• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ligt er eigenlijk sneeuw bij het huisje? xD, ben aan et bedenken wat Harry kan voorstellen te doen]

    ( Dat is eigenlijk wel een goed plan xD mhh ik heb echt geen idee)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat doe ik al' zeg ik lachend en kijk Louis vrolijk aan. 'klopt, daar ben ik wel blij mee' zeg ik met een glimlach. 'Mijn woorden zijn nog niks van wat ik allemaal van jou te horen krijg maar ik ben blij dat je ze toch lief vindt en ben nog blijer te horen dat het andersom ook zo is' zeg ik met een glimlach. 'We hoeven toch niet zonder elkaar want van mij kom je namelijk nooit meer af!' zeg ik lachend. 'Ja en jou woorden zijn degene die me elke keer weer laten smelten en me nog verliefder maken al is dat onmogelijk, die voor een brede glimlach op mijn gezicht zorgt. Dat ik gewoon blij wordt.' zeg ik en kijk hem glimlachend aan. 'Dan zijn wij twee prinsen die nog lang en gelukkig leven' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Mij heb je verdient aan hoe je bent lieve Lou, je verdient iemand die van je houdt en lief voor je is want zo ben jij ook. Je bent gewoon een geweldig persoon en daardoor verdien je alles wat je nu hebt. je bent gewoon perfect' zeg ik met een glimlach en geef hem een kusje. 'Oké dan moet ik me mond maar houden tegen Zayn' zeg ik met een glimlach en woel even rustig door Lou zijn haar. 'Dat snap ik inderdaad ook niet want ik mis jou al als ik je een dagje niet zie, dan moet ik je gewoon al zien, ik vindt het knap van ze dat ze het zo goed volhouden.' zeg ik en zie dan dat hij in zijn ogen wrijft. 'Wil je nog slapen?' vraag ik dan aan hem en kijk hem vragend aan. Ik had hem natuurlijk wel wakker gemaakt. 'Laten we dat inderdaad maar doen omdat het gewoon onmogelijk wordt daar uit te komen.' zeg ik lachend. 'Het is inderdaad geweldig en erg jammer dat het niet kan' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach breder naar zijn woorden en streel even over zijn wang. Daarna raai ik zijn hoofd iets en druk een kus op zijn lippen. 'Wat dacht je van lekker buiten in de sneeuw?' stel ik voor en kijk hem aan. Een sneeuwballen gevecht was altijd wel leuk, er iets van maken ook. Iets veder op was ook een meertje wat bevroren was dus daar zouden we kunnen schaatsen.
    [xD heb maar wat verzonnen, weet niet hoe het daar is]

    xTomlinster schreef:
    ( Ik heb geen idee (A) En volgens mij klinkt dat me bekend in de oren..alleen hier iemand met zayn)


    [Elena wacht]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dat had ik ondertussen ook al door' zeg ik zo serieus mogelijk en knik dan. 'Ik ook, en dat moet gewoon echt niet meer veranderen..al zal dat ook wel niet meer.' Met een glimlach kijk ik Harry aan. 'Jou woorden zijn altijd lief, maar dat komt omdat de persoon die het zegt lief is, en ik ben blij dat het dat je nog blijer bent om dat te horen' zeg ik glimlachend. 'Dat maakt me helemaal niet uit, en daarbij zou je ook niet meer van mij afkomen' zeg ik lachend en maak een awh geluid bij het horen van zijn volgende woorden. 'Je maakt me echt sprakeloos met die woorden Hazz' zeg ik zacht en trek hem in een knuffel. 'Ik kan het wel verder vertellen, maar er zijn gewoon geen woorden voor die het allemaal beschrijven.' Ik knik nogmaals en mijn glimlach word alleen maar breder. 'Dat is iets wat zeker is, en dat lang en gelukkig ook, want zonder jou..nee dan klopt dat echt niet.' Het is wel allemaal waar, want zou me het echt niet voor kunnen stellen. De afgelopen jaren of beter gezegd sinds het begin is er zoveel veranderd en gebeurd. Door zijn volgende woorden ben ik echt sprakeloos. 'Ik hou echt onbeschrijfelijk veel van je allerliefste Hazza, en degene die hier perfect is ben jij net als de dingen die je doet of zegt. ' zeg ik en kan eigenlijk niets anders dan glimlachen door zijn woorden en het kusje. 'Het zou me niet verbazen als hij het al weet en bij de deur staat te luisteren, want zodra de naam Elena valt hoor hij alles' zeg ik lachend en trek me er deze keer niets van aan dat hij door mij haar woelt, ik bedoel dat ik toch net wakker bent, dus het toch niet zit. 'Ik snap het ook niet, want kan me het bijna ook niet voorstellen om meer dan een dag zonder jou door te moeten brengen, want eigenlijk zijn we altijd wel bij elkaar en mis je dan ook teveel. Maar je weet ook wel weer wat ze zeggen...echt liefde overwint alles en misschien lukt het daarom wel bij ze' zeg ik en kijk hem weer aan. 'Nee, dat hoef niet en wil gewoon gezellig bij jou zijn' antwoord ik glimlachend. 'Dat word het, want we komen over veel dingen uit, maar dat dus echt niet' zeg ik lachend. 'Of we gaan er gewoon voor zorgen dat het vaker kan, want we zijn het er wel over een' zeg ik en glimlach breder als hij even over mijn wang streelt, en daarna mijn hoofd iets draait om een kus op mijn lippen te drukken. 'Zei Hazza nu echt sneeuw?' vraag ik vrolijk en kijk hem weer aan. Sneeuw zorgt er voor een groot deel toch weer voor dat het kinderlijke gedrag van mij weer naar bovenkomt, maar ach wat wil je anders..sneeuw is sneeuw en dat blijft leuk, net als een sneeuwballen gevecht.

    ( die stukken orden volgens mij met de keer weer langer xD)


    Sorry Niall ate my signature

    [denkt het ook ja xD]

    ( Ik snap het soms echt niet meer xD)


    Sorry Niall ate my signature

    [Ik heb vanavond kerstgala, dus ik zal denk niet meer reageren....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (ja veel plezier met Ei)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Thnx]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (*Zet een paar puppy oogjes op* Is er misschien iemand die me de eerst komende paar dagen eventjes wilt helpen? )


    Sorry Niall ate my signature

    [waarmee?]

    ( Niet gaat klagen en me een beetje kan opvrolijken voor er nog meer misgaat(A) en mijn rol als Lou bij horror party kan overnemen deze komende dagen...dat is de enige waar ik geen vervanging voor heb kunnen vinden)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik zou de rol opzich wel kunnen overnemen als ik een beetje het verhaal krijg^^, voor hoe lang eigenlijk?]

    ( We zitten net in het begin dus echt veel verhaal is er nog niet, maar kan zo wel even iets doorsturen en als je dat wilt doen ben ik je echt heel erg dankbaar^^^ Ik denk tot het langste woensdag)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer