• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Okee, veel plezier, ik heb morgen een slaapfeestje, dan ga ik eten bij een vriendin en blijf ik slapen... zondag ben ik er weer.... Btw, vandaag was ik ziek...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( sorry dat ik niet reageer maar mijn laptop is kapot:(, ik kan dus alleen via mobiel het is alleen heel veel werk om dat te doen)

    xTomlinster schreef:
    Louis William Tomlinson
    'Een keer iets anders moet ook een keer kunnen en vooral als je op niet kunt komen' zeg ik lachend. 'Maar Hazz, je bent ook bijzonder en daarom lukken de bijzondere dingen je ook altijd en je zult altijd belangrijker dan welk cadeau dan ook, maar wat je zegt is inderdaad wel waar en lief' zeg ik met een glimlach. Het is iets wat ik niet heel snel zou zeggen, maar het is allemaal waar. 'Eigenlijk had ik wel al zo'n idee, maar ben alsnog blij om dat te horen.' Ik glimlach als hij tegen me aankruipt, sla vervolgens een arm om hem heen en druk een kus op zijn neus. Na de volgende woorden kijk ikzelf ook naar de cadeau's en haal mijn schouders op. 'Ik heb werkelijk geen idee en volgens mij is er iets mis met me' zeg ik lachend, want normaal zat er al geen papier meer omheen of had Harry ook geen reactie gehad. 'Normaal zou ik het niet leuk vinden om te horen, maar je hebt wel gelijk en dan moet je het toch maar aan de rest vragen.' Ik schrik als er iemand een op mijn schoot ploft, maar grinnik als snel als ik Niall zie en zijn woorden hoorde. 'Good morning and thak you, Nialler' zeg ik lachend en kijk heel even met een pruillipje naar Harry als hij weer normaal gaat zitten. Erna gaat mijn blik naar Stephanie en glimlach weer. 'Good morning.'


    Harry Edward Styles

    'Dat moet inderdaad kunnen en het is ook wel leuk anders zeg je alleen maar hetzelfde' zeg ik lachend en glimlach door zijn woorden. 'Dat vindt ik erg lief van je en vindt het leuk dat het me lukt ,maar toch zou ik er geen gebruik van maken aangezien ik jou samen met cadeau's ook erg leuk vindt en ik weet hoe blij je ervan wordt'zeg ik met een glimlach. Als hij een arm om me heen slaat en een kus op mijn neus drukt glimlach ik. 'Er is nu inderdaad iets mis met je want de cadeau's staannu al even voor je neus, dus ik zou zeggen uitpakken maar' glimlach ik. 'Gelukkig vindt je het nu niet erg anders wou ik het gelijk weer goedmaken hoor' zeg ik lachend. Ik zie Louis pruillipje als ik van hem wegschuif en haal mijn schouders een beetje op. Als Niall extra dicht tegen hem aankruipt en ik grom even, ik weet dat hij het leuk vindt om me jaloers te maken en het lukt hem ook elke keer weer.

    Louis William Tomlinson
    'Dan zijn we het daarover eens, en dat is weer niet leuk, maar je heb daar wel weer gelijk in' zeg ik lachend en ben blij dat er een glimlach op zijn gezicht verschijnt door mijn woorden. 'Ik ben echt heel erg blij dat je die woorden lief vind, maar het is wel gewoon de waarheid. Dat lukt je ook al enige, maar ben blij dat je dat leuk vind en dat is wel weer waar, maar jij maakt me blijer dan al die cadeau's' zeg ik met een glimlach. Mijn glimlach word alleen maar breder als hij glimlach doordat ik een arm om me heen slaat en een kus op zijn neus drukt. 'Het zal wel niet veel bijzonders zijn en heeft iets te maken met de woorden die ik eerder tegen je zei. Niet dat het erg is, maar het valt mee' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Natuurlijk vind ik het niet erg en je hoeft het ook niet altijd gelijk goed te maken' lach ik nog steeds. Opnieuw trek ik een pruillipje als hij zijn schouders een beetje ophaalt. Als Niall extra dicht tegen tegen me aankruipt hoor ik Harry even grommen. Voor ik wat tegen een van de twee kan zeggen was Niall alweer opgestaan en weggelopen. Ik besluit om niets erover te zeggen en klim nadat bij Harry op schoot en pak het eerst cadeautje. 'Help je mee? Het is voor ons allebei..'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [reageer mrogen tenzij me laptop het ineens gaat doen]

    [waar staat de laatste reactie van Sienna eigenlijk?]

    Sienna Amelia Lakes.

    "Ik ben lief, dat zei Louis ook al." zei ik, waarna ik lachte en een lieve blik opzette. Nee, ik was geen lieverdje, maar dat mochten mensen wel denken... Des te makkelijker het voor mij was om ze te bespelen. Ik bespeelde niet iedereen hoor, maar het kon soms wel eens lekker uitkomen.
    "Sneeuw is wel vies, het plakt." zei ik gruwend, waarna ik knikte en naar de gang liep om daar mijn koffer open te gooien waardoor een deel van mijn meegenomen kleren weer op de grond vielen. "Niet weer..."
    Ik zuchtte, pakte de witte kunstschaatsen eruit en vouwde de kleren weer netjes op om ze vervolgens weer in het koffer te proppen. Ik moest erop gaan zitten om hem dicht te krijgen, maar uiteindelijk slaagde ik hierin. De schaatsen waren nog mooi wit en ik had ze laatst nog laten bijslijpen, want ze begonnen bot te worden door de draaien in het ijs. Gelukkig zaten ze nog goed genoeg...
    Ik liep weer terug naar Liam, trok een vragend gezicht en beet even op mijn lip. "Kunnen we gaan? En waar schaats je hier eigenlijk? In mijn landje heb je een kunstijsbaan omdat het amper vriest en het ijs altijd te dun is..."


    (Hier. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Omdat ik eigenlijk niks meer weet om er op te antwoorden hou ik het daar maar bij en knik alleen even. 'Het kan volgens jou de waarheid zijn maar jij zei het en dat maakt het lief' zeg ik en glimlach als die zegt dat ik hem blijer maak dan alle cadeau's. 'Dat vindt ik toch wel heel erg bijzonder en ook heel erg leuk' zeg ik met een glimlach en druk een kus op Louis zijn lippen. Dat ik hem blijer kan maken dan cadeau's vindt ik toch wel speciaal en ik had dat niet verwacht. 'Dat zal het vast zijn en dat maakt ook niet uit, ik vindt dat wel schattig' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Ik weet dat ik het niet altijd hoef goed te maken maar ik vindt dat leuk om te doen dus doe ik dat lekker toch' zeg ik lachend en kijk Louis vrolijk aan. Als Louis weer een pruillipje trekt pak ik zijjn hand even vast en glimlach. Ik merk dat die wat wil zeggen maar dat het alweer te laat is omdat Niall alweer vertrokken is. 'Wat wou je zeggen?' vraag ik met een glimlach en die wordt alleen maar breder als hij op me schoot klimt. Mijn ene arm sla ik om hem heen en ik laat mijn hoofd een beetje tegen zijn schouder aanleunen.Louis pakt een cadeau en ik knik daarna. 'Is goed' zeg ik lachend al ga ik toch nietzo heel veel helpen aangezien ik weet dat Louis het uitpakken geweldig vindt. Ik pak een stukje vast en kijk Louis aan. 'Uitpakken maar' zeg ik lachend en wacht nog even met het scheuren.

    [reactie komt, bedankt voor het quoten:)]

    Liam James Payne

    Ik schiet in de lach, 'En een beetje eigendunk' zeg ik plagend en kijk er lachend aan. 'Sneeuw is leuk, je kan er heel veel mee' zeg ik met een glimlach en kijk der aan. Ik hou van sneeuw je kan er zo veel leuks mee alleen het jammere is wel dat het altijd zo koud is, maar als je niet te lang met het sneeuw speelt is het wel oké. Ze knikt en loopt weg om haar schaatsen te hoten, ik grinnik even als ik wat hoor wat klinkt als niet weer en ik heb zo'n idee dat der koffer niet dicht il gaan of de helft er is uitgevallemn of zo. ze zou ongetwijfelend weer veel te veel kleren meegenomen hebben. Ze kkomt terug en ik grinnik even, 'Lukte het?' vraag ik lachend en knik daarna. 'Ja we kunnen gaan, en der is hier vlakbij een meertje, het ijs is dik genoeg om op te schaatsen dus dat gaan we doen' zeg ik met een glimlach en trekl der aan de hand mee. In de gang pak ik mijn jas en trek die aan. Daarna zet ik nog een muts op en kijk naar Sienna. Mijn blik valt op Louis en Harry en ik begroet ze even. Darna trek ik Sienna lachend mee naar buiten, al snel staan we bij het meertje. Ik kijk even om me heen en zie een boomstam liggen, bedekt met sneeuw. Ik veeg het sneeuw der vanaf met mijn hand en ga der dan op zitten om mijn schoenen voor schaatsen te verwisselen.

    [Even tussendoor :3 LE KLIK ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 22:56 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (meeh het is stil)

    (gelukkig nieuwjaar trouwens!)

    ( Ik vertrek vannacht/ morgenochtend voor drie dagen naar disney dus reageer niet (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ooh disney!! Veel plezier:))


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt