• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik wilde Sienna nog zeggen dat het goed was, maar had al door dat ze naar Liam zijn kamer was weggelopen. Mijn blik gaat naar Harry en met een glimlach op mijn gezicht knik ik. 'Daar ben ik blij om, want volgens mij had je ook wel door dat ik die niet had, en vind het gewoon leuk om in jou kleding rond te lopen' zeg ik lachend en ontvang de knuffel maar al te graag. 'Het ligt eraan wat je van plan bent, maar waarschuw je dat het wel iets heel goeds moet zijn wil je dat ik wacht' antwoord ik en waarschijnlijk heeft hij ook door dat ik niet kan wachten. Ik kijk met een vragende blik omhoog als Harry ergens over nadenkt aangezien ik altijd nog op de grond zit. Iets wat niet vervelend is, maar in deze combinatie wel. 'Hazz, kan je ook niet even komen zitten?' vraag ik en trek een pruillipje. Bij zijn volgende vraag denk ik zelf ook even na en was het gelijk duidelijk waar hij overdacht. 'Hmm...om eerlijk te zijn zou ik het niet weten en daar moet je voor bij de andere zijn' antwoord ik lachend.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    Ik keek even smalend naar de taart recht voor me, dat ging nog een moeilijk voor me worden. Wacht, het is overduidelijk worteltaart, en wij hebben er niet voor gezorgd, dan moet een van de meiden die hebben mee genomen.
    "Weet je zeker datt je die niet hebt meegenomen? Één van julie moet het geweest zijn. Heb je die anderen al gezien?" vroeg ik toen ik een slok van mijn drinkvocht nam. Ja dat woord vind ik gewoon leuk, drinkvocht. Ik durfde haar nog steeds niet aan te kijken, gewoon niet. Toch heb ik een blauwtje gelopen, toch. Ik schuifelde mijn glas naar het barretje dat vast zat aan het keukenblad. Ik schoof de kruk naar achter en nam plaats.
    "Heb je een beetje zin in vandaag, of heb je zoiets van ik wil weg, door mijn actie" zei ik toen ik haar even aankeek en vervolgens de kamer rondkeek. Nog kijkend viel me een rechthoekig voorwerp op, dat op de tafel lag. Ik besloot het te pakken en te bekijken.
    "Dit ziet er uit als Elena d'r film" zei ik lichtelijk opgetogen. Niall had een plannetje. Ik nam de dvd mee naar de dvdspeler en opende het voor de ronde schijf bestemde laadje, stopte de disk er in en deed het weer dicht. Ik drukte het beeldscherm op pauze, nu kreeg je dus het keuzemenu van de film als je ook maar op een willekeurig knopje drukte. Precies goed, niet waar?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. "Ik dacht dat je net zo goed nog even kon blijven liggen. En ik wist niet waar je sliep." zei ik grijnzend om vervolgens tevreden te knikken. Geen idee waarom ik dat nou net deed, omdat hij goed had geslapen?
    Ik sloeg een hand voor mijn ogen toen hij een lamp aanknipte, aangezien ik nu al een tijdje in het donker had gezeten en ik daar heel snel last van had. Typisch eigenlijk... "Hm, en dat mag ik nou weer niet zien? Nou zeg." zei ik lachend om vervolgens de hand voor mijn ogen weg te halen en een paar keer te knipperen. "Na ja, oké. Ik wacht wel even buiten."
    Grinnikend woelde ik even door zijn haren toen hij zijn hand erdoorheen haalde en stond ik op, waarna ik de kamer weer uitliep, de deur netjes sloot en ertegenaan leunde terwijl ik wachtte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schudde mijn hoofd. "Het is echt niet van mij. Mijn cadeautje ligt nog op de bank." zei ik, waarna ik mijn hoofd schudde. "Niet gezien... Oh, wacht. Ik heb ze allebei eventjes gezien, maar ik weet alleen dat Sienna veel te druk was met cadeaus binnenslepen en dat Elena ineens wegwas. Volgens mij is het dan van Elena." zei ik glimlachend.
    Ik beet op mijn lip toen ik doorhad dat Niall mijn blikken vermeed en ik tikte even tegen mijn glas aan, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en vrijwel meteen mijn hoofd wist te schudden. "Ik wil niet weg. Dan moet ik jou weer missen en de meiden heb ik ook al lang niet meer gesproken." zei ik. Of de anderen me interesseerde? Niet echt eigenlijk... Zayn misschien, omdat hij er altijd voor me was geweest, maar sinds hij iets met Elena kreeg is dat sterk gedaald... Nou ja, niets aan te doen.
    Ik keek toe hoe Niall met de dvd in de weer ging, maar ik was te lui om even op te staan dus liet ik het maar even zo. Hij was toch nogal over zijn toeren geraakt dus het leek me niet al te slim om nu als een hondje achter hem aan te lopen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik moet zo weg, ik zal proberen nog ff te reageren, anders komt het later vandaag]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [zal zo even reageren, ben de hele dag in de stad geweest vandaar dat ik niet heb gereageerd]

    [Ik was in 't dorp, moet zo mijn kamer opruimen, zal zo ff reageren :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Het is hier stil, te stil...
    My name is Bond, James Bond...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hahaha ik moet zo eten hmmppff]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (sorry vrienden stonden aan de deur om af te spreken dus kon niet meer reageren, zit nu even beneden en dan komt me reactie een keer echt)

    (*Wacht en denkt dat ze aan het zeuren is, maar de verveling slaat toe*)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oh, voor mensjes die mee willen doen aan een rpg van Naomi en mij. ;p Klik hier.
    Ja, ik ben zo aardig om een link voor mensjes neer te zetten die ik mag, de anderen zoeken maar. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Niet eerlijk je bent me iedere keer weer voor x'D)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 21:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Dan moet ik me maar niet vervelen. :P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik wil wel mee doen, maar ik heb besloten me even aan twee rpgs te houden..... Deze en Horror party...... En die van mij, maar die is dood, komt later wel... dus ja, Zayn is ook dood Naoom? Ik ga ff met Nialler reageren :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you