• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Dat is het echt jammer en eigenlijk moet je dan weer zorgen dat er een beetje leven in geblazen word, maar dat gaat natuurlijk niet altijd zo makkelijk...succes met je zoektocht en als je interesse hebt, heb ik nog een Zayn voor je in de aanbieding (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hmm dat heb ik al geprobeerd maar dat lukt niet echt meer, en bij welke rpg?]

    (Dat is wel jammer dan, maar wat me wel vaak opvalt is dat het ook precies bij de leukste momenten gebeurd en deze rol is ook bij horror party (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (gebeurt inderdaad vaak bij de leukste momenten, en ik wil die rol wel doen :))

    ( Het blijft een raadsel hoe dat steeds weel dan gebeuren, en yay gezellig (:
    Hoe ging je toets trouwens? Dat was toch voor vandaag?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (hij ging heel goed heb en 7.3 gehaalt dus ik ben blij:))

    ( Yay (: en dat kan ik me goed voorstellen )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hello xD, ik zal later even reageren ben nu tv aan het kijken,, in pauze maak ik wel gauw reactie :)]

    [owja, ik ben helemaal vergeten te zeggen in ander topic over Zayn, dat ik die ga doe]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 0:37 ]

    ( hellow xD, maak niet uit en zit toch ook tv te kijken (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Wij passen perfect bij elkaar en dat zorgt er voor dat veel dingen weinig voorkomen' zeg ik glimlachend. 'Ik wil het graag, maar het is ook zo' zeg ik lachend en knik dan. 'Maar Lou is toch altijd blij als Hazz ook blij is, en als dit dat niet is, is Lou het ook niet' zeg ik vrolijk. 'Ahh Hazza je maakt me alleen maar vrolijker met die woorden' zeg ik met een glimlach. 'Zin in toch een discussie, Styles? Want je weet toch al wat mijn woorden zullen zijn.' Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem weer aan. 'Je weet dat mijn woorden..ik hou meer van jou zullen zijn' voeg ik er nog aan toe. 'Als je geen Louis Tomlinson heet kan dat ook niet hoor en zeker niet heel gemakkelijk' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Ik heb niet altijd gelijk, maar jij wel.' Ik sla mijn armen strakker om hem heen en trek een bedenkelijk gezicht. 'Omdat ik het anders koud krijg en ook te graag bij je ben, dus je niet zo gemakkelijk laat gaan' antwoord ik zo serieus mogelijk. 'Dat komt dan mooi uit, en dan hebben we geen problemen' zeg ik glimlachend en kijk Harry aan waarna ik mijn schouders ophaal. 'Ik heb dus echt geen idee en dat woord kennen we inderdaad niet, daarom is het ook zo raar dat we het er steeds over hebben' zeg ik en begin nog harder te lachend als Harry me een keer in mijn zij port. 'Oké, je weet niet welke gevolgen het geeft, en je krijgt spijt, omdat ik het zeg' antwoord ik lachend. Mooi niet dat ik al ga zeggen wat het plan is. 'Is goed en dat is het eigenlijk altijd wel met jou in de buurt.' Ik trek een pruillip als hij in de lach schiet door mijn woorden. 'Hazza niet lachen, maar helpen' zeg ik zielig en knik. 'Succes met zoeken dan maar' zeg ik waarna ik een trui van Harry uit de kast pak en die vervolgens aan trek. 'Loubear is onderweg' zeg ik lachend en kan nog net op tijd mijn handschoenen pakken voor hij mijn hand vastpakt en richting buiten trekt. Ik kijk even rond zodra we buiten staan, maar richt al snel mijn plek weer op Harry. 'Dat durf je niet' zeg ik en pak ook een hand sneeuw,


    Harry Edward Styles

    'Dat klopt en daar heb ik veder niks meer aan toe te voegen' zeg ik glimlachend. 'Oké, het is ook wel een beetje zo ja dus je lijkt op mij, maar eigenlijk lijk ik dan op jou want ik ben de jongste' zeg ik slim en grinnik daarna even. 'Dat geld andersom ook, Lou blij Hazz ook blij' zeg ik met een glimlach. 'dat is leuk want ik zie je graag vrolijk' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen, 'Dat weet ik inderdaad maar zullen we toch maar geen discussie doen, we weten toch wel wie der gaat winnen' zeg ik terwijl ik plagend mijn tong uitsteek en naar mezelf wijs. Ik glimlach door de kus op mijn lippen, 'Ik wist dat het die woorden zouden zijn, maar die woorden kloppen niet, ik hou meer van jou' zeg ik met een glimlach. 'Nee dat klopt' zeg ik met een glimlach. 'Jij hebt ook altijd gelijk boobear, we hebben gewoon samen gelijk' zeg ik lachend. 'Maar ik blijf ook gewoon hier bij jou hoor, ik wil lekker bij jou zijn' zeg ik met een glimlach. 'Problemen hebben wij toch nooit' zeg ik grijnzend. 'Het is inderdaad raar dus we praten er niet meer over' zeg ik lachend. 'Ik krijg geen spijt Loubear' grijns ik en draai mijn hoofd als ik zijn pruillip zie. 'Lou, niet de pruillip' zeg ik en kijk weer aar hem. 'Ik zou niet meer lachen en je helpen goed' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn lippen. Als we buiten zijn en Louis ook een hand sneeuw pakt grinnik ik even. Mijn sneeuwbal is nu wel helemaal goed, ik gooi hem richting Louis en hij komt op zijn schouder terecht. Ik grijns even en zet het op en rennen terwijl ik ondertussen een hand sneeuw pak.

    [Wauw i'm back people, lang verhaal, voornamlijk drukte enzo, gister was mijn pa ook jarig, dus daar was ik mee bezig.... Hoe kan ik inspringen ???

    Btw, Naoom, heb je het toetsweek rooster al???

    Yuck, it's raining again...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Wanneer had ik dat moeten krijgen al ik de hele week ziek op bed lag? Maar heb wel het nieuwe rooster voor na de vakantie...die stond gelukkig op de site)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eileen? Maar goed, alle combi's zijn t zelfde, alleen de dagen anders.... Ma, gs en eco, dinsdag tot vrij weet ik ff niet, vrij duits en wis..... We beginnen iedere dag tweede. Dus, 2e studieles 3e toets,4e studieles, 5e toets. Dan uit:3.

    Omg nieuw roosrer!!!!!!!???????? Norbie zei van niet!!!!!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Blij dat je het er mee eens ben en ik heb dat eigenlijk ook niet' zeg ik lachend. 'Natuurlijk lijk ik op jou, en weet je zeker dat je jongste bent? Wie word hier steeds uitmaakt voor een vierjarige?' zeg ik. Ergens heeft Harry wel gelijk, want ik blijf natuurlijk de oudste. 'Lou is blij om te horen dat het andersom ook zou is' zeg ik met een glimlach. 'Ik ben ook liever vrolijker, maar zie jou ook graag vrolijk' zeg ik met dezelfde glimlachend. 'Ik had ook niets anders van je verwacht, en het word dan toch een discussie want ben het daar niet mee eens' zeg ik en schud lachend mijn hoofd als hij naar zichzelf wijst. 'Natuurlijk wist je dat ik die woorden wil zeggen, en ze kloppen wel, want ik hou meer van jou' zeg ik glimlachend. 'Oké dus dat klopt' zeg ik en een zucht verlaat mijn mond. 'Oké, oké ik heb ook altijd gelijk, dus we hebben dan gewoon samen gelijk' zeg ik en doe net of ik het heel erg vind. Het klopt ergens niet, want Harry had vaker gelijk dan mij. Al snel schiet ik weer in de lach en druk een kus op zijn neus. 'Mooi, want ik wil op dit moment niet anders dan bij jou zijn' zeg ik met een glimlach. 'Nee, nooit maar dat komt omdat we het bijna altijd met elkaar eens zijn.' Ik knik na zijn volgende woorden. 'Wij praten er niet over..nu niet en nooit niet' zeg ik lachend. Zo serieus mogelijk kijk ik Harry aan. 'Die woorden neem je straks terug, want dan zeg je wel want anders' lach ik en begin harder te lachend als hij zijn hoofd draait door mijn pruillipje. Expres trek ik eer een pruillipje door zijn volgende woorden. 'Waarom niet?' vraag ik onschuldig. 'Ja, dat zou je inderdaad moeten doen en daar ben ik het helemaal mee eens' zeg ik vrolijk en glimlach door het kusje op mijn lippen. Eenmaal buiten ren ik achter Harry aan als hij toch zijn sneeuwbal richting mij gooit en op mijn schouder terecht komt. 'Denk maar niet dat je daar mee weg komt, Styles' roep ik lachend en gooi ook een sneeuwbal zijn richting op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer