• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stylinsonxx schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Dat had ik ondertussen ook al door' zeg ik zo serieus mogelijk en knik dan. 'Ik ook, en dat moet gewoon echt niet meer veranderen..al zal dat ook wel niet meer.' Met een glimlach kijk ik Harry aan. 'Jou woorden zijn altijd lief, maar dat komt omdat de persoon die het zegt lief is, en ik ben blij dat het dat je nog blijer bent om dat te horen' zeg ik glimlachend. 'Dat maakt me helemaal niet uit, en daarbij zou je ook niet meer van mij afkomen' zeg ik lachend en maak een awh geluid bij het horen van zijn volgende woorden. 'Je maakt me echt sprakeloos met die woorden Hazz' zeg ik zacht en trek hem in een knuffel. 'Ik kan het wel verder vertellen, maar er zijn gewoon geen woorden voor die het allemaal beschrijven.' Ik knik nogmaals en mijn glimlach word alleen maar breder. 'Dat is iets wat zeker is, en dat lang en gelukkig ook, want zonder jou..nee dan klopt dat echt niet.' Het is wel allemaal waar, want zou me het echt niet voor kunnen stellen. De afgelopen jaren of beter gezegd sinds het begin is er zoveel veranderd en gebeurd. Door zijn volgende woorden ben ik echt sprakeloos. 'Ik hou echt onbeschrijfelijk veel van je allerliefste Hazza, en degene die hier perfect is ben jij net als de dingen die je doet of zegt. ' zeg ik en kan eigenlijk niets anders dan glimlachen door zijn woorden en het kusje. 'Het zou me niet verbazen als hij het al weet en bij de deur staat te luisteren, want zodra de naam Elena valt hoor hij alles' zeg ik lachend en trek me er deze keer niets van aan dat hij door mij haar woelt, ik bedoel dat ik toch net wakker bent, dus het toch niet zit. 'Ik snap het ook niet, want kan me het bijna ook niet voorstellen om meer dan een dag zonder jou door te moeten brengen, want eigenlijk zijn we altijd wel bij elkaar en mis je dan ook teveel. Maar je weet ook wel weer wat ze zeggen...echt liefde overwint alles en misschien lukt het daarom wel bij ze' zeg ik en kijk hem weer aan. 'Nee, dat hoef niet en wil gewoon gezellig bij jou zijn' antwoord ik glimlachend. 'Dat word het, want we komen over veel dingen uit, maar dat dus echt niet' zeg ik lachend. 'Of we gaan er gewoon voor zorgen dat het vaker kan, want we zijn het er wel over een' zeg ik en glimlach breder als hij even over mijn wang streelt, en daarna mijn hoofd iets draait om een kus op mijn lippen te drukken. 'Zei Hazza nu echt sneeuw?' vraag ik vrolijk en kijk hem weer aan. Sneeuw zorgt er voor een groot deel toch weer voor dat het kinderlijke gedrag van mij weer naar bovenkomt, maar ach wat wil je anders..sneeuw is sneeuw en dat blijft leuk, net als een sneeuwballen gevecht.

    ( die stukken orden volgens mij met de keer weer langer xD)


    Harry Edward Styles

    'Dat gaat ook niet meer veranderen, dat weet ik wel zeker' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Het zelfde geld zo'n beetje voor jou ' zeg ik met een glimlach. Lou was gewoon echt de liefste, gewoon in hoe die was en in zijn woorden. 'Nou dat vindt ik helemaal niet erg, juist andersom ik vindt het fijn dat ik nooit meer van je afkom want ik wil ook niet van je af' zeg ik met een glimlach en grinnik zachtjes als hij een awh geluidje maakt. Ik glimlach even en ontvang de knuffel al te graag. 'Ik zeg alleen maar de waarheid en dat ik je sprakeloos kan maken blijft leuk' zeg ik lachend. 'Daar heb je gelijk in, wat ik voor jou voel is ook niet te beschrijven' zeg ik met een glimlach. 'Ik ben blij dat te horen want zonder jou kan gewoon niet en dat lang en gelukkig dat gebeurt zeker daar zorg ik persoonlijk voor, dat lang gaat wel lukken en dat gelukkig ook want ik hoef alleen maar naar jou te kijken en ik ben al gelukkig en ik zal er ook alles aandoen jou ook altijd gelukkig te laten zijn' zeg ik met een glimlach. 'Ik ook van jou nog lievere boobear, en dit wordt weer een discussie zonder dat we het eens worden dus laten we zeggen dat we samen perfect zijn' zeg ik lachend. Ik begin harder te lachen en knik dan, 'Dat zal me eigenlijk ook niet verbazen, hij hoort alles als haar naam even genoemd wordt.' zeg ik en grinnik even. 'Ik weet ook niet hoe ik me dat zou moeten voorstellen maar wil het eigenlijk ook niet voorstellen aangezien ik weet dat het gewoon een hell wordt en ik denk inderdaad ook dat het daardoor lukt bij ze en weet ook zeker dat het ons zou lukken als we het moeten doen, het zou alleen wel heel moeilijk zijn omdat ik je zoveel zou missen, daarom ben ik ook zo blij dat ik je gewoon lekker bij me heb.' zeg ik met een glimlach. Als hij zegt dat die gewoon gezellig bij mij wil zijn glimlach ik en knik daarna. 'Daar moeten we inderdaad proberen voor te zorgen al wordt dat nogal al moeilijk bij ons hé' zeg ik lachend. 'Ja dat zei Hazza inderdaad' zeg ik met een brede glimlach. 'Zullen we gaan omkleden en dan gaan?' steel ik voor en pak nog gauw een broodje van het bord en eet die op.

    ( Ik zal zo even proberen om te reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Dan is er niets waar we ons zorgen over hoeven te maken' zeg ik terwijl ik hem nog steeds met een vrolijke glimlach aankijk. 'Zie je dat ik dan toch op jou lijk' zeg ik lachend. We denken op dit soort moment toch nog steeds hetzelfde alleen over elkaar. 'Ik ben blij om dat te horen, en beter gezegd is dit iets waar we het met elkaar over eens zijn, maat ook iets dat zeker niet gaat gebeuren.' Mijn glimlach word alleen maar breder als hij de knuffel maar al te graag ontvangt. 'De waarheid klinkt toch een stuk liever uit jou mond, en het is niet leuk om mij sprakeloos te maken, want Lou wilt graag nog wat kunnen zeggen' zeg ik glimlachend. 'Soms is het niet nodig om het te beschrijven, en is het inderdaad moeilijk om te juiste woorden te vinden, maar dan zijn er weer andere dingen' zeg ik en druk een kus op zijn lippen. 'Er zijn gewoon geen andere woorden hiervoor, en omgekeerd is het precies hetzelfde, maar zou ook hetzelfde er voor doen. Hazz ik heb jou en verder is er niet nodig om gelukkig te zijn, dus je hebt er al voor gezorgd maar het is wel allemaal heel erg lief van je' zeg ik met dezelfde glimlach. Ik wil er nog op ingaan tot ik besef dat hij gelijk heeft en we deze discussie al heel vaak gevoerd hebben. 'Je hebt zoals altijd wel weer gelijk en daar houden we het dan maar op' zeg ik lachend en pak nog een broodje. 'Mhm ben te graag bij jou en ook een beetje te lui om op te staan en te kijken of het echt zo is, maar het hoort er volgens mij gewoon bij, want ik hoor ook alles zodra jou naam genoemd word' zeg ik zo onschuldig mogelijk en kruip na die woorden nog dichter tegen hem aan. 'Je hoeft het je niet voor te stellen, want ik laat je echt niet achter en zal altijd bij je in de buurt blijven, maar dan zijn we er nu achter hoe het komt dat het ze lukt al blijft het wel knap en ik moet toegeven dat ik door deze dingen nog blijer bent dat je altijd in mijn buurt bent' zeg ik en glimlach weer als hij ook glimlacht door mijn woorden. 'Dat moeten we inderdaad en moeilijk kwam toch niet in ons woordenboek voor?' vraag ik verbaasd, maar schiet al snel weer in de lach. 'Hazz weet niet wat hij net heeft gezegd en hoeveel spijt hij daarvan gaat krijgen' zeg ik grijnzend. 'Je zet me voor een moeilijke keuze Styles, maar misschien moeten we dat toch maar doen' zeg ik en neem zelf ook nog een hap voor mijn broodje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik zou na het eten even reageren :)]

    Harry Edward Styles

    'Dan hoeven we ons inderdaad geen zorgen te maken maar dat deed ik toch al niet' zeg ik lachend. Ik glimlach en knik, 'Een klein beetje dan' zeg ik lachend. 'Ik weet dat het niet zal gebeuren en daar ben ik echt blij mij' zeg ik met een glimlach. 'Dat is ook zo als die uit jou mond komt want het is gewoon omdat jij het dan zegt en ik vindt het wel leuk' zeg ik lachend en druk een kusje op zijn lippen. 'Eigenlijk zijn er gewoon geen woorden voor zo veel is het maar het is inderdaad niet nodig om het te beschrijven want ik denk dat jij dat ook wel weet hoeveel het is' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach even tegen zijn lippen aan als ik een kus krijg. Een 'Awh' geluidje verlaat mijn mond en ik glimlach daarna. 'Ik ben blij dat je daar gelukkig mee bent want ik doe niks liever dan jou gelukkig maken' zeg ik met een glimlach. 'Ik heb gewoon altijd gelijk' zeg ik lachend en tik met mijn vinger zachtjes op Louis zijn neus. Ik grinnik en knik even. 'Ik heb ook geen zin om naar de deur te lopen en anders zou die nu toch alweer weg zijn want we hebben de naam al een tijdje niet meer gebruikt en ik heb hetzelfde met jou naam' zeg ik. 'Ik weet dat je altijd bij mij inde buurt zou blijven, ook omdat ik je niet meer zal laten gaan, maar toch ben ik nog blij om dat te horen' zeg ik met een glimlach. 'Oohja je hebt gelijk dat komt er niet in voor' zeg ik lachend. 'Ik weet best wat ik zei en ik ga der vast geen spijt van krijgen' zeg ik lachend en grijns daarna even. 'Als je het leuk vindt, ik heb ook nog een slee ergens in de opbergkast staan' zeg ik lachend. 'Moeilijk? dat woord ken ik niet hoor' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Ga dat maar doen ja Loubear' zeg ik en stap ondertussen zelf uit bed. Ik loop naar de kast toe en pak daar wat warme kleding uit om me vervolgens om te kleden.

    [Aha, je hebt hem aangemaakt, zeg waar was jij vandaag spijbelaart xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Nee, dat is wel weer waar, maar die momenten komen volgens mij heel weinig voor' zeg ik glimlachend. Ik schud mijn hoofd, 'Geen klein beetje, maar juist heel veel' zeg ik lachend en knik dan. 'Het gebeurd ook niet en hier nog iemand die daar echt blij mee is.' Met een glimlach kijk ik hem aan. 'Ik ben blij dat je het wel leuk, omdat ik het dan zeg' zeg ik en glimlach nog breder door het kusje op mijn lippen. 'Ik ben het zoals gewoonlijk weer een keer met je eens, en denk dat het net zoveel is als dat het omgekeerd is' zeg ik. Even voel ik het tegen mijn lippen glimlachen en dat zorgt bij mij ook voor een glimlach op mijn gezicht. Ik grinnik zacht als een 'Awh' geluidje zijn mond verlaat. 'Hoe kan iemand nu niet gelukkig zijn met jou in de buurt? Maar dat is wel heel erg lief van je en omgekeerd zal het ook altijd zo zijn' zeg ik glimlachend en knik dan na zijn volgende woorden. 'Dat is iets waar geen andere woorden voor zijn, want je hebt inderdaad altijd gelijk' zeg ik en volg met mijn blik zijn vinger als hij zachtjes op mijn neus tikt. 'Je krijgt geen kans ook om naar de deur te lopen, maar dat kan inderdaad ook wel weer zo zijn, en volgens mij hoort dat er ondertussen gewoon bij' zeg ik lachend. 'Ook al zou je me wel laten gaan, kan ik nog niet bij je uit de buurt blijven en ik ben blij om te horen dat je daar blij van word' zeg ik glimlachend. 'Gelukkig niet, want dan zou het wel moeilijk worden.' Ik kijk hem met een grijns aan en schud mijn hoofd. 'Hazz weet niet wat hij heeft gezegd, en krijgt er dus wel spijt van' zeg ik met nog steeds dezelfde grijns. 'Ik zou zeggen zoek dan maar op en dit gaat echt gezellig worden' zeg ik lachend. 'Ik weet zelf volgens mij nog geeneens wat ik zeg' mompel ik en knik dan. 'Geef me heel even' zeg ik en kijk hoe hij ondertussen zelf het bed al uit stapt. 'Hazz je neemt de warmte met je mee' mompel ik en stap zelf dan ook maar het bed uit om volgens ook maar wat warme kleding te pakken, en me dan om te kleden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Bam toen stond die weer op de eerste pagina)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha, ik zal zo even reageren was het een beetje vergeten sorry, leer nu even voor toetsen morgen]

    ( Haha. maak niet uit en was het zelf ook vergeten, maar stond ineens twee pagina's verder, succes met leren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ga nu beginnen aan me reactie :P, ben eigenlijk nog steeds niet klaar maar heb geen zin meer]

    ( Haha is goed en klinkt me bekend :P welke vak?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Die komen inderdaad weinig voor ' zeg ik met een glimlach. 'Oké heel veel dan, als je dat graag wilt' zeg ik lachend. 'Nou dan kunnen we samen lekker blij zijn' zeg ik lachend. 'Tuurlijk is het leuk als jij het zegt, ik bedoel jij zegt het' zeg ik met een glimlach. 'Dat denk ik ook wel dat het ongeveer net zoveel is, maar misschien ik nog net ietsie meer' zeg ik lachend en kijk hem een beetje plagend aan, ik weet dat hier nu gewoon weer een, ik hou meer van jou antwoord op komt. 'Nu dat kan heel makkelijk als je niet Louis Tomlinson heet hoor' zeg ik lachend. 'Weet ik, net als jij want jij hebt ook altijd gelijk' zeg ik met een glimlach. 'Waarom zou ik geen kans maken om naar de deur te lopen?' vraag ik lachend en kijk Louis aan. 'Ik zou ook niet willen dat je uit me buurt blijf dus ik heb er geen problemen mee' zeg ik met een glimlach. 'Waarom heb je het nou telkens over dat woord moeilijk? dat woord kennen wij toch niet' zeg ik lachend en por Louis een keer in zijn zij. 'Ik weet wel wat ik zei en krijg er geen spijt van, hoezo zou ik er spijt van krijgen?' vraag ik lachend en kijk Louis aan. 'Ik zou hem zo even ophalen en dat wordt het inderdaad' zeg ik met een glimlach. Ik schiet in de lach als hij zegt dat die zelf niet eens weet wat die zegt. Ik ben al klaar met omkleden en kijk even naar Louis die nog bezig is. 'Ik ga even de slee zoeken' zeg ik en loop gauw de kamer uit. Ik loop naar de kast en zie de slee bijna gelijk liggen. Ik haal hem eruit en loop terug naar Louis die ondertussen klaar is. 'Kom Loubear' zeg ik vrolijk en pak zijn hand vast om hem richting buiten te trekken. Onderweg pak ik nog mijn handschoenen en trek die aan. Als ik buiten sta leg ik de slee neer en pak gelijk een hand sneeuw en maak er een bal van terwijl ik Louis lachend aankijk.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:10 ]

    [geschiedenis en scheikunde]

    ( Ahhh okeey)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer