, niet vies maar schaatsen kan ik wel dus dat gaan we doen' zeg ik met een glimlach en loop mijn kamer weer in om mijn schaatsen te pakken. Ik kijk Sienna aan, 'Heb jij schaatsen mee?' vraag ik. Volgens mij had ik anders nog wel een paar ijshockey schaatsen maar ik weet niet waar ze gewend is om op te schaatsen. Ik kijk even om me heen en dan weer naar Sienna. Nu had ik ook echt zin om te schaatsen, er was hier een meertje echt vlakbij dus daar konden we zo op schaatsen, het ijs was dik genoeg dat wist ik wel zeker. Ik kijk naar de schaatsen in mijn hand, ze waren eigenlijk nog best nieuw omdat ik niet zoveel tijd had om te schaatsen, hier had ik dat gelukkig wel even. Ik had ook echt zin in kerst, ik vraag me wel of hoe iedereen gaat reageren op mijn cadeau's. Ik had gewoon wat leuke dingen gekocht voor iedereen, nou ik hoopte tenminste dat ze het ook leuk vinden.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnikte eventjes. "Ik beloof dat ik nooit meer aan de Niall Horan zijn eten zal komen." zei ik op een bloedserieuze toon, waarna ik stiekem met mijn ogen rolde en Niall hierna een poeslieve blik toestuurde. "Sorry kindje, ik zal je ook niet meer beledigen..."
    Typisch, niet? Het was ook al zo typisch dat Niall altijd zijn zin van mij kreeg, uiteindelijk... Het zou me niks verbazen als hij het nog eens voor elkaar kreeg om mij een supermarkt te laten beroven voor een voorraad koekjes...
    "Haasjes zijn schattig." zei ik grinnikend, waarna ik in de lach schoot doordat hij op Louis zijn schoot ging zitten en het zichzelf gemakkelijk maakte.

    Sienna Amelia Lakes.

    "Ik ben lief, dat zei Louis ook al." zei ik, waarna ik lachte en een lieve blik opzette. Nee, ik was geen lieverdje, maar dat mochten mensen wel denken... Des te makkelijker het voor mij was om ze te bespelen. Ik bespeelde niet iedereen hoor, maar het kon soms wel eens lekker uitkomen.
    "Sneeuw is wel vies, het plakt." zei ik gruwend, waarna ik knikte en naar de gang liep om daar mijn koffer open te gooien waardoor een deel van mijn meegenomen kleren weer op de grond vielen. "Niet weer..."
    Ik zuchtte, pakte de witte kunstschaatsen eruit en vouwde de kleren weer netjes op om ze vervolgens weer in het koffer te proppen. Ik moest erop gaan zitten om hem dicht te krijgen, maar uiteindelijk slaagde ik hierin. De schaatsen waren nog mooi wit en ik had ze laatst nog laten bijslijpen, want ze begonnen bot te worden door de draaien in het ijs. Gelukkig zaten ze nog goed genoeg...
    Ik liep weer terug naar Liam, trok een vragend gezicht en beet even op mijn lip. "Kunnen we gaan? En waar schaats je hier eigenlijk? In mijn landje heb je een kunstijsbaan omdat het amper vriest en het ijs altijd te dun is..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'We roepen die reden inderdaad niet heel vaak maar dat maakt niet uit' zeg ik lachend. 'Ik vindt het toch bijzonder om te horen dat ik jou van je cadeau's kan scheiden aangezien ik weet hoe erg blij je daar altijd van wordt, en natuurlijk wil ik dat niet, jij wordt blij van cadeau's en ik vindt dat leuk om te zien' zeg ik met een glimlach. 'Eigenlijk vindt ik het helemaal niet erg en had ik het ook gedaan als je niet jarig was want nu kan ik dit doen' zeg ik terwijl ik tegen hem aankruip en hem met een glimlach aankijk. Daarna kijk ik even naar zijn cadeau's, 'Nou waar wacht je nog op' zeg ik lachend, het is echt een wonder dat het papier nog niet van de cadeau's is gescheurd.'Aan jou antwoord heb ik dan inderdaad niet veel maar de rest kan me wel helpen' zeg ik met een glimlach en schik van Niall die ineens op Louis zijn schoot ploft. 'Hoi Niall' zeg ik lachend en ga weer normaal zitten zonder tegen Louis aan te hangen. Ik kijk even naar Stephanie die er ook staat, volgens mij had ze net wel wat gezegt maar hoorde ik het niet. 'Hoi' zeg ik tegen haar en richt me blik daarna weer naar voren.