• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik moet een taart voor morgen maken...... Tot later dan maar....\


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson
    'Een keer iets anders moet ook een keer kunnen en vooral als je op niet kunt komen' zeg ik lachend. 'Maar Hazz, je bent ook bijzonder en daarom lukken de bijzondere dingen je ook altijd en je zult altijd belangrijker dan welk cadeau dan ook, maar wat je zegt is inderdaad wel waar en lief' zeg ik met een glimlach. Het is iets wat ik niet heel snel zou zeggen, maar het is allemaal waar. 'Eigenlijk had ik wel al zo'n idee, maar ben alsnog blij om dat te horen.' Ik glimlach als hij tegen me aankruipt, sla vervolgens een arm om hem heen en druk een kus op zijn neus. Na de volgende woorden kijk ikzelf ook naar de cadeau's en haal mijn schouders op. 'Ik heb werkelijk geen idee en volgens mij is er iets mis met me' zeg ik lachend, want normaal zat er al geen papier meer omheen of had Harry ook geen reactie gehad. 'Normaal zou ik het niet leuk vinden om te horen, maar je hebt wel gelijk en dan moet je het toch maar aan de rest vragen.' Ik schrik als er iemand een op mijn schoot ploft, maar grinnik als snel als ik Niall zie en zijn woorden hoorde. 'Good morning and thak you, Nialler' zeg ik lachend en kijk heel even met een pruillipje naar Harry als hij weer normaal gaat zitten. Erna gaat mijn blik naar Stephanie en glimlach weer. 'Good morning.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MrCarrotPie schreef:
    [Ik moet een taart voor morgen maken...... Tot later dan maar....\


    ( oeh kan je een stuk langs komen brengen dan ? :9~ Tot later (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)

    ( oeh kan je een stuk langs komen brengen dan ? :9~ Tot later (: )


    [Zit nog in mijn kamer, ma was bezig in de keuken --' maar nee, heb alles morgen nodig.... moet dan ook cupcakes maken en calamaris en churros en ja, moet veel maken.... Dus maak t maar lekker zelf :P]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    MrCarrotPie schreef:
    (...)

    [Zit nog in mijn kamer, ma was bezig in de keuken --' maar nee, heb alles morgen nodig.... moet dan ook cupcakes maken en calamaris en churros en ja, moet veel maken.... Dus maak t maar lekker zelf :P]


    ( Kom morgen langs na het woord churros want ben daar echt verslaafd aan :9~:9~ Mhh jammer en het was te proberen en kon het maar...volgende keer weer een keer om het zelf te maken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Taart is verplaatst naar vanavond, hij moet toch nog opstijven.... Hahaha poor you xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Mensjes... dit off-topic wordt heel irritant als mijn inbox vol gespamd wordt. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( sorry maar kom je gb vol spammen dus bereid je maar alvast voor)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan

    Ik bewoog mijn achterwerk nog even waardoor ik me lekker in Louis' schoot kon nestelen. Niks vermakelijker dan Harry jaloers maken! Ik kroop nog even lekker tegen Louis aan tot ik aan Steph dacht. Ik geloofde niet dat ze zich hier zo gemakkelijk onder voelde. Ik besloot op te staan en naast haar te gaan staan.
    "Hé Lou, als je je cadeaus moet uitpakken is het wel leuk dat die andere twee er ook bij zijn, of wil je het in besloten kring doen bestaande uit jijzelf?" giebelde ik. Oké, ik geeft toe, misschien was besloten kring iets, té?
    "Het komt wel goed, hij heeft zijn deeltje wel gehad, zo niet, dan krijgt ie dat nog wel, dat beloof ik je" fluisterde ik tegen Stephanie waarna ik een arm om haar heen sloeg. Dit viel toch wel mee? Zou ook vriendschappelijk kunnen zijn toch? Toch?
    "Oh trouwens, dan ben jij ook schattig, haasje" grijnsde ik naar haar.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlachte even zwakjes toen Niall zo lief was om bij me in buurt te blijven. Ik grinnikte zachtjes om zijn woorden. "Nou, Sienna kwam net haar schaatsen hier halen dus ik denk dat zij en Liam dadelijk verdwijnen, en Elena en Zayn storen jullie zelf maar."
    Wie weet wat die twee aan het doen waren... Ook al hoorde ik ze niet. Ik knikte langzaam op Niall's woorden en liet het toe dat hij zijn arm om me heen sloeg. Dat mocht wel, dat deed hij normaal gesproken ook... Ik was ook weer niet de beroerdste en we hadden dit hoofdstuk afgesloten. Of verwijderd, het ligt eraan hoe je het wilt zien.
    "Ik ben niet schattig." zei ik verontwaardigt, waarna ik Niall een zacht duwtje gaf. "En ook geen haasje."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    "Denk ik ook. Als ze aardig zijn wachten ze even, vooral Sienna, deze stapels zijn immers van haar. Ze kunnen het eigenlijk niet maken om weg te gaan vind ik dan" vertelde ik.
    "Wat Elena en Zayn aan het doen zijn, wil je denk ik niet weten" schaterde ik. "Of misschien toch wel?' grinnikte ik, Oké, dit was misschien niet zo gepast. Ach, nou ja, ze konden het toch niet horen.
    "Dat ben je wel! Ik noemde je haasje en jij zei dat haasjes schattig zijn! Bam! In your face!" lachte ik naar haar. Ik tikte even op haar neus.
    "Ik ga wel even bij die twee kijken" zei ik waarna ik Stephanie mee trok. Nu die twee nog vinden.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik haalde mijn schouders op. "Je weet toch dat je hier over Sienna spreekt, hm?" vroeg ik hem grinnikend. Sienna deed toch gewoon waar ze zin in had, dat kon haar niks boeien...
    Ik schudde mijn hoofd even terwijl ik klakte met mijn tong. "Nialler toch... Jij bent veel te klein om daaraan te denken en al helemaal om te zien!" zei ik, waarna ik eventjes zuchtte en mijn handpalmen liet zien. "Wat jij wilt... Je noemt me toch gewoon wat jij leuk vindt." zei ik lachend, waarna ik mijn gezicht even afwendde met een protesterend geluidje.
    Toen Niall me mee begon te trekken begon ik te grinniken. "Ho! Jij ging bij die twee kijken en dan sleep je mij mee?! Dat is niet de bedoeling." zei ik lachend, maar ik deed niet de moeite om me los te trekken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    "Ja weet ik inderdaad ja." zei ik een beetje ongeïnteresseerd. Ik maakte een minachtend geluidje na haar woorden.
    "Tss, moet je horen wie het zegt. Madam die jonger is dan ik. En ja, dat doe ik ja."lachte ik. Ik prikte haar in haar zij.
    "Wil je nog een keer ingepeperd worden?" vroeg ik plagend. Ik wierp haar een strenge blik toe. Mee gaan zou ze.
    "Ik bedoelde wij, jij moet mee. Of je het nou leuk vind of niet, maakt me geen moer uit" grinnikte ik,


    [Kortheid alarm.... Ik denk dat Zayn en/ of Elena moet reageren, denk Zayn :Y) hahah]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Ik ga eten en kijken of het veilig is...heb me de hele dag al in mijn kamer opgesloten omdat het zo gezellig is..... dus ik denk Elena :Y))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik wacht ook op Zayn, ik weet niet heel veel meer te schrijven... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.