• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Stopt," zei ik. Ik wilde niet horen hoe hij dacht dat hij vanavond al dood ging zijn. "Jij bent de enige die ik nog heb, Liam. Jij bent de enige die ik nog tot familie kan gaan rekenen. Geef alsjeblieft niet op," ik kuste hem weer voor een paar seconde en keek hem weer aan. "Weet dat als jij doodgaat dat ik met je meega," zei ik streng. Ik zag dat de soldaat weer op de kar kwam zitten en ik ging naar achter zodat ik weer aan de andere kant van Liam zat.

    [Of course. Moet nu zo vaak mogelijk gebeuren. Je weet nooit wanneer ze neergeknald kunnen worden. x'D]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:31 ]


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik zucht even. "we maken nu een belofte, ik blijf leven voor jou wat er ook gebeurt en jij voo rmij...promoise?" ik kijk hem even aan e npak zijn hand.
    Nooit mocht hij het opgeven, dat ik al zo eigenwijs was voor Louis was mijn schuld en probleem.
    "chagerijnige vent" mompel ik naar de soldaat, ik had een ehkel aan hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Zei je iets?' vroeg de moordman. 'Neeuh' zei ik zo onschuldig mogelijk. 'Dat je maar weet dat ik bepaal wie elke avond aan het touw hangt te bungelen, dus gedraag je eens' zei de moordman. Ik had hem maar moordman genoemd aangezien hij toch iedereen vermoorde en hij was een man dus ja. 'Ja ja, maar' ik slikte mijn laatste worden weg, want ik wou nog heel even genieten van mijn leven. Ik keek naar Liam toen hij zei dat Niall en hij iets hadden en glimlachte even. 'Ik ben blij voor jullie' zei ik. Ik voelde dat ik een beetje jaloers was. Ik gunde het hun wel, maar ik wou ook gelukkig zijn waarom kon ik niemand hebben. Ik hoorde de moordman iets over darten zeggen en keek op. 'Darten?' herhaalde ik hem vragend. Ik keek maar snek weg zodat hij het misschien niet door had dat ik het zei. Al was er niets verkeerds aan om darten te zeggen, maar je wist het maar nooit met deze gekken...


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik begon nu al een hekel te krijgen aan die nieuwen... Ze werden met de dag brutaler. Dat kon ik ook, hoor... Wacht maar. Die homo's en monsieur streep zouden het nog moeilijk krijgen.
    "Zegt de grootste chagrijn hier die denkt dat hij liefde gaat krijgen en vanavond al aan een touwtje hangt te bungelen." zei ik met een grijns, waarna ik naar monsieur streep keek met een charmerende glimlach. Eindelijk... Iemand die over darten wilde praten!
    "Ja, darten. Zoals op lijken en kijken wie de hoogste punten haalt. De ogen en de mond zijn de meeste punten waard. Alhoewel, levend kan ook." zei ik, waarna ik hem geamuseerd aankeek. "Wil je misschien ook als dartbord ingezet worden?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James horan

    "we maken nu een belofte, ik blijf leven voor jou wat er ook gebeurt en jij voor rmij...promise?" pakte liam mijn hand vast. Ik ging weer dichter naar hem toe. "Promise, zolang je blijft leven wil ik niet dood," zei ik zachtjes.
    "Ik ben blij voor jullie," zei Louis en ik keek hem glimlachend aan. "dankje, boobear," grinnikte ik.
    Ik gaf Liam nog snel een zoen op zijn mond en legde toen zijn hand op mijn borstkas, precies waar mijn hart hoorde te liggen. "Jij hebt mijn hart nu,. Als je weggaat, neem je het me je mee,"


    Take me to wonderland

    liam Payne
    Ik trek een wenkbrauw op en besluit er neit op in te gaan.
    Ik glimlach naar Niall "jij hebt de mijne"


    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Ik begon me nogal eenzaam en buiten gesloten te voelen. "Ja, darten. Zoals op lijken en kijken wie de hoogste punten haalt. De ogen en de mond zijn de meeste punten waard. Alhoewel, levend kan ook." begon de moordman en een koude rilling ging over mijn rug. '"Wil je misschien ook als dartbord ingezet worden?" vroeg de moordman. Ik keek hem kwaad aan. 'Over mijn lijk' mooie woordkeuze... 'Misschien alleen als jij eerst gaat' zei ik uitdagend. Ik hield mijn adem toen ik erachter kwam dat ik het laatste hard op had gezegd. Ik moest echt eens gaan op letten wat ik allemaal zei.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    "jij hebt de mijne" glimlacht Liam naar me. Ik glimlach terug. Eindelijk voelde ik me nog eens gelukkig. De oorlog had veel verpest, maar ik nu dat er iemand is die om me geeft. "Het is veilig bij me," verzeker ik hem en zoen hem nog eens. Dit keer wat wilder. Ik wist dat die soldaat er niet tegen kon, maar wat boeide het? Ik kon ook niet tegen hem en ik moest ook heel de tijd zijn lelijke kop zien.
    . 'Misschien alleen als jij eerst gaat' hoorde ik Louis zeggen en rukte mijn blik van Liam en keek naar Louis. "Pas op, Louis," zei ik geluidloos met mijn mond.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:54 ]


    Take me to wonderland

    [Is adalicia nog bij Cat? Maar wat kan ik met haar doen, moet ik haar nog de "gevangenen" laten helpen of iets?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Is adalicia nog bij Cat? Maar wat kan ik met haar doen, moet ik haar nog de "gevangenen" laten helpen of iets?]


    (Yep die is nog bij Cat, miss kunnen ze met z'n tweeën naar dat kamp gaan?)


    Let's play a love game.

    [Ja, is goed ga eerst even de laptop opstarten en dan reageer ik!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    IK glimlach even om Niall en gee fhem snel nog een kus.
    Ik luister half naar Lou. Wait lijken darten wtf, ze waren gek en gestoord.
    Ik trek LOuis uit het niets een omhelzing.
    "wat er ook gebeurd ik houd ook van jou
    " glimlach ik. HIj wist dat ik het als vriend bedoelde.
    "en je had gelijk, ik staaRDE dnnaaar Niall om dat ik hopeloos op hem was maar bedankt"glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    verafschuwd keek ik naar het doden meisje op de grond en stapten er net zoals Jasmine snel overheen. Ik snapten niet hoe ze die mensen zo op straat konden laten liggen. ''Waar zijn die mafkezen.'' als we ze hadden gevonden wilden ik wel een helle goede reden, waarom ze naar buiten waren gegaan. ''Ik zie ze ook niet.'' gaf ik toe en bekeek iedereen die op straat liep. ik trok jasmine een ander steegje in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Opeens voel ik dat ik in een omhelzing word getrokken en kijk verbaasd op. 'Wat er ook gebeurd ik houd ook van jou' glimlacht Liam. Ik word er meteen vrolijker van. 'En je had gelijk ik staarde naar Niall omdat ik hopeloos op hem was, maar bedankt' zei Liam. 'Ha zie je nu wel!' zei ik lachend. 'En ik houd ook van jou wat er ook gebeurd' ik knuffel Liam nog een keer en kruip dan naar Niall toe. 'En ook van jou' zeg ik waar naar ik hem ook een omhelzing geef. Ik voelde me meteen niet meer eenzaam en ik voelde me zelfs een beetje gelukkig. Hoe had ik ook kunnen denken dat Niall en Liam mij zouden buiten sluiten? Zoiets zouden ze nooit doen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 17:50 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    Waarna Liam me snel een kus had gegeven, ging ik weer zitten en keek de straat rond waar we door reden.
    "Made a wrong turn once or twice
    Dug my way out, blood and fire
    Bad decisions, that's alright
    Welcome to my silly life"
    Ik begon zachtjes te zingen. Die soldaat ging het vast niet leuk vinden, maar hij had sowieso al een hekel aan ons.
    "Mistreated, misplaced, misunderstood
    Miss 'No way, it's all good'
    It didn't slow me down.
    Mistaken, always second guessing
    Underestimated, look I'm still around"
    Ik keek de andere mensen in de kar aan en glimlachte naar hen. Ik zong verder, dit keer wat luider.
    "Pretty, pretty please, don't you ever, ever feel
    Like you're less than fucking perfect
    Pretty, pretty please, if you ever, ever feel
    Like you're nothing, you're fucking perfect to me"

    Opeens trok Louis me in een omhelzing. "En ook van jou," zei hij waardoor ik moest grinniken. Ik sloeg ook mijn armen om hem heen. "Jij bent onze Lou bear, we hebben je nodig, anders worden we gek in deze oorlog,"

    [Ok, ik liet Niall doelloos zingen. x'D]4

    [Oh, Louis zei iets. Wacht even. x'D]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 17:56 ]


    Take me to wonderland